Buduj Employee Journey Map – certyfikowane szkolenie otwarte - ProOptima - szkolenia, doradztwo

Buduj Employee Journey Map – certyfikowane szkolenie otwarte

93% do 200% rocznego wynagrodzenia wynosi przeciętny koszt rotacji na jednym stanowisku pracy

(za Journal of Accountancy).* *https://igauss.pl/artykuly/rotacja-pracownikow-czyli-jak-policzyc-rzeczywiste-koszty-fluktuacji-kadr-cykl-artykulow

 

Jedną z metod, która pozwala zrozumieć rotację czy brak zaangażowania pracowników jest przyjrzenie się doświadczeniom pracownika ( Employee Experience – EX). Jest to HR-owy ekwiwalentem doświadczenia klienta (Customer Experience-CX). By to zrobić potrzebne jest zwizualizowanie całej ścieżki podróży pracownika czyli Employee Journey Map.

Pracownik przechodzi przez procesy firmowe: rekrutację, on-boarding i off-boarding, szkolenia i transfer wiedzy, komunikację wewnętrzne, system benefitów, możliwość rozwoju, awansu i podwyżek wynagrodzenia. Prostym narzędziem pozwalającym zrozumieć doświadczenia pracownika w tej drodze jest zbudowanie jego ścieżki czyli Employee Journey Mapping.

Jakie korzyści ma Twoja firma z Employee Journey Mapp?

  • umiejętność zwinnego reagowania na dynamikę procesów, zachodzących w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • zatrzymanie talentów i wzrost konkurencyjności firmy jako pracodawcy
  • zmniejszenie kosztów związanych z rotacją
  • wpływ na wzrost zaangażowania pracowników, co przekłada się wprost na zyski firmy
  • wzrost skuteczności działań w obszarze EB
  •  zwiększenie poziomu lojalności pracowników
  • zwiększenie efektywności biznesowej organizacji

Jakie korzyści ma pracownik?

  • wzrost zaangażowania
  • wzrost satysfakcji z pracy
  • poczucie, że potrzeby pracownika są zauważane przez organizację i brane pod uwagę
  • poczucie docenienia
  • zwiększenie efektywności pracy

Wspólne korzyści:

  • wzrost satysfakcji i zaangażowania pracowników w realizację celów biznesowych firmy
  • budowanie kultury organizacji, w której ważne jest wzajemne zrozumienie celów i potrzeb
  • budowanie zaangażowanej i lojalnej kadry

Mapowanie, czyli graficzne przedstawienie procesu, jest wizualizacją emocji, opinii, wrażeń, zachowań, nawyków i potrzeb pracowników w całym „cyklu życia” w firmie. Niektóre programy dotyczące budowania doświadczenia pracowników (employee experience management) rozpoczynają się i kończą na ankiecie zaangażowania – pojedynczej, najczęściej wysyłanej raz do roku. To stanowczo za mało!

Mapowanie podróży pracownika (jako część EXM) pozwala zdefiniować momenty, które mają największe znaczenie dla pracownika i organizacji (punkty styku, momenty interakcji pracownika z organizacją), od employer brandingu, przez rekrutację i całą drogę do awansu i rozwoju kariery, aż do wyjścia.
Firma zaczyna rozumieć, co można zrobić, aby poprawić doświadczenia ludzi na każdym etapie.

Zapraszamy Cię na praktyczne szkolenie Buduj Employee Journey Map. Zaprojektuj Employee Journey Map krok po kroku i od razu wykorzystaj tę wiedzę do pracy nad konkretnym wyzwaniem.

Weź udział w szkoleniu: Buduj Employee Journey Map

Kiedy i za lile?

12-13 stycznia 2023

Wielkość inwestycji: 4900 zł netto/osoba.

Gdzie?

ONLINE

Platforma ZOOM oraz MIRO

Zamów

Zamów

Prowadzący

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za przebieg konkretnych procesów (candidate experience, on-boarding, szkolenia)
  • Dla liderów mniejszych firm i organizacji, którzy chcieliby lepiej odpowiadać na potrzeby swojego zespołu.
  • HR managerów i HR Business Partnerów
  • Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za people & culture & talent
  • Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za learning & development
  • Dla osób z obszaru CX, które chcą rozwijać swoje kompetencje o EX
  • Dla osób, które szukają pomysłu na nowy zawód
  • EB managerów i specjalistów

Jak będzie wyglądało szkolenie?

