Badania CX - ProOptima - szkolenia, doradztwo
Home / Badania / Badania CX

Badania CX

Mapowanie podróżny Klienta „Status Quo” (Customer Journey Map as IS)

Wejdź w buty klienta i poznaj mapę jego podróży! Ile momentów kontaktu klienta z marką jest poza Waszą kontrolą?

 

Customer Journey Map (CJM) pozwala zobrazować całość doświadczeń klientów w relacji z firmą. Dzięki Customer Journey Map as IS możliwe jest zrozumienie perspektywy klienta, a także odkrycie mocnych i słabych strony funkcjonowania Twojej organizacji.

Przeanalizujemy z Wami całą ścieżkę, jaką przechodzi klient. Pomożemy Wam zidentyfikować krytyczne momenty podróży. Takie, które należy szybko zmienić, by nie tracić klientów (pain points), jak również te, które stanowić będą o Waszej przewadze konkurencyjnej w przyszłości i pozwolą jeszcze silniej związać emocjonalnie klientów z marką (love points).

 

Jesteście gotowi na prześledzenie podróży Waszego klienta?

Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów!

Interesuje Cię badanie Badanie User Experience (m.in. testy konceptów, aplikacji, testy sensoryczne, in home tests)?

Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!