Komunikuj się skutecznie dbając o relacje
NonViolent Communication, czyli komunikacja bez przemocy
Jakość komunikacji mierzy się jej skutkiem. Jeśli dochodzi do wielu nieporozumień, spada zaangażowanie, rośnie niechęć do współpracy i zwyczajnie w świecie tematy nie „są dowożone” można podejrzewać, że znaczący w tym udział ma jakość komunikacji menedżera, zespołu jaki pracuje na wspólny efekt. To właśnie wtedy z pomocą przychodzi komunikacja bez przemocy. Warto ją znać i uczyć się pod okiem doświadczonego trenera tak by być skutecznym w przekazie ale i dbać o relacje. Skorzystajcie z szkolenia i treningu komunikacji NonViolent
Cele szkolenia
Komunikacja bez przemocy, czyli NonViolent Communication w realiach firmy
- Poznanie zasad komunikacji konstruktywnej (opartej o metodę NonViolent Communication opracowaną przez Marshalla Rosenberga).
- Wzmocnienie kompetencji komunikacyjnych w warunkach codziennej pracy, jak i w trudnych sytuacjach zawodowych.
- Wzmocnienie odwagi działania i umiejętności postępowania w perspektywie emocjonalnych reakcji (np. odmowa, złość, stres, frustracja, negatywny feedback).
- Pogłębienie umiejętności budowania autentycznych relacji z innym i atmosfery wspierającej efektywność pracy.
- Wypracowanie zasad komunikacji wspierających efektywność współpracy.
Tematyka szkolenia
Komunikacja bez przemocy, czyli NonViolent Communication w realiach firmy
- Język szakala vs. język żyrafy – wprowadzenie do komunikacji NVC
- Diagnoza własnego stylu
- Zastosowanie komunikacji NVC w codziennej pracy.
- Anatomia żyrafy – istotne aspekty komunikacji NVC
- Komunikacja NVC w 4 krokach – praktykowanie komunikacji lepszej niż dotychczas
- Komunikacja NVC w trudnych sytuacjach m.in. trudne rozmowy, mówienie NIE,
- Transformacja konfliktu – od posiadania racji do budowania relacji.
- Komunikacja bez przemocy = moja komunikacja
- Podsumowanie poznanych zagadnień, umiejscowienie ich w rzeczywistości organizacji i w swojej codziennej komunikacji
Adresaci szkolenia:
Komunikacja bez przemocy, czyli NonViolent Communication w realiach firmy
Zespoły na co dzień komunikujące się bezpośrednio, telefonicznie i mailowo, gdzie od jakości komunikacji zależy rezultat ich pracy.
Menedżerowie: szefowie, kierownicy, liderzy, którzy mają ambicję posługiwania się lepszym językiem wyzbytym manipulacji, agresji ale skutecznym jeśli chodzi o wywierany wpływ.
Interesuje Cię szkolenie Komunikacja bez przemocy, czyli NonViolent Communication w realiach firmy? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!
Przeczytaj więcej na ten temat: