Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji. Kurs jest prowadzony tylko przez praktyków, co podnosi efektywność nauki i dostarcza narzędzi do wdrożenia 'na już’. Jest to też kurs z kategorii 'must’ także dla tych, którzy 'biegną’ z działaniami proklienckimi nie widząc jeszcze dużego obrazka CX i wielu powiązań, które ta tematyka ma z innymi działami firmy.”
Zobacz podobne wpisy
Udało się nam wspólnie opracować standardy obsługi klienta, (…) i spowodować by zmiany stały się stałym elementem kultury naszej pracy
więcejPoprzez umiejętną współpracę oraz dzięki ogromnemu wsparciu merytorycznemu, wiedzy eksperckiej i doświadczenia konsultantów ProOptimy z zakresu: obsługi klienta, kierowania zespołem, budowania kultury organizacyjnej, zarządzania zmianą udało się nam wspólnie opracować standardy, przeszkolić osoby i spowodować by (zmiany) stały się stałym elementem kultury naszej pracy. Istotnym elementem była także możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów ProOptima, które wykraczały poza podstawowe ramy prowadzonego wspólnie projektu (diagnoza kultury organizacyjnej, coaching, motywacja). Współpracujące z nami osoby były zawsze otwarte na wszelkie pytania i wątpliwości, elastycznie podchodząc do realizacji powierzonego im zadania.
Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką w obszarze CX
więcejWspółpracowałam z Tomaszem i firmą ProOptima przy dwóch badaniach satysfakcji klientów (NPS).
Mieliśmy również wspólne warsztaty w firmie, gdzie słuchaliśmy Głosu Naszych Klientów. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Na każdym etapie współpracy dzielący się swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami. Zawsze profesjonalne podejście do klienta.
ProOptima – bardzo polecam! Naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!
więcejOstatnio uczestniczyłam w szkoleniu Buduj Customer Journey Map prowadzonym przez Anię z ProOptima – bardzo polecam! Mam już doświadczenie w tego typu szkoleniach i jego największą wartością było dobre ustrukturyzowanie, otwartość na dyskusje zespołu oraz duża pomoc ze strony prowadzącej.
To był naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!