Badania wnętrza organizacji
Badania wnętrza organizacji
- Mapowanie podróży pracownika
- Badanie kultury organizacyjnej
- Badanie satysfakcji i zaangażowania
- Badanie kompetencji menedżerów – ocena 360 stopni
- Badanie stresu pracowniczego
- Badanie jakości komunikacji
- Badanie spójności obsługi Klienta
- Analiza sprzedażowo-marketingowa
- eNPS – Employee Net Promoter Score
- cNPS – Candidate Net Promoter Score
- Assessment i Development Center
- Barometr potrzeb pracowników PULS PRACOWNICZY
Badania CX
Badania marketingowe
Metody badawcze
Mapowanie podróży pracownika
Czy wiesz skąd się bierze spadek zaangażowania pracowników w Twoim zespole? Jakie są przyczyny rotacji/ nadmiernych zwolnień? Dlaczego najlepsi specjaliści decydują się na przejście do konkurencji? Jak to się dzieje, że proces rekrutacyjny zabiera tak wiele czasu i środków, które nie przekładają się na oczekiwane efekty?
Bez zaangażowanych pracowników trudno wyobrazić sobie dobrze prosperujący biznes. Jak się okazuje, samo „zadowolenie” z pracy to zbyt mało…. Zadowolony pracownik to niekoniecznie pracownik autentycznie zaangażowany w swoje obowiązki!
Aby firma mogła wzrastać potrzeba ludzi, którzy chcą wziąć na siebie odpowiedzialność za jej rozwój. Nie jest to relacja jednostronna i od wielu już dekad wiadomo, że sama stabilność wynagrodzenia nie wystarczy do tego, by zatrzymać pracownika.
O tym, jakie są potrzeby i oczekiwania pracowników oraz jak wygląda ich „cykl życia” w firmie możemy się przekonać tworząc mapę podróży pracownika (Employee Journey Map). Pozwoli ona na przyjrzenie się poszczególnym punktom stylu (touchpoints) pracownika wewnątrz firmy wraz ze wskazaniem wszelkich negatywnych (pain points) bądź krytycznych momentów (momenth of truth), które mogą zawarzyć na dalszej współpracy.
Pracownik zdobywa swoje pierwsze doświadczenia z firmą już na etapie rekrutacji. Przyjrzenie się drodze do zatrudnienia, jaką przechodzi kandydat (Candidate Journey Map) pozwala wyłonić i w dalszej kolejności wzmacniać/transformować tzw. Employee Value Proposition, czyli zbiór korzyści wynikających z zatrudnienia, które mogą wyróżnić organizację i dostarczyć pracownikowi wyjątkowych doświadczeń.
Na podróż pracownika należy spojrzeć holistycznie, pamiętając o wielu aspektach jak m.in. jego codzienne funkcjonowanie w strukturze organizacji, ergonomia miejsca pracy, zaoferowane systemy motywacyjne/premiowe, wyznaczona ścieżka awansu.
Firma to pracownicy. Usatysfakcjonowani pracownicy chętnie dbają o dobro firmy, w której pracują.
Poznaj mapę podróży swoich pracowników i dowiedz się jak możesz poprawić ich doświadczenia!
Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów oraz pracowników!
Interesuje Cię badanie Barometr potrzeb pracowników PULS PRACOWNICZY?
Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!