SAMSUNG | Klient ProOptima

Szkolenia doskonalące jakość obsługi Klienta wewnętrznego

Szkolenia doskonalące jakość obsługi Klienta wewnętrznego

Samsung Group to jedna z największych południowokoreańskich grup biznesowych zrzeszających firmy produkcyjne i usługowe działające w wielu branżach, oraz instytucje finansowe. Firma Samsung Electronics, największy członek Grupy Samsung, jest jedną z największych firm elektronicznych na świecie.

Co zrealizowaliśmy?

SAMSUNG Klient ProOptima szkolenia obsługa klienta wewnętrznego

Firma Samsung wspierając rozwój kompetencji swych pracowników zdecydowała się na realizację szkoleń: „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego”.

Odbyły się warsztaty dla pracowników wsparcia sprzedaży firmy Samsung. Szkolenie zostało przeprowadzone w formule interaktywnej i odbywało się w ramach podnoszenia kwalifikacji profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego. Celem szkolenia był również rozwój pracowników w zakresie komunikacji interpersonalnej. Ponadto celem niniejszego szkolenia było poznanie nowoczesnych metod negocjacji i wywierania wpływu.

W ujęciu merytorycznym i podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy poznali metody perswazji, negocjacji oraz neurolingwistycznego programowania. Nauczyli się postępowania w sytuacjach niekomfortowych roszczeń, a poprzez aktywny dialog i jasne zaznaczanie granic, szukali rozwiązania i kompromisu. Poznając techniki aktywnego słuchania, nabrali wprawy w eliminowaniu złych emocji podczas rozmów z przedstawicielami i klientami.

Średnia ocen w ankiecie poszkoleniowej w skali od 0 do 10 wyniosła aż 8,36!

SAMSUNG Klient ProOptima szkolenia obsługa klienta wewnętrznego
SAMSUNG Klient ProOptima szkolenia obsługa klienta wewnętrznego

Opinie uczestników

SAMSUNG Klient ProOptima szkolenia obsługa klienta wewnętrznego

„Szkolenie przedstawiało realne sposoby na uniknięcie eskalacji konfliktów. Było prowadzone w sposób „żywy” i angażujące grupę. Przekazana w nim wiedza bez wątpienia znajdzie zastosowanie w życiu prywatnym i zawodowym. Przekazane porady są na tyle uniwersalne, że można je wykorzystać w każdej branży”

„Szkolenie jest godne polecenia, ponieważ możemy dzięki niemu zmienić swoje zachowania z bardziej emocjonalnych na bardziej obiektywne, spokojne i konkretne. Polecam szkolenie ze względu na otwartość trenera i dostosowanie szkolenia do potrzeb grupy”