Doskonalenie procesów sprzedaży
Doskonalenie procesu sprzedaży. Strategia/ KPI / Analiza
Doskonalenie procesów sprzedaży
Często proces sprzedaży jest dynamicznym chaosem, w którym brakuje bazującego na określonych wskaźnikach wystarczająco skutecznego zarządzania sprzedażą.
Najczęstszymi problemami w działach sprzedaży są:
- Brak świadomości dotyczącej mechanizmów zachodzących w całym procesie sprzedaży (Lejek sprzedażowy)
- Brak zdefiniowanych źródeł pochodzenia potencjalnych klientów oraz o kosztów ich uzyskania
- Brak stopniowej weryfikacji efektywności działań handlowców
- Brak prognozowania sprzedaży oraz rozliczania handlowców z jej realizacji
- Brak stosownego reportingu oddolnego, który wymaga od wysyłającego analizy efektów swojej pracy
- Brak świadomości o cyklu życia klienta
- Brak ogólnodostępnych dashboardów analitycznych
Usługa doradztwa obejmuje 3 zasadnicze etapy:
- Audyt
- Raportowania (kontrolingu)
- Aktywności handlowców
- Sposobu zarządzania
- Konsulting
- Doskonalenie procesu sprzedaży
- Wzmocnienie kompetencji liderów
- Wdrożenie
- Implementacja nowej kultury sprzedaży
Oferujemy Państwu profesjonalną usługę konsultacyjną, której efektem będzie modernizacja bieżącego procesu sprzedaży, lub jego przemodelowanie wykorzystujące cały potencjał sprzedażowy.
Pomożemy zoptymalizować działania sprzedażowe by z każdej złotówki zainwestowanej w proces sprzedaży „wycisnąć” więcej.