Badanie spójności obsługi | autorskie badanie przesiewowe ProOptima
Home / Badania / Badania CX / Badanie spójności obsługi – autorskie badanie przesiewowe ProOptima

Badania CX

Człowiek, jako istota myśląca, reaguje na odmienności, niespójności. Jedną z takich niespójności, bolesną dla firm tracących klientów, jest niespójność w obszarze obsługi Klienta.

 

 

Badanie spójności obsługi – autorskie badanie przesiewowe ProOptima

Czy Twoja firma spełnia obietnice złożone przez Waszą markę? Czy wszyscy pracownicy są skoncentrowani na kliencie?

 

Większość przedsiębiorców przekonuje, że w ich firmie to klient jest na pierwszym miejscu. Wydaje się, że proklienckość na stałe wpisała się w credo prowadzenia biznesu.

Powszechnie zdajemy sobie sprawę z faktu, że istnienie firmy ma sens tylko wtedy, gdy oferta spotka się z zainteresowaniem klientów, którzy decydują się na zakup produktu/usługi. W dobie tak potężnej konkurencji na rynku nastawienie na klienta – jego potrzeby i oczekiwania – staje się ważniejsze od wszystkich innych koncepcji strategicznych.

Tak przedstawiają się deklaracje. A jak jest rzeczywiście? Czy zachowania pracowników firmy faktycznie odpowiadają deklaracjom?

 

Masz odwagę dowiedzieć się jaki jest poziom spójności obsługi klienta w Twojej firmie?

Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów!

Interesuje Cię badanie Badanie spójności obsługi – autorskie badanie przesiewowe ProOptima?

Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!