Badania wnętrza organizacji
„Kultura zjada strategię na śniadanie” – w taki sposób Drucker określił kiedyś znaczenie kultury organizacyjnej. Zgadzasz się z tym twierdzeniem?
Badania wnętrza organizacji
- Mapowanie podróży pracownika
- Badanie kultury organizacyjnej
- Badanie satysfakcji i zaangażowania
- Badanie kompetencji menedżerów – ocena 360 stopni
- Badanie stresu pracowniczego
- Badanie jakości komunikacji
- Badanie spójności obsługi Klienta
- Analiza sprzedażowo-marketingowa
- eNPS – Employee Net Promoter Score
- cNPS – Candidate Net Promoter Score
- Assessment i Development Center
- Barometr potrzeb pracowników PULS PRACOWNICZY
Badania CX
Badania marketingowe
Metody badawcze
Badanie kultury organizacyjnej
Czy wiesz, jaka jest gotowość do przyjęcia zmian przez zespoły pracowników w Twojej firmie? Jakie są ich dominujące potrzeby psychologiczne? Które z tych potrzeb są zaspokajane przez firmę (i w jaki sposób) a które pozostają niezaspokojone powodując narastające frustracje? Jaki styl zarządzania dominuje w Twojej organizacji i jak jest on postrzegany przez pracowników?
Dzięki przeprowadzanemu badaniu możemy określić typ panującej kultury organizacyjnej, a co za tym idzie, sposoby działania i wypracowane normy oraz formy zachowania.
Badanie panującej w firmie kultury organizacyjnej pozwala na przyjrzenie się procesom zachodzącym w kluczowych obszarach dla działania i rozwoju organizacji, takich jak obieg informacji (procedury komunikacyjne), sposoby zarządzania i motywowania czy zaangażowanie pracowników w działania na rzecz dobra firmy – w tym poziom identyfikacji z jej wizją i wartościami.
W efekcie otrzymujemy całościowy obraz organizacji widziany z punktu widzenia zarządu oraz pracowników różnych szczebli. Dzięki temu możemy łatwo zdiagnozować procesy wymagające poprawy oraz możliwe ogniwa przyszłych konfliktów i przyczyny nieefektywności działań.
Obszary badania:
- diagnoza kultury organizacyjnej (aktualny i pożądany obraz organizacji),
- diagnoza procesów komunikowania się wewnątrz organizacji,
- oczekiwania kadry zarządzającej vs. oczekiwania pracowników,
- oczekiwana efektywność vs. istniejący stan motywacji,
- istniejący system motywowania vs. stan motywacji pracowników.
Realizacja badania stanowi podstawę do przeprowadzania zmian mających na celu tworzenie środowiska sprzyjającego swobodnej wymianie feedbacku między pracownikami – co korzystnie wpływa na rozwój, motywuje i buduje zaangażowanie wewnątrz zespołów (Employee Engagement).
Na podstawie uzyskanych analiz wspieramy menedżerów we właściwym (adekwatnym dla danej organizacji) wdrażaniu projektów związanych z tworzeniem dla klientów wartościowych doświadczeń (Customer Experience Management).
Przyjrzyj się kulturze swojej organizacji, by przygotować grunt do dalszych zmian!
Interesuje Cię badanie Badanie kultury organizacyjnej?
Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!