TVN szkoli swych pracowników z ProOptima - ProOptima - szkolenia, doradztwo
Home / Klienci / Klienci ProOptima / TVN szkoli swych pracowników z ProOptima

TVN szkoli swych pracowników z ProOptima

TVN ogląda się świetnie

TVN szkoli się z ProOptima

TVN to czołowy, prywatny, nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego koncernu medialnego Discovery. Grupa obejmuje wiele kanałów w tym TVN i TNV24. Dynamiczny rozwój i troska o rozwój pracowników skłania do szukania rozwiązań rozwojowych dla pracowników firmy.
Firma TVN zaufała nam i zrealizowaliśmy dla nich kilka projektów szkoleniowych w tym: Szkolenie menedżerskie pt.:„Zadawanie pytań w zarządzaniu ludźmi” Realizowane przez Olgę Rzycką oraz szkolenia pt” Obsługa Klienta wewnętrznego w Help Desk” – szkolenia realizowane przez Beatę Szynkowską.

TVN szkoli się z ProOptima
TVN szkoli swych pracowników z ProOptima

Szkolenia zawsze były prowadzone w oparciu o metody aktywizujące

TVN szkoli swych pracowników z ProOptima

Szkolenia zawsze były prowadzone w oparciu o metody aktywizujące, takie jak ćwiczenia indywidualne, grupowe, eksperymenty i demonstracje czy dyskusje. Uczestnicy angażowani byli przez trenera do aktywności, dzielenia się swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami etc. W ostatnim z realizowanych szkoleń z obsługi Klienta wewnętrznego w HelpDesk uczestnicy doceniali praktyczność symulacji i rozmów z Klientami oraz użyteczność poznanych metod komunikacji z Klientem.

Czy poleciliby podobne szkolenie, w temacie obsługi Klienta, swoim współpracownikom?
• Tak, było ciekawe i zwracało uwagę na techniki obsługi klienta
• Nowe spojrzenie na techniki stosowane w obsłudze klienta
• Sporo można się nauczyć o samym sobie
• Szkolenie ciekawe, angażujące, mocne merytorycznie
• Odświeża posiadaną wiedzę i pokazuje nowe rozwiązania
• Poleciłbym ze względu na treść i na przekaz
• Materiały i prezentacja były dobrze przygotowane, a wszystkie wiadomości przydadzą się w mojej pracy. Dobrze oceniam wiedze i przygotowanie trenera.
• Było przyjemnie i nie było nudy
• Dobrze przygotowane, podnoszące na duchu 🙂

Zależy na doskonaleniu kompetencji komunikacyjnych zespołów obsługujących Klienta?

Jeśli i Tobie zależy na doskonaleniu kompetencji komunikacyjnych zespołów obsługujących Klienta wewnętrznego – zapraszamy do kontakhttps://prooptima.pl/wp-admin/post.php?post=4064&action=edit&classic-editor#tu. Z przyjemnością przygotujemy szyte na miarę szkolenie z zakresu obsługi Klienta.