Wyróżniająca obsługa Klienta
Szkolenie zaawansowane
Obsługa Klientów w firmie przebiega poprawnie i zgodnie z zasadami. Pracownicy przeważnie wiedzą jak się zachować w kontakcie z Klientem. Czasem zdarzają się wpadki, ale ogólnie Klienci nie narzekają.
Czy to już szczyt możliwości? Lepiej nie będzie?
A może nadszedł czas, by się pozytywnie wyróżnić na tle konkurencji? Czym zabłysnąć?
Firma może się wyróżnić będąc bardziej przyjazną dla Klientów. Dzięki zadbaniu o Customer Experience - zyskać ich zachwyt i lojalność.
Uczestnicy szkolenia:
- Rozpoznają i przeanalizują kluczowe momenty dla tworzenia doznań Klienta.
- Nauczą się tworzyć pożądane doznania Klienta.
- Zyskają inspirację do wyróżniania się znakomitą obsługą.
- Przyczynią się do pozyskiwania nowych zadowolonych Klientów bez ponoszenia kosztów marketingu i reklamy.
Profesjonalna obsługa klienta - warsztaty
Cele szkolenia:
- Przeanalizowanie kluczowych obszarów kontaktu z Klientem pod względem tworzonych doznań i emocji.
- Wyćwiczenie samodzielnego analizowania procesu powstawania doznań Klienta.
- Wypracowanie zasad wyróżniającej obsługi przekraczającej oczekiwania Klienta.
Tematyka:
- Twoje – jako Klienta - najlepsze doświadczenie obsługi.
- Wyróżniająca obsługa (Customer Experience). Czym są doznania Klienta?
- Jak przyglądać się kontaktom Klienta z firmą?
- Stworzenie mapy doznań Klienta dla wybranych kluczowych obszarów kontaktu z Klientem.
- Co chcemy zmienić? Jak możemy się wyróżnić?
- Wyróżniająca obsługa Klienta – czym się kierować rozmawiając z Klientem?
- Budowanie doznań Klienta na co dzień – jak radzić sobie w różnych sytuacjach – praca z case study.
- Zasady wyróżniającej obsługi, która oczarowuje Klienta.
- Action Plan.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Przeczytaj więcej o obsłudze Klienta:

"Klient awanturujący się" to dobry Klient?
Rozmowa z wiecznie niezadowolonym klientem śni się po nocach każdemu handlowcowi. Okazuje się, o dziwo, że firmy powinny cieszyć się z każdego "klienta awanturującego się". O tym, dlaczego warto polubić "trudnych" konsumentów i partnerów biznesowych, rozmawiamy z Tomaszem Krasem. Czytaj więcej...

Jak stracić klienta podczas rozmowy telefonicznej?
Kiedy kupujemy, chcemy być potraktowani indywidualnie i wyjątkowo. często o tym zapominamy i dajemy się ponieść emocjom czy też chwili. Zaczynamy dryfować w niebezpiecznym kierunku - zobojętnienia i odhaczenia kolejnego klienta. Czytaj więcej...