Negocjacje z wizją długotrwałych relacji | szkolenie ProOptima

Z negocjacjami spotykamy się w biznesie bardzo często, szczególnie w obszarze kontaktów handlowych. Sprzedawcy w swojej codziennej pracy przekonują Klientów do swoich racji, produktów czy usług.
Negocjować, by osiągnąć cel – to jedna sprawa. Trudniejsze jest, by jednocześnie dbać o dobre relacje z Klientami.
Jak zadbać o lojalność Klientów, z którymi negocjujemy?

Negocjacje win-win

Negocjacje win – win, czyli wygrany – wygrany, to najlepszy z możliwych wynik negocjacji. Jak poprowadzić rozmowy, aby uzyskać rezultat, z którego obie strony będą zadowolone? Jak doprowadzić do sytuacji, w której nie ma przegranych, a każdy partner negocjacji zyskuje?

Cele szkolenia

  • Rozwój kompetencji negocjacyjnych handlowców takich jak:
    • przygotowanie do negocjacji,
    • planowanie strategii negocjacyjnej,
    • umiejętność budowania relacji z Klientem w trakcie negocjacji,
    • komunikacja i prowadzenie negocjacji z Klientem,
    • formułowanie pytań umożliwiających sterowanie przebiegiem rozmowy, pozwalających odkryć interesy partnera i znajdować korzystne dla obu stron rozwiązania.
  • Identyfikacja własnych mocnych stron i obszarów wymagających rozwoju w ramach kompetencji negocjacyjnych.
  • Większa skuteczność poprzez nabycie nowych umiejętności i większa świadomość wywieranego wpływu w kontaktach z partnerami negocjacji – klientami firmy.
  • Przełamanie rutynowych działań w praktyce negocjowania z Klientami.
  • Inspiracja do odkrywania nowych, innowacyjnych sposobów negocjowania i wywierania wpływu.

Tematyka szkolenia

  • Targowanie a negocjacje z wizją. Między grą o sumie zerowej a grą niezerową – gra negocjacyjna.
  • Ja jako negocjator. Diagnoza preferowanego stylu negocjacji.
  • Konflikt a negocjacje. Kiedy negocjacje są najlepszym rozwiązaniem, a kiedy nie należy ich stosować?
  • To co mówimy, czy jak mówimy? Komunikacja w negocjacjach.
  • Negocjacje z wizją. Charakterystyka, wskazówki i zasady prowadzenia negocjacji partnerskich.
  • Przygotowanie z wizją. Osiem kroków, by osiągnąć więcej w negocjacjach z Klientem.
  • Negocjacje z wizją. Praktyka negocjacji opartych o zasady – videotrening.
  • „Za rok lub dwa będę negocjatorem, który…” moja wizja negocjatora.
  • Sformułowanie koncepcji dalszego rozwoju kompetencji negocjacyjnych, wybór obszaru pracy i Action Plan.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do członków zespołów sprzedażowych, przedstawicieli handlowych.

Interesuje Cię szkolenie? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat:

relacje z klientami

Sprzedaż i negocjacje

Sprzedając, pamiętaj o… uśmiechu

Uśmiech jest jednym z najsilniej wpływających na decyzje klienta sposobem, jaki może…

5 najczestszych bledow telemarketera, od ktorych zalezy przebieg rozmowy

Sprzedaż i negocjacje

5 najczęstszych błędów telemarketera, od których zależy przebieg rozmowy

Każdy z nas niejednokrotnie odbiera telefony od telemarketerów. Jak to się dzieje, że z jednym…

Złoty Graal sprzedaży - Deming lekiem na całe zło! – cz. 2 sprzedaż obsługa klienta cykl PDCA Deminga budowanie relacji doświadczenie szkolenie ProOptima

Sprzedaż i negocjacje

Złoty Graal sprzedaży – Deming lekiem na całe zło! – cz. 2

Jak wskazówki Deminga może wykorzystać menedżer szukający innowacji w zarządzaniu sprzedażą…

Złoty Graal sprzedaży - Deming lekiem na całe zło! – cz. 1 cykl PDCA Deminga kompetencje sprzedażowe sprzedaż szkolenie ProOptima

Sprzedaż i negocjacje

Złoty Graal sprzedaży – Deming lekiem na całe zło! – cz. 1

Bywa, że jesteśmy zaskakiwani prostotą metod, które pomagają zwiększać skuteczność naszych…

Sprzedaż partnerska czyli budowanie relacji z kluczowymi klientami długofalowa relacja trójstronny model kompetencje wiedza szkolenie ProOptima

Sprzedaż i negocjacje

Sprzedaż partnerska, czyli budowanie relacji z kluczowymi klientami

To, jak dobrze udaje się sprzedawać w zmieniającym środowisku biznesowym, w dużej…

Szkolenia hybrydowe dla handlowcow ProOptima sprzedaż szkolenia sprzedazowe kompetencje miekkie i twarde

Sprzedaż i negocjacje

Szkolenia hybrydowe dla handlowców

Nowy sposób na poprawę efektywności sprzedaży. Często słyszymy pytania: Czy można podnosić…