SZOPEX DUTKIEWICZ

Poza twardymi kompetencjami w zakresie CX od Tomka bije entuzjazm i pasja!

Łukasz Grajewski z Szopex poleca ProOptima

Rozpoczęliśmy współpracę z Tomkiem ok rok temu. Tomek i jego zespół przeprowadził nas przez skomplikowany proces mapowania podróży Klientów. Dzięki niemu jesteśmy w stanie zdecydowanie lepiej rozumieć potrzeby i oczekiwania naszych Klientów na poszczególnych punktach styku z poszczególnymi markami. To z kolei przekłada się na podejmowanie lepszych decyzji w zakresie tworzenia roadmapy projektów. Poza twardymi kompetencjami w zakresie CX od Tomka bije entuzjazm i pasja co dla edukacji rynku oczywiście nie pozostaje bez znaczenia.

Zobacz podobne wpisy

Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką w obszarze CX

więcej

Współpracowałam z Tomaszem i firmą ProOptima przy dwóch badaniach satysfakcji klientów (NPS).
Mieliśmy również wspólne warsztaty w firmie, gdzie słuchaliśmy Głosu Naszych Klientów. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Na każdym etapie współpracy dzielący się swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami. Zawsze profesjonalne podejście do klienta.

Paulina Ostrowska polece ProOptima

KUKE S.A.

Paulina Klaudia Ostrowska Head of Marketing KUKE S.A.

Paulina Ostrowska polece ProOptima

KUKE S.A.

Paulina Klaudia Ostrowska Head of Marketing KUKE S.A.

Udało się nam wspólnie opracować standardy obsługi klienta, (…) i spowodować by zmiany stały się stałym elementem kultury naszej pracy

więcej

Poprzez umiejętną współpracę oraz dzięki ogromnemu wsparciu merytorycznemu, wiedzy eksperckiej i doświadczenia konsultantów ProOptimy z zakresu: obsługi klienta, kierowania zespołem, budowania kultury organizacyjnej, zarządzania zmianą udało się nam wspólnie opracować standardy, przeszkolić osoby i spowodować by (zmiany) stały się stałym elementem kultury naszej pracy. Istotnym elementem była także możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów ProOptima, które wykraczały poza podstawowe ramy prowadzonego wspólnie projektu (diagnoza kultury organizacyjnej, coaching, motywacja). Współpracujące z nami osoby były zawsze otwarte na wszelkie pytania i wątpliwości, elastycznie podchodząc do realizacji powierzonego im zadania.

Magdalena Dzikowska z Carsberg rekomenduje prace z ProOptima 2

Carlsberg ASC

Magdalena Dzikowska HR Manager

Magdalena Dzikowska z Carsberg rekomenduje prace z ProOptima 2

Carlsberg ASC

Magdalena Dzikowska HR Manager

ProOptima – bardzo polecam! Naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!

więcej

Ostatnio uczestniczyłam w szkoleniu Buduj Customer Journey Map prowadzonym przez Anię z ProOptima – bardzo polecam! Mam już doświadczenie w tego typu szkoleniach i jego największą wartością było dobre ustrukturyzowanie, otwartość na dyskusje zespołu oraz duża pomoc ze strony prowadzącej.

To był naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!

Joanna Kowalska z Motorola poleca ProOptima

Motorola Solutions

Joanna Kowalska Global Customer Experience Project Manager Motorola Solutions Systems Polska

Joanna Kowalska z Motorola poleca ProOptima

Motorola Solutions

Joanna Kowalska Global Customer Experience Project Manager Motorola Solutions Systems Polska