NAZWA.pl
Cykl szkoleń obsługowych i menedżerskich w spółkach po fuzji
Nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. Firma jest także liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają przedsiębiorcom rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.
Lider domen w Polsce w związku z dynamicznym rozwojem zdecydował się na szeroko zakrojone działania służące rozwojowi kompetencji obsługowych, w tym sprzedażowych, w dwóch swych lokalizacjach na południu Polski.
Co zrealizowaliśmy?

4 miesięczny projekt szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie objął:
- Audyt kompetencji obsługowych (pretest).
- IPS – identyfikację potrzeb szkoleniowych.
- Cykl szkoleń realizowanych równolegle w dwóch lokalizacjach w Polsce (Kraków i Krosno). Przeszkolono prawie 200 osób.
- Posttest – mierzący rezultaty projektu.


Rezultaty

Firma podniosła poziom kompetencji obsługowych swoich pracowników. Spadła liczba negatywnych informacji od klientów, podniósł się poziom zaangażowania i satysfakcji wśród pracowników będących na pierwszej linii kontaktu z klientami. Menedżerowie placówek otrzymali wsparcie (szkoleniowe) i wytyczne do dalszej samodzielnej pracy z pracownikami pierwszej linii kontaktu z klientami.