Miałem okazję pracować z Tomaszem i ProOptimą przy kilku projektach. Były to zarówno szkolenia dedykowane dla grup pracowników jak i programy przygotowane dla indywidualnych potrzeb. Współpracowaliśmy w tematyce związanej z prezentacją i negocjacjami. Tomasz wspierał nas także jako coach pracujący z zespołem menadżerów. Tomasz to profesjonalista, świetnie przygotowany do pracy z ludźmi. Każdy projekt zaczyna od szczegółowego poznania potrzeb. Było tak w przypadku programów dedykowanych dla pojedynczych osób ale i szkoleń dla większych grup pracowników. Cenię go za wiedzę i doświadczenie, otwartość na informację zwrotną ale także umiejętność dawania informacji zwrotnej.
Zobacz podobne wpisy
Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką w obszarze CX
więcejWspółpracowałam z Tomaszem i firmą ProOptima przy dwóch badaniach satysfakcji klientów (NPS).
Mieliśmy również wspólne warsztaty w firmie, gdzie słuchaliśmy Głosu Naszych Klientów. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Na każdym etapie współpracy dzielący się swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami. Zawsze profesjonalne podejście do klienta.
Udało się nam wspólnie opracować standardy obsługi klienta, (…) i spowodować by zmiany stały się stałym elementem kultury naszej pracy
więcejPoprzez umiejętną współpracę oraz dzięki ogromnemu wsparciu merytorycznemu, wiedzy eksperckiej i doświadczenia konsultantów ProOptimy z zakresu: obsługi klienta, kierowania zespołem, budowania kultury organizacyjnej, zarządzania zmianą udało się nam wspólnie opracować standardy, przeszkolić osoby i spowodować by (zmiany) stały się stałym elementem kultury naszej pracy. Istotnym elementem była także możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów ProOptima, które wykraczały poza podstawowe ramy prowadzonego wspólnie projektu (diagnoza kultury organizacyjnej, coaching, motywacja). Współpracujące z nami osoby były zawsze otwarte na wszelkie pytania i wątpliwości, elastycznie podchodząc do realizacji powierzonego im zadania.
ProOptima – bardzo polecam! Naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!
więcejOstatnio uczestniczyłam w szkoleniu Buduj Customer Journey Map prowadzonym przez Anię z ProOptima – bardzo polecam! Mam już doświadczenie w tego typu szkoleniach i jego największą wartością było dobre ustrukturyzowanie, otwartość na dyskusje zespołu oraz duża pomoc ze strony prowadzącej.
To był naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!