cNPS - Candidate Net Promoter Score | badanie ProOptima
Home / Badania / Badania wnętrza organizacji / cNPS – Candidate Net Promoter Score

Badania wnętrza organizacji

Doświadczenie kandydata na pracownika (Candidate Experience) są ważnym, coraz ważniejszym, czynnikiem warunkującym pozyskanie pracownika. Doświadczenie kandydata wpływa wprost na jego chęć zatrudnienia się. Te pozytywne skłaniają go do wyboru naszej firmy a te negatywne nie tylko sprawiają, że kandydat rezygnuje ale, co gorsza, swą negatywną opinią dzieli się z innymi kandydatami co potęguje problemy ze znalezienie właściwych osób do pracy. Warto więc wiedzieć jak z perspektywy kandydatów wygląda ich podróż (Candidate Journey) wyrażona w syntetycznym wskaźniku jakim jest cNPS. Dzięki tej wiedzy można planować racjonalne działania, które przyciągną do nas najlepszych kandydatów do pracy.

 

 

cNPS – Candidate Net Promoter Score

Czy jesteś w stanie uwierzyć, że niezrekrutowani kandydaci mogą stać się ambasadorami Twojej firmy?

Tak może się stać. I na odwrót – niezadowoleni/sfrustrowani kandydaci mogą szerzyć negatywne opinie na temat firmy, która ich nie zatrudniła. Wszystko zależy od ich doświadczeń związanych z przebiegiem procesu rekrutacyjnego.

Zbadaj wskaźnik poleceń wśród kandydatów i dowiedz się jak możesz zoptymalizować proces rekrutacji pracowników!

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów oraz pracownikow!

Interesuje Cię badanie cNPS – Candidate Net Promoter Score?

Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!