Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie jest zakładem budżetowym, powstałym w maju 1992 roku z przekształcenia Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych.
Co zrealizowaliśmy dla firmy, która pomaga w tak trudnych momentach w życiu?
Zazwyczaj uczestnicy naszych szkoleń sprzedają lub obsługują klientów, którzy kupili produkt i cieszą się z jego posiadania. W przypadku usług pogrzebowych, rzecz ma się zgoła odmiennie. Klienci naszego Klienta są pogrążeni w smutku, roztargnieni, często przestraszeni i rozgoryczeni. Takimi klientami także trzeba się właściwie zająć. Należy ich profesjonalnie obsłużyć. Takie też szkolenia zrealizowaliśmy dla szeregu pracowników ZCK w Krakowie.
Opinie uczestników szkoleń z obsługi klienta
„Szkolenie pozwoliło obiektywnie spojrzeć na swoją pracę. Można sprawdzić własne umiejętności, udoskonalić je, a następnie wdrożyć”
„Jeśli ktoś nie ma do czynienia z pracą z Klientem, który przeżywa trudny okres w swoim życiu to jak najbardziej. Polecam! Można było poznać przydatne techniki radzenia sobie z trudnym klientem i tego, jak zachować się profesjonalnie w kontakcie z nim”
„Bardzo dobre przygotowanie. Można bliżej przyjrzeć się profesjonalnej obsłudze Klienta oraz do zremodelowania i odświeżenia zachowań”„Polecam gdyż jest przydatne w pracy jaką wykonuję i pokazuję co można poprawić i jak. Pozwala poznać techniki do radzenia sobie z trudnym Klientem by dążyć do jak najlepszej obsługi Klienta”.
Wskaźnik poleceń tego szkolenia (NPS) wśród uczestników wyniósł 80