Obsługa Klienta w Help Desk | szkolenie ProOptima

Jak obsługiwać Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w Help Desk?

Help Desk to w dosłownym tłumaczeniu „biuro pomocy”. Odpowiada za to, żeby wszelkie zgłoszenia problemów technicznych zostały przyjęte, odnotowane i rozwiązane przez właściwe osoby. Klienci najczęściej jednak narzekają na to, że w Help Desk: nikt ich nie wysłuchał, nie mogli się dodzwonić, zostali źle zrozumiani, nie mogli doczekać się odpowiedzi, nikt nie poinformował ich o rozwiązaniu sprawy itd. Lista narzekań prędko się nie kończy.
Jak profesjonalnie obsługiwