Badanie spójności obsługi Klienta | badanie ProOptima
Home / Badania / Badania wnętrza organizacji / Badanie spójności obsługi Klienta

Badania wnętrza organizacji

Skuteczne zdobywanie i przywiązywanie klientów do marki wymaga wysiłku całej organizacji. Czy wszystkie ręce są na pokładzie? Czy cała firma jest zaangażowana w dbanie o pozyskanych klientów?

 

 

Badanie spójności obsługi Klienta

Czy Twoja firma spełnia obietnice złożone przez Waszą markę? Czy wszyscy pracownicy są skoncentrowani na kliencie?

Autorski kwestionariusz spójności w organizacji jest narzędziem służącym badaniu pracowników (ich postaw i zachowań). Jego celem jest weryfikacja poziomu klientocentryczności w firmie – mierzy on poziom obsługi klienta z punktu widzenia pracowników różnych szczebli w organizacji.

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów!

Interesuje Cię badanie Badanie spójności obsługi Klienta?

Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!