Badania wnętrza organizacji
Skuteczne zdobywanie i przywiązywanie klientów do marki wymaga wysiłku całej organizacji. Czy wszystkie ręce są na pokładzie? Czy cała firma jest zaangażowana w dbanie o pozyskanych klientów?
Badania wnętrza organizacji
- Mapowanie podróży pracownika
- Badanie kultury organizacyjnej
- Badanie satysfakcji i zaangażowania
- Badanie kompetencji menedżerów – ocena 360 stopni
- Badanie stresu pracowniczego
- Badanie jakości komunikacji
- Badanie spójności obsługi Klienta
- Analiza sprzedażowo-marketingowa
- eNPS – Employee Net Promoter Score
- cNPS – Candidate Net Promoter Score
- Assessment i Development Center
- Barometr potrzeb pracowników PULS PRACOWNICZY
Badania CX
Badania marketingowe
Metody badawcze
Badanie spójności obsługi Klienta
Czy Twoja firma spełnia obietnice złożone przez Waszą markę? Czy wszyscy pracownicy są skoncentrowani na kliencie?
Autorski kwestionariusz spójności w organizacji jest narzędziem służącym badaniu pracowników (ich postaw i zachowań). Jego celem jest weryfikacja poziomu klientocentryczności w firmie – mierzy on poziom obsługi klienta z punktu widzenia pracowników różnych szczebli w organizacji.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów!
Interesuje Cię badanie Badanie spójności obsługi Klienta?
Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!