Grupa Interia.pl
Dynamicznemu rozwojowi zespołu i firmy musi towarzyszyć rozwój kompetencji: liderów i członków zespołu
Grupa Interia.pl jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji. Co miesiąc niemal 19 mln osób korzysta z dostępu do najświeższych informacji, ciekawostek i rozrywki. Jest także jednym z najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy internetowej, oferując nowoczesne rozwiązania marketingowe i promocyjne.
Co zrealizowaliśmy?

Bardzo często bywa tak, że eksperci firmowi znający się znakomicie na swoich twardych obszarach specjalizacji, zmuszeni są do kontaktów z Klientami. Dynamiczny rozwój firmy, model biznesowy czy oczekiwania samych Klientów zmuszają tych, którzy do tej pory pracowali w zaciszu back office, by stali się dostępni dla Klientów. Wymaga to nowych kompetencji: zdobycia wiedzy, zmiany postaw, nowych umiejętności. Odpowiedzią na taką sytuację są specjalnie zaprojektowane, szyte na miarę potrzeb konkretnych grup uczestników, cykle szkoleniowe. Komunikacja i współpraca w zespole, sprzedaż i negocjacje, obsługa Klienta w wielu kanałach oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji z Klientem, opanowanie stresu, ale i rozwój kreatywności. To tylko kilka z kilkudziesięciu różnych obszarów szkoleń, które zrealizowaliśmy dla rozwijających się zespołów Interii.pl.
Zespoły potrzebują liderów. Liderzy jednak często pochodzą z zespołów – są z nich wyłaniani. Wówczas szeregowy członek zespołu staje się szefem. Ta zmiana zmienia wszystko. Zmienia się rola, oczekiwania zespołu, oczekiwania szefów. Wszystko to przy rosnących oczekiwaniach Klientów. Czy można w takiej sytuacji po prostu nominować nowych liderów? Można, ale znacznie lepiej dla organizacji będzie, gdy nowo awansowani liderzy otrzymają profesjonalne wsparcie: szkolenia, warsztaty, coachingi indywidualne.

Jakie kompetencje rozwijała ProOptima?
Komunikację, organizację własnego czasu i pracy zespołu, motywowanie, udzielanie konstruktywnego feedbacku, egzekwowanie i delegowanie, rozwiązywanie konfliktów i wiele innych. Efekt? Liderzy zespołów stają się kierownikami, a kierownicy dyrektorami.

Opinie uczestników

„Otwiera oczy na różnice w tym co my mówimy, a co słyszy Klient. Cenię szkolenie za indywidualne podejście do uczestników, przyjacielską atmosferę i zaangażowanie trenera”
„Warto odświeżać i utrwalać wiedzę, dokształcać się. Na szkoleniu zaprezentowano nam dużo wdrożeniowych rozwiązań. Na pewno będę mógł wykorzystać pewne elementy w codziennym kontakcie z Klientem”
Referencje
„Z pełnym przekonaniem będę polecała je osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje zawodowe i interpersonalne. Nauka przez doświadczenie, wsparta starannie wyselekcjonowaną i odpowiednio przekazaną teorią sprawiła, że z każdego spotkania wyniosłam dużo przydatnej i cennej wiedzy oraz umiejętności, które chętnie i – mam nadzieje – efektywnie wykorzystuje na co dzień, w swojej pracy zawodowej”
Agnieszka Kliber - Manager ds. HR i komunikacji wewnętrznej