Badania CX
Człowiek, jako istota myśląca, reaguje na odmienności, niespójności. Jedną z takich niespójności, bolesną dla firm tracących klientów, jest niespójność w obszarze obsługi Klienta.
Badania wnętrza organizacji
Badania CX
- Mapowanie podróżny Klienta „Status Quo” (Customer Journey Map as IS)
- NPS – Wskaźnik poleceń Net Promoter Score
- CSAT – Badanie satysfakcji Customer Satisfaction Score
- CES – Wskaźnik wysiłku Customer Effort Score
- Badanie spójności obsługi – autorskie badanie przesiewowe ProOptima
- Badanie User Experience (m.in. testy konceptów, aplikacji, testy sensoryczne, in home tests)
Badania marketingowe
Metody badawcze
Badanie spójności obsługi – autorskie badanie przesiewowe ProOptima
Czy Twoja firma spełnia obietnice złożone przez Waszą markę? Czy wszyscy pracownicy są skoncentrowani na kliencie?
Większość przedsiębiorców przekonuje, że w ich firmie to klient jest na pierwszym miejscu. Wydaje się, że proklienckość na stałe wpisała się w credo prowadzenia biznesu.
Powszechnie zdajemy sobie sprawę z faktu, że istnienie firmy ma sens tylko wtedy, gdy oferta spotka się z zainteresowaniem klientów, którzy decydują się na zakup produktu/usługi. W dobie tak potężnej konkurencji na rynku nastawienie na klienta – jego potrzeby i oczekiwania – staje się ważniejsze od wszystkich innych koncepcji strategicznych.
Tak przedstawiają się deklaracje. A jak jest rzeczywiście? Czy zachowania pracowników firmy faktycznie odpowiadają deklaracjom?
Masz odwagę dowiedzieć się jaki jest poziom spójności obsługi klienta w Twojej firmie?
Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów!
Interesuje Cię badanie Badanie spójności obsługi – autorskie badanie przesiewowe ProOptima?
Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!