COMARCH

W projekt zaangażowana także kadrę menedżerską, której dostarczono narzędzia umożliwiające monitorowanie i wspieranie zmiany w zachowaniach wśród uczestników

ProOptima zrealizowała z sukcesem proces rozwojowy na przestrzeni ostatnich dwóch lat od listopada 2014 – grudnia 2015. Wyróżnikami metod pracy ProOptima jest koncentracja na wprowadzaniu zmiany w zachowaniach uczestników projektu. Takiemu celowi był podporządkowany proces: diagnozy potrzeb rozwojowych kilku grup uczestników, realizacja cykli szkoleń warsztatowych i szkoleń indywidualnych oraz praca wdrożeniowa wśród uczestników. W projekt zaangażowana także kadrę menedżerską, której dostarczono narzędzia umożliwiające monitorowanie i wspieranie zmiany w zachowaniach wśród uczestników. (…)

Według uczestników szkolenia: „Pokazują nowy sposób patrzenia na wystąpienia publiczne – wyjście od potrzeb słuchaczy, a także nowy sposób patrzenia na prezentacje – jako narzędzie wywierania wpływu.” (…) „To praktyczne szkolenie, 100% szkolenia można zastosować w pracy” (…) „Proponowane rozwiązania prowadzą praktycznie do zmiany”.

Branża IT to ciągła zmiana. Działając w tej materii od lat, wiemy, że sukces tkwi w nieustannym pogłębianiu wiedzy  i zdobywaniu nowych umiejętności. Jako partnera w tym procesie rekomendujemy ProOptima Sp. z o.o.

Zobacz podobne wpisy

Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką w obszarze CX

więcej

Współpracowałam z Tomaszem i firmą ProOptima przy dwóch badaniach satysfakcji klientów (NPS).
Mieliśmy również wspólne warsztaty w firmie, gdzie słuchaliśmy Głosu Naszych Klientów. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Na każdym etapie współpracy dzielący się swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami. Zawsze profesjonalne podejście do klienta.

Paulina Ostrowska polece ProOptim

KUKE S.A.

Paulina Klaudia Ostrowska Head of Marketing KUKE S.A.

Paulina Ostrowska polece ProOptim

KUKE S.A.

Paulina Klaudia Ostrowska Head of Marketing KUKE S.A.

Udało się nam wspólnie opracować standardy obsługi klienta, (…) i spowodować by zmiany stały się stałym elementem kultury naszej pracy

więcej

Poprzez umiejętną współpracę oraz dzięki ogromnemu wsparciu merytorycznemu, wiedzy eksperckiej i doświadczenia konsultantów ProOptimy z zakresu: obsługi klienta, kierowania zespołem, budowania kultury organizacyjnej, zarządzania zmianą udało się nam wspólnie opracować standardy, przeszkolić osoby i spowodować by (zmiany) stały się stałym elementem kultury naszej pracy. Istotnym elementem była także możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów ProOptima, które wykraczały poza podstawowe ramy prowadzonego wspólnie projektu (diagnoza kultury organizacyjnej, coaching, motywacja). Współpracujące z nami osoby były zawsze otwarte na wszelkie pytania i wątpliwości, elastycznie podchodząc do realizacji powierzonego im zadania.

Rewitalizacja standardów obsługi Klienta

Carlsberg ASC

Magdalena Dzikowska HR Manager

Rewitalizacja standardów obsługi Klienta

Carlsberg ASC

Magdalena Dzikowska HR Manager

ProOptima – bardzo polecam! Naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!

więcej

Ostatnio uczestniczyłam w szkoleniu Buduj Customer Journey Map prowadzonym przez Anię z ProOptima – bardzo polecam! Mam już doświadczenie w tego typu szkoleniach i jego największą wartością było dobre ustrukturyzowanie, otwartość na dyskusje zespołu oraz duża pomoc ze strony prowadzącej.

To był naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!

Joanna Kowalska z Motorola poleca ProOptima

Motorola Solutions

Joanna Kowalska Global Customer Experience Project Manager Motorola Solutions Systems Polska

Joanna Kowalska z Motorola poleca ProOptima

Motorola Solutions

Joanna Kowalska Global Customer Experience Project Manager Motorola Solutions Systems Polska