Kluczowe rozmowy w praktyce menedżera | szkolenie ProOptima

Scenariusze, przydatne techniki, regulacje prawne

Przekazywanie złych wiadomości, krytyka pracownika czy wręczenie wypowiedzenia to nieodłączna część obowiązków kadry kierowniczej. Takie sytuacje są bardzo stresujące, gdyż wymagają kontroli własnych emocji, a jednocześnie trudno jest przewidzieć i w pełni kontrolować reakcje pracowników.  Dobre przygotowanie może pomóc menedżerom prowadzić trudne rozmowy bardziej efektywnie.

Zaawansowana komunikacja – szkolenie menedżerskie

Cele szkolenia
Kluczowe rozmowy w praktyce menedżera

  • Przygotowanie menedżerów do zarządzania typowymi trudnymi sytuacjami w zespole.
  • Nabycie umiejętności komunikacji trudnych decyzji.
  • Poznanie scenariuszy spotkań oraz technik komunikacji.
  • Zapoznanie z możliwymi reakcjami pracowników oraz sposobami radzenia sobie z nimi.
  • Uzyskanie wiedzy na temat przepisów prawa pracy, których muszą przestrzegać w przypadku kontaktu z klientami.

Tematyka szkolenia
Kluczowe rozmowy w praktyce menedżera

  1. Scenariusze i zasady prowadzenia trudnych rozmów
  • Delegowanie trudnych zadań.
  • Udzielanie informacji zwrotnej.
  • Rozmowa dyscyplinująca i konstruktywna krytyka.
  • Niesatysfakcjonująca ocena okresowa – i co dalej?
  • Niespełnione oczekiwania pracownika w zakresie podwyżki, awansu, rozwoju.
  • Spotkanie ze zwalnianym pracownikiem (z uwzględnieniem kontekstu).

–     Przygotowanie spotkania – czas, miejsce, uczestnicy, dokumenty.
–     Możliwe reakcje pracowników i sposoby radzenia sobie z nimi.
–     Szefie, odchodzę – jak rozstać się z klasą z cenionym specjalistą.

 

  1. Aspekty prawne

Uprawnienia kadry kierowniczej a obowiązek przestrzegania przepisów prawa w zakresie:

  • zakazu dyskryminacji,
  • zarzutu mobbingu,
  • naruszenia dóbr osobistych pracownika,
  • ochrony danych osobowych.

Adresaci szkolenia:
Kluczowe rozmowy w praktyce menedżera

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, którzy chcą rozwinąć umiejętności przeprowadzania kluczowych rozmów i komunikowania trudnych decyzji.

Interesuje Cię szkolenie Kluczowe rozmowy w praktyce menedżera? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat:

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej Webinar z ProOptima

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej Współczesne, globalne firmy często…

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

7 sposobów na dobry feedback – WEBINAR ProOptima by Jacek Cymerman 27.05.2020

7 sposobów na dobry feedback WEBINAR Zaangażowanie i energia ludzi jest jak…

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

Czasy zmian wymagają dobrego zarządzania zmianą – WEBINAR

Czasy zmian wymagają dobrego zarządzania zmianą, jak powiedział, zaraz na początku…

4 kulturowe grzechy główne czyli dlaczego komunikacja międzykulturowa w biznesie ma znaczenie relatywizm błąd podejścia zarządzanie wielokulturowe szkolenie ProOptima

Komunikacja i współpraca

4 kulturowe grzechy główne, czyli dlaczego komunikacja międzykulturowa w biznesie ma znaczenie

Wyobraźmy sobie następującą sytuację: nasze przedsiębiorstwo produkujące plastikowe elementy wykończenia…

Efektywność osobista informacja zwrotna 7 pułapek w zawodowym demaskowaniu kłamstwa | artykuł ProOptima

Komunikacja i współpraca

7 pułapek w zawodowym demaskowaniu kłamstwa

Powszechnie wierzymy, że pracownicy służb mundurowych są o wiele bardziej efektywni i doświadczeni…

Czy zajęcia z savoir-vivre'u i dobrych manier mają sens? Efektywność osobista autoprezentacja savoir vivre w biznesie szkolenia ProOptima

Komunikacja i współpraca

Czy zajęcia z savoir-vivre’u i dobrych manier mają sens?

Jadąc w sobotni poranek na zajęcia z młodzieżą zobaczyłam ogromny billboard, na którym widniał napis:…