SAMSUNG
Szkolenia doskonalące jakość obsługi Klienta wewnętrznego
Samsung Group to jedna z największych południowokoreańskich grup biznesowych zrzeszających firmy produkcyjne i usługowe działające w wielu branżach, oraz instytucje finansowe. Firma Samsung Electronics, największy członek Grupy Samsung, jest jedną z największych firm elektronicznych na świecie.
Co zrealizowaliśmy?

Firma Samsung wspierając rozwój kompetencji swych pracowników zdecydowała się na realizację szkoleń: „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego”.
Odbyły się warsztaty dla pracowników wsparcia sprzedaży firmy Samsung. Szkolenie zostało przeprowadzone w formule interaktywnej i odbywało się w ramach podnoszenia kwalifikacji profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego. Celem szkolenia był również rozwój pracowników w zakresie komunikacji interpersonalnej. Ponadto celem niniejszego szkolenia było poznanie nowoczesnych metod negocjacji i wywierania wpływu.
W ujęciu merytorycznym i podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy poznali metody perswazji, negocjacji oraz neurolingwistycznego programowania. Nauczyli się postępowania w sytuacjach niekomfortowych roszczeń, a poprzez aktywny dialog i jasne zaznaczanie granic, szukali rozwiązania i kompromisu. Poznając techniki aktywnego słuchania, nabrali wprawy w eliminowaniu złych emocji podczas rozmów z przedstawicielami i klientami.
Średnia ocen w ankiecie poszkoleniowej w skali od 0 do 10 wyniosła aż 8,36!


Opinie uczestników

„Szkolenie przedstawiało realne sposoby na uniknięcie eskalacji konfliktów. Było prowadzone w sposób „żywy” i angażujące grupę. Przekazana w nim wiedza bez wątpienia znajdzie zastosowanie w życiu prywatnym i zawodowym. Przekazane porady są na tyle uniwersalne, że można je wykorzystać w każdej branży”
„Szkolenie jest godne polecenia, ponieważ możemy dzięki niemu zmienić swoje zachowania z bardziej emocjonalnych na bardziej obiektywne, spokojne i konkretne. Polecam szkolenie ze względu na otwartość trenera i dostosowanie szkolenia do potrzeb grupy”