  • Szkolenie trwa 2 dni po 6 godzin czyli łącznie 12 godzin
  • Spotkania będą się odbywać dzień po dniu.
  • Będziemy je prowadzić przy użyciu Zooma (wystarczy kliknąć w link, który Ci wyślemy, żeby dołączyć do spotkania)
  • Praktyczna nauka będzie się odbywać w narzędziu MIRO- wcześniej dostaniesz instrukcję jak się poruszać
  • Spotkania są interaktywne – będzie okazja do dyskusji i współpracy z prowadzącymi i uczestnikami(czkami), dlatego będzie Ci potrzebny sprawny mikrofon i kamera
  • Na zakończenie dostaniesz od nas certyfikat i paczkę materiałów oraz zestaw polecanych przez nas źródeł na temat mapowania podróży
  • Bonus: dla każdego uczestnika/czki możliwość 60 min. bezpłatnej konsultacji jako follow-up do szkolenia
  • Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).

Zapisz się już dziś!

Program szkolenia:

Czym jest Employee Experience?

  • Definicje
  • Przykłady
  • Zależności
  • Insighty

Czym jest employee journey mapping?

  • Definicje
  • Employee journey map – zapoznanie z procesem mapowania i wykorzystywanymi narzędziami
  • Persona
  • Procesy strategiczne i punkty styku
  • Największe bóle, momenty prawdy i szybkie wygrane

Nauka mapowania, czyli budowy wzorcowej Employee Journey Map w narzędziu MIRO

  • Metodyka budowy EJM by ProOptima – wprowadzenie i warsztat
  • Proces: analiza-synteza-analiza-synteza – całościowy model budowy EJM
  • Źródła informacji o pracownikach potrzebnych do stworzenia mapy.
  • Proces tworzenia EJM w firmie: Fazy, role, wyzwania. Przed, w trakcie i po mapowaniu.
  • Definiowanie scenariusza
  • Budowanie Persony
  • Określanie KPI
  • Wskaźniki tzw. „miękkie”
  • Jak przekładać rezultaty „miękkie” na „twarde”

Employee Journey Map i co dalej?

  • Warunki organizacyjne do tworzenia map: różnorodność, zasoby, cele.
  • Analiza wypracowanych map: moment, narzędzia, cele.
  • Przegląd i weryfikacja przebiegu podróży-kiedy jest czas na uzupełnienia i zmiany czy rewizję
    mapy?

Z czym wyjdziesz po szkoleniu: Buduj Employee Journey Map – certyfikowane szkolenie otwarte – online?

  • Będziesz miał/a wiedzę i niezbędne kompetencje do tworzenia mapy podróży pracownika w MIRO
  • Będziesz umiał/a ją zastosować w każdym narzędziu, również offline
  • Otrzymasz gotowe szablony do wykorzystania w swojej pracy
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu employee experience management
  • Podniesiesz swoje kompetencje w firmie i na rynku pracy

Wielkość inwestycji?

4900 zł/ osoba

  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
  • Otrzymasz narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy ( blog)
  • Po zgłoszeniu prześlemy Ci fakturę proforma
  • Po opłaceniu faktury – wystawimy końcową fakturę i gwarancję uczestnictwa w limitowanej grupie uczestników

Organizacyjnie...

  • Po zgłoszeniu (przez formularz online) prześlemy Ci potwierdzenie oraz wystawimy fakturę proforma.
  • Możliwa jest także płatność kartą lub przez operatora płatności online.
  • Po opłaceniu faktury – wystawimy końcową fakturę na osobę prywatną lub firmę.

* Dokładamy starań by szkolenia odbyły się w zaplanowanych terminach. Zastrzegamy sobie jednak prawo do odwołania lub przesunięcia w czasie realizacji szkolenia ze względu na zbyt małą, końcową, liczbę zapisów.
Grupy zamykamy na 2 tygodnie przed terminem realizacji. Wówczas informujemy ostatecznie o realizacji szkolenia w zaplanowanym terminie.

Jestem zdecydowany

Zamów

Masz pytania?



    Zamawiam jako

    Dane osoby rejestrującej

    Dane firmy

    Uczestnicy

    Podając dane innej osoby w celu zgłoszenia, potwierdzasz że masz na to jej zgodę.

    Koszt szkolenia dla uczestnika:

    4900,00  (6027,00  z VAT)

    Wstecz Dalej