DUKA zdecydowała się na doskonalenie kompetencji liderskich kierowników sklepów z ProOptima - ProOptima - szkolenia, doradztwo
Home / Klienci / Klienci ProOptima / DUKA zdecydowała się na doskonalenie kompetencji liderskich kierowników sklepów z ProOptima

DUKA zdecydowała się na doskonalenie kompetencji liderskich kierowników sklepów z ProOptima

Czy Hjalmar Blomkvist wiedział o ProOptima?

duka logo Klient ProOptima szkolenia menedzerskie

W 1920 r. Hjalmar Blomkvist otworzył swój pierwszy sklep ze szkłem, porcelaną i naczyniami kuchennymi w szwedzkim mieście Linköping. Dzięki jego zaangażowaniu i ciężkiej pracy przedsiębiorstwo rozwijało się, co zaowocowało kolejnymi filiami na terenie całej Szwecji. W ten sposób zostały położone podwaliny pod to, czym DUKA jest obecnie. DUKA w Polsce rozpoczęła swoją działalność w Warszawie a obecnie posiada już ponad 60 sklepów, znajdujących się w najlepszych centrach handlowych Polski. DUKA wyznacza kierunki ekspansji i nie zwalnia tempa, idąc z duchem czasu. Aktualnie realizuję Idee Kitchen Life, która to oznacza, że kuchnia to nie tylko pomieszczenie, w którym przygotowujemy posiłki, jemy czy zmywamy. To również przestrzeń, w której skupia się życie rodziny. To tutaj pracujemy, odpoczywamy, bawimy się z dziećmi i spotykamy z przyjaciółmi. Idea Kitchen Life potwierdza rolę kuchni, jako najważniejszego pomieszczenia w domu, w którym zacieśniamy więzi i spędzamy wspólnie czas.

duka logo Klient ProOptima szkolenia menedzerskie

Jakie szkolenia zrealizowaliśmy dla zespołu kilkudziesięciu kierowników salonów w Polsce?

DUKA zdecydowała się na doskonalenie kompetencji liderskich kierowników sklepów z ProOptima

Szkolenia prowadzone były w formule treningu umiejętności. Praktyczne ćwiczenia służyły do omówienia prawidłowości zawiązanych z pracą zespołową, kierowaniem, komunikowaniem się kierownika z grupą, motywowania. Pierwszego dnia szkolenia omawiane były zagadnienia związane ze współpracą zespołową, komunikacją kierownika z zespołem, style kierowania oraz motywowanie.
Drugi dzień szkolenia dotyczył motywowania i praktycznego ćwiczenia trudnych rozmów z pracownikami. Na koniec szkolenia zostały raz jeszcze omówione i powtórzone wszystkie najważniejsze kwestie.
Uczestnicy szkolenia podsumowując je przyznali, że dwa dni poświęcone refleksji nad swoją pracą, zaowocowały usystematyzowaniem i potwierdzeniem wiedzy osobistej, na której dotychczas bazowali, opartej głównie na większym lub mniejszym doświadczeniu własnym. Szkolenie dało im również możliwość zdobycia większej pewności odnośnie swoich zachowań, ponieważ znaleźli ich odzwierciedlenie w teorii zarządzania. Szkolenie zatem pozwoliło wzmocnić ich wiarę w swoje umiejętności menedżerskie. Niektóre rzeczy były tylko potwierdzeniem swoich hipotez, inne czymś nowym i świeżym – była to kwestia indywidualna. Uczestnicy podkreślali również znaczenie możliwości zobaczenia siebie na kamerze oraz symulacji z pracownikami przeprowadzonych przez inne osoby.

DUKA zdecydowała się na doskonalenie kompetencji liderskich kierowników sklepów z ProOptima
DUKA zdecydowała się na doskonalenie kompetencji liderskich kierowników sklepów z ProOptima

Czy kierownicy DUKA polecają szkolenie z ProOptima?

DUKA zdecydowała się na doskonalenie kompetencji liderskich kierowników sklepów z ProOptima

Czy uczestnicy polecają szkolenie z ProOptima?
• Bardzo ciekawe, sprawdzenie i uporządkowanie posiadanej wiedzy, podniesienie świadomości swoich umiejętności
• Tak to sposób udoskonalenia dotychczasowego doświadczenia, ale też jego pogłębienia (wiedzy)
• Tak, pokazuje nam nowe możliwości, uświadamiają rzeczy, których nie zauważa się i poprawiają komfort pracy
• Tak pozwala (spojrzeć) na swoje umiejętności z innej perspektywy
• Tak, wskazuje drogę do pozytywnych zmian. Spełniło moje oczekiwania dotyczące usystematyzowania wiedzy posiadanej i nabytej, pomoc w wyciąganiu wniosków
• Tak, systematyzuje wiedzę już zdobytą oraz zwraca uwagę na nowe zagadnienia
• szkolenie tego rodzaju pozwala na bardziej świadome postępowanie z pracownikami
• Tak, ponieważ pozwala zebrać i utrwalić wiadomości, spojrzeć szerzej na swoje umiejętności bądź uświadamia ich brak
• Tak, ponieważ takie szkolenie pomaga uświadomić sobie swoje mocne i słabe strony, sprzyja do refleksji nad sobą, pokazuje co wymaga naprawy.
• Tak poleciłbym. W pewnych kwestiach wiele rzeczy wydaje się oczywiste przez co przywiązujemy mniejszą wagę do nich. Warto ugruntować taką wiedzę aby móc z niej
efektywnie korzystać

Szkolenia menedżerskie stanowią silnik uruchamiający zmiany w firmie. Od kompetencji liderów tak wiele zależy. Jeśli także i Ty chcesz by liderzy w Twojej firmie wykorzystywali swój potencjał w pełni – napisz do nas. Z przyjemnością przygotujemy ofertę szkoleń menedżerskich szytych na miarę!