Badanie jakości obsługi (mystery shopping) | badanie ProOptima
Home / Badania / Badania marketingowe / Badanie jakości obsługi (mystery shopping)

Badania marketingowe

Jakość obsługi buduje dziś przewagę konkurencyjną, bądź też ją zaprzepaszcza. Zbadaj jakość Waszej obsługi.

 

 

Badanie jakości obsługi (mystery shopping)

Czy wiesz czego doświadcza klient obsługiwany przez Waszego sprzedawcę/handlowca/doradcę? Jak wygląda w rzeczywistości przestrzeganie Standardów Obsługi Klienta w Twojej firmie? Jak radzą sobie z trudnymi, niespodziewanymi sytuacjami pracownicy będący w codziennym kontakcie z klientem?

 

Mystery shopping to narzędzie badawcze wykorzystujące technikę obserwacji uczestniczącej, którego celem jest diagnoza poziomu jakości obsługi klientów w punktach obsługi/sprzedaży.

Badania Tajemniczego Klienta prowadzone są w sklepach, restauracjach, centrach usługowych bądź serwisach. Tajemniczy Klient to realny bądź potencjalny klient tego typu placówek, który przeprowadza w nich wizytę testową. Po zakończeniu wizyty opisuje on swoje doświadczenia w uprzednio przygotowanych kwestionariuszach obserwacji, obejmujących pytania zamknięte oraz otwarte (pozwalające na pozostawienie komentarzy i uwag).

Istnieją różne odmiany Mystery Shoppingu – niektóre wizyty w założeniu prowadzą do transakcji, inne nie muszą, Tajemniczy Klient może przybierać formę klienta indywidualnego bądź biznesowego.

Przeprowadzamy również audyty dokonywane innymi kanałami, jak choćby drogą telefoniczną – ocena pracy infolinii (tzw. Mystery Calling), czy mailową – ocena pracy internetowej obsługi klienta (Mystery Mailing).

Chcąc zweryfikować funkcjonalność puntu sprzedaży, estetykę miejsca, sposób prezentacji produktów, a przede wszystkim kompetencje i sposoby pracy pracowników – skorzystaj z badania Mystery Shopping!

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów!

Interesuje Cię badanie Badanie jakości obsługi (mystery shopping)?

Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!