Badania marketingowe
Jakość obsługi buduje dziś przewagę konkurencyjną, bądź też ją zaprzepaszcza. Zbadaj jakość Waszej obsługi.
Badania wnętrza organizacji
Badania CX
Badania marketingowe
- Badanie wizerunku marki
- Badanie komunikatów marketingowych (materiałów reklamowych, opakowań)
- Badanie eksploracyjne (rozpoznanie rynku)
- Badanie User Experience (m.in. testy konceptów, aplikacji, testy sensoryczne, in home tests)
- Badanie jakości obsługi (mystery shopping)
- Badanie Usage and Attitute (U&A)
- Badanie opinii, oczekiwań, motywów i barier
- PULS KONSUMENCKI 2020 Jakie pytanie chcecie zadac swoim Klientom?
Metody badawcze
Badanie jakości obsługi (mystery shopping)
Czy wiesz czego doświadcza klient obsługiwany przez Waszego sprzedawcę/handlowca/doradcę? Jak wygląda w rzeczywistości przestrzeganie Standardów Obsługi Klienta w Twojej firmie? Jak radzą sobie z trudnymi, niespodziewanymi sytuacjami pracownicy będący w codziennym kontakcie z klientem?
Mystery shopping to narzędzie badawcze wykorzystujące technikę obserwacji uczestniczącej, którego celem jest diagnoza poziomu jakości obsługi klientów w punktach obsługi/sprzedaży.
Badania Tajemniczego Klienta prowadzone są w sklepach, restauracjach, centrach usługowych bądź serwisach. Tajemniczy Klient to realny bądź potencjalny klient tego typu placówek, który przeprowadza w nich wizytę testową. Po zakończeniu wizyty opisuje on swoje doświadczenia w uprzednio przygotowanych kwestionariuszach obserwacji, obejmujących pytania zamknięte oraz otwarte (pozwalające na pozostawienie komentarzy i uwag).
Istnieją różne odmiany Mystery Shoppingu – niektóre wizyty w założeniu prowadzą do transakcji, inne nie muszą, Tajemniczy Klient może przybierać formę klienta indywidualnego bądź biznesowego.
Przeprowadzamy również audyty dokonywane innymi kanałami, jak choćby drogą telefoniczną – ocena pracy infolinii (tzw. Mystery Calling), czy mailową – ocena pracy internetowej obsługi klienta (Mystery Mailing).
Chcąc zweryfikować funkcjonalność puntu sprzedaży, estetykę miejsca, sposób prezentacji produktów, a przede wszystkim kompetencje i sposoby pracy pracowników – skorzystaj z badania Mystery Shopping!
Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów!
Interesuje Cię badanie Badanie jakości obsługi (mystery shopping)?
Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!