MediaMarkt

Ekipa ProOptima CEM spełniła moje marzenia:) Dokładnie tak chciałam

Kamila Panasiuk z MediaMarkt poleca ProOptima

Dziękuję to za mało ! W zakresie tego webinaru na CX Day, ekipa ProOptima CEM spełniła moje marzenia:) Dokładnie tak chciałam, aby to wyglądało, żeby mówiąc wprost wycięło nas z naszego schematu, żeby było inspirująco i ciekawie. I… tak właśnie było. Dodatkowo prowadzenie przez Was w duecie dodatkowo nadawało dynamiki – wiecie sami jak to jest nawet mega ciekawy i inspirujący materiał potrafi uśpić i nie chodzi ani o materiał, ani o podanie go. Bardzo Wam jeszcze raz dziękuję – to dobre rozpoczęcie dalszej współpracy

Wspaniała robota!

Zobacz podobne wpisy

Udało się nam wspólnie opracować standardy obsługi klienta, (…) i spowodować by zmiany stały się stałym elementem kultury naszej pracy

więcej

Poprzez umiejętną współpracę oraz dzięki ogromnemu wsparciu merytorycznemu, wiedzy eksperckiej i doświadczenia konsultantów ProOptimy z zakresu: obsługi klienta, kierowania zespołem, budowania kultury organizacyjnej, zarządzania zmianą udało się nam wspólnie opracować standardy, przeszkolić osoby i spowodować by (zmiany) stały się stałym elementem kultury naszej pracy. Istotnym elementem była także możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów ProOptima, które wykraczały poza podstawowe ramy prowadzonego wspólnie projektu (diagnoza kultury organizacyjnej, coaching, motywacja). Współpracujące z nami osoby były zawsze otwarte na wszelkie pytania i wątpliwości, elastycznie podchodząc do realizacji powierzonego im zadania.

Magdalena Dzikowska z Carsberg rekomenduje prace z ProOptima 2

Carlsberg ASC

Magdalena Dzikowska HR Manager

Magdalena Dzikowska z Carsberg rekomenduje prace z ProOptima 2

Carlsberg ASC

Magdalena Dzikowska HR Manager

Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką w obszarze CX

więcej

Współpracowałam z Tomaszem i firmą ProOptima przy dwóch badaniach satysfakcji klientów (NPS).
Mieliśmy również wspólne warsztaty w firmie, gdzie słuchaliśmy Głosu Naszych Klientów. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Na każdym etapie współpracy dzielący się swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami. Zawsze profesjonalne podejście do klienta.

Paulina Ostrowska polece ProOptima

KUKE S.A.

Paulina Klaudia Ostrowska Head of Marketing KUKE S.A.

Paulina Ostrowska polece ProOptima

KUKE S.A.

Paulina Klaudia Ostrowska Head of Marketing KUKE S.A.

ProOptima – bardzo polecam! Naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!

więcej

Ostatnio uczestniczyłam w szkoleniu Buduj Customer Journey Map prowadzonym przez Anię z ProOptima – bardzo polecam! Mam już doświadczenie w tego typu szkoleniach i jego największą wartością było dobre ustrukturyzowanie, otwartość na dyskusje zespołu oraz duża pomoc ze strony prowadzącej.

To był naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!

Joanna Kowalska z Motorola poleca ProOptima

Motorola Solutions

Joanna Kowalska Global Customer Experience Project Manager Motorola Solutions Systems Polska

Joanna Kowalska z Motorola poleca ProOptima

Motorola Solutions

Joanna Kowalska Global Customer Experience Project Manager Motorola Solutions Systems Polska