Duka | Klient ProOptima

Sukces punktów sprzedaży funkcją kompetencji kierowników POS

Sukces punktów sprzedaży funkcją kompetencji kierowników POS

Duka to szwedzka sieć sklepów sprzedających artykuły gospodarstwa domowego oraz elementy wyposażenia wnętrz. Firma specjalizuje się w kulturze kuchni i jadalni i to właśnie w tym sektorze stała się liderem na polskim rynku.

Duka Klient ProOptima Sukces punktów sprzedaży funkcją kompetencji kierowników POS

Co zrealizowaliśmy?

Duka Klient ProOptima Sukces punktów sprzedaży funkcją kompetencji kierowników POS

Każdy metr kwadratowy ma sprzedawać! Prawie każdy Klient zdecydowany na zakup powinien kupić. Każdemu Klientowi należy się profesjonalna obsługa – nawet jeśli nie kupuje tu i teraz. Tak powinien wyglądać POS, czyli punkt sprzedaży. Krytyczna rola przypada kierownikom salonów i sklepów. To od ich kompetencji menedżerskich zależeć będzie to, czy miejsce sprzedaży przyniesie przychody i zyski. Zadaniem kierownika jest motywowanie do pracy zespołu sprzedawców i doradców oraz rozwijanie ich umiejętności. Umiejętności szefa wpływają na to, czy zespół utworzy zgrany team i zagwarantuje, że Klienci będą chcieli się tam pojawiać wciąż i wciąż.

Dlatego Zarząd sieci sprzedaży DUKA zdecydował się na wybór i realizację cyklu szkoleń dla kierowników salonów właśnie z ProOptima. Kilkudziesięciu kierowników z całego kraju zdobywało wiedzę, budowało samoświadomość własnych kompetencji i w sposób metodyczny rozwijało umiejętności menedżerskie: delegowania i egzekwowania, motywowania oraz rozwiązywania trudnych sytuacji w zespole. Wszystko odbyło się po gruntownej analizie potrzeb i skrojeniu szkolenia na miarę. Dalszym etapem zrealizowanych szkoleń była praca menedżerów regionu, którzy poprzez udział w szkoleniach menedżerskich, wspierali swoich kierowników w miejscu pracy w kolejnych tygodniach i miesiącach. Tak kompleksowe rozwiązania rozwojowe przyczyniają się do sukcesu sprzedażowego szkolonych struktur handlowych.

Opinie uczestników

Duka Klient ProOptima Sukces punktów sprzedaży funkcją kompetencji kierowników POS

„Dzięki udziałowi w szkoleniu sprawdziłem i uporządkowałem posiadaną wiedzę, a także podniosłem świadomość swoich umiejętności. Był to dobry sposób na udoskonalenie dotychczasowego doświadczenia”

„Pokazało mi nowe możliwości i uświadomiło rzeczy, których nie zauważam, a które poprawiają komfort pracy. Szkolenie spełniło moje oczekiwania, wskazało drogę do pozytywnych zmian”

Duka Klient ProOptima Sukces punktów sprzedaży funkcją kompetencji kierowników POS