ZF Steering Systems. Wieloletnia współpraca przy rozwoju kadry menedżerskiej i zespołów firmy produkcyjnej.

ZF Steering Systems to światowy gigant produkujący układy sterowania do prawie wszystkich marek samochodów. W Polsce to 2 zakłady produkcyjne zatrudniające ponad 1500 pracowników –

ZF Steering Systems. Wieloletnia współpraca przy rozwoju kadry menedżerskiej i zespołów firmy produkcyjnej.

ZF Steering Systems to światowy gigant produkujący układy sterowania do prawie wszystkich marek samochodów. W Polsce to 2 zakłady produkcyjne zatrudniające ponad 1500 pracowników – w Bielsku i Czechowicach.

Co zrealizowaliśmy, jakie szkolenia, doradztwo i usługi dla ZF przez lata?

ProOptima do 12 lat realizuje dla obu zakładów: szkolenia, diagnozy, indywidualne projekty rozwojowe, coachingi dla wyższej kadry menedżerskiej, menedżerów średniego szczebla oraz zespołów pracowniczych.
W ciągu ostatnich 10 lat doskonaliliśmy kompetencje w zakresie: komunikacji i współpracy, negocjacji, prezentacji, umiejętności menedżerskich. Efekty pracy ProOptima (podnoszenie wiedzy, doskonalenie kompetencji miękkich kolejnych pokoleń pracowników) są tak dobre, że śmiało można nas określić jako stałego partnera w rozwoju pracowników tej firmy.
Czujemy się dumni, że mogliśmy przez kolejne lata doskonalić kompetencje prawie wszystkich pracowników firmy. Nadal czujemy zaufanie szefów zakładów, którzy dają wyraz swojemu zadowoleniu w referencjach i… kolejnych zlecanych projektach rozwojowych.

Opinie uczestników szkoleń, które zrealizowaliśmy dla setek pracowników ZF

„Jest to pierwsze szkolenie, które spowodowało we mnie naturalną chęć wprowadzenia zmian. Pozwoliło mi dostrzec moje słabe strony, by w przyszłości móc je doskonalić. Szkolenie było ciekawym doświadczeniem, podczas którego uzyskałem wiele cennych wskazówek”
„Szkolenia były bardzo rozwijające i poprawiające świadomość. Dużym plusem były ćwiczenia praktyczne, które zdecydowanie dodawały szkoleniu wartości”

Czy uczestnicy polecają szkolenia z prezentacji i wystąpień publicznych? TAK bo:

  • Ponieważ można dzięki temu zmienić skuteczność pracy.

  • Bardzo przydatne doświadczenie. Pomocne w ulepszaniu swojej pracy. Stosowne dla korporacji i przydatna w życiu codziennym.

  • Bardzo ciekawe, inspirujące, do wykorzystania w praktyce ponieważ ćwiczy pewność siebie, panowanie nad emocjami.

  • Jest pro-aktywne, w dużym stopniu pokazuje jakie błędy robimy. Bez tego szkolenia nie jesteśmy w stanie określić poziomu swoich prezentacji. Bo chcę jeszcze:)

  • Jest bardzo przydatne pomocne w przyszłych prezentacjach

  • Jest to pierwsze szkolenie, które spowodowało naturalną chęć wprowadzenia zmian. Każdy z uczestników miał możliwość wypowiedzenia się

  • Wszystkie dobre szkolenia zw. Z ćwiczeniem um. Komunikacyjnych są bardzo przydatne dla specjalistów/inżynierów. Pozwala poznać swoje słabe strony by w przyszłości móc je doskonalić

  • Rzeczowe, konstruktywne, można wynieść dużo wskazówek do poprawy prezentacji. Ciekawe doświadczenie – możliwość zobaczenia na filmie własnej prezentacji – uzyskanie cennych wskazówek trenera i grupy

  • Szkolenie szczególnie przydatne dla osób, które pracują w zespołach, szkolą innych pracowników, itp.

  • Naprawdę może podnieść kompetencje, a szczególnie osób, które mają duży problem z głosem, wstydem.

  • Wiele użytecznych rzeczy, ale też pokazanie najistotniejszych. Jest ogromnie praktyczne i pomocne

  • Otwiera na ludzi, pomaga przełamywać bariery, Prowadzący znakomicie angażuje wszystkich uczestników. Można wynieść dużo ciekawych, przydatnych porad i informacji. Rozwija umiejętność prowadzenia prezentacji

  • Warto było. Można się w 2 dni nauczyć przeogromnego zakresu materiału. Każdemu się przyda.

Czy uczestnicy polecają szkolenia z negocjacji i wywierania wpływu? TAK bo:

  • Dużym plusem były ćwiczenia praktyczne. Bardzo dobre przygotowanie poparte ćwiczeniami

  • Super prowadzący 😊Duża wartość w pracy codziennej

  • Bardzo rozwijające i poprawiające świadomość tematu wywierania wpływu

  • Jasny rezultat, daje przydatne życiowo i zawodowo umiejętności negocjacji, Dużo wiedzy, praktyczne informacje, ćwiczenia

  • Bardzo przydatne podstawy, które są proste i w łatwy sposób mogą poprawić nasze umiejętności – jest przydatne w pracy

  • Otwiera oczy na kwestie, których nie widzimy na co dzień.

  • Bardzo przydatne w pracy i w życiu codzinnym. Ciekawa forma, dużo przydatnych informacji

  • Pomogło mi usystematyzować wiedzę o negocjowaniu, efektywnym komunikowaniu się. Dużo informacji o sobie, rzutuje pozytywnie na pewność siebie

  • Pobudza do ćwiczeń, konstruktywnego myślenia i zbierania doświadczeń Uważam to za bardzo wartościowe szkolenie

  • Tu poznane narzędzia, strategia pozwoli Ci realizować swoje cele przy satysfakcji klienta.  Przydatne w mojej pracy z klientem/ dostawcą

  • Narzędzia ze szkolenia można/ da się wykorzystać w pracy. Polecam ze względu na przydatność prezentowanych treści praz profesjonalizm trenera.

  • Odkrywanie perspektywy może być bardzo przydatne w każdych negocjacjach mędzyludzkich (prywatnie i służbowo)