NPS - Wskaźnik poleceń Net Promoter Score | badanie ProOptima
Home / Badania / Badania CX / NPS – Wskaźnik poleceń Net Promoter Score

Badania CX

Doświadczenie klienta (Customer Experience) nie tak łatwo się mierzy. Jednak Fred Reichheld spowodował, że NPS, czyli Net Promoter Score (wskaźnik poleceń netto), jest aktualnie powszechnie uznawaną miarą doświadczenia klienta. Warto wiedzieć jaki NPS mamy wśród naszych klientów.

 

 

NPS – Wskaźnik poleceń Net Promoter Score

Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się polecać firmę i jej wyroby/ usługi rodzinie bądź znajomym? A może to Tobie ktoś polecił określone marki, które przy najbliższej nadarzającej się okazji byłeś gotów przetestować?

 

Skłonność do poleceń to jeden z kilku wskaźników mogących świadczyć o lojalności klienta względem marki. Choć sposobów mierzenia lojalności konsumenckiej jest więcej, to właśnie skłonność do poleceń jest metodą najprostszą i co za tym idzie, możliwą do porównywania w czasie/względem innych grup docelowych/względem konkurencji. Wskaźnik w postaci liczby jest czytelny i łatwy w interpretacji przez wszystkich pracowników firmy. Co więcej – zostało udowodnione, że wysoki poziom NPS współwystępuje ze stabilnym wzrostem, a niski ze spadkiem przychodów firm.

 

Net Promoter Score (NPS) pozwoli Ci dowiedzieć się do których grup należą Twoi klienci i zagwarantuje Ci skuteczne zarządzanie ich doświadczeniami (Customer Experience).

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów oraz pracowników!

Interesuje Cię badanie NPS – Wskaźnik poleceń Net Promoter Score?

Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!