LYSON | Klient ProOptima

Spieniężona szansa! Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy

Spieniężona szansa! Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy

Przedsiębiorstwo Pszczelarskie LYSON istnieje na rynku od 1995 roku, zajmuje się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Jest światowym lider produkcji i dystrybucji kompleksowego wyposażenia dla profesjonalnych i amatorskich pszczelarzy.

Naszego wieloletniego klienta zainspirowaliśmy do tego, by wykorzystał szansę biznesową – jaką jest zbudowana przez lata baza klientów i poprzez realizację kompleksowych działań uruchomił dosprzedaż.

Co zrealizowaliśmy?

LYSON Klient ProOptima wdrożenie dosprzedaży

Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy objął:

  • Opracowanie koncepcji dosprzedaży w warunkach firmy.
  • Rekrutacje i kompleksowe przeszkolenie zespołu telefonicznej sprzedaży w siedzibie ProOptima.
  • Coaching on the job w docelowym miejscu pracy konsultantów (siedziba Klienta).
  • Czasowe zarządzanie zespołem konsultantów w formule Interim Managera.
  • Usamodzielnienie zespołu i przekazanie kompetencji menedżerskich osobie przygotowanej do roli menedżera z wnętrza firmy.
LYSON Klient ProOptima wdrożenie dosprzedaży
LYSON Klient ProOptima wdrożenie dosprzedaży

Rezultaty

LYSON Klient ProOptima wdrożenie dosprzedaży

Firma uzyskała spektakularne wzrosty sprzedaży, których dynamika utrzymuje się od 12 miesięcy. Wzmocniła się prosprzedażowa orientacja wśród innych pracowników nie objętych projektem. Nastąpiło spieniężenie potencjału, który znajdował się w firmie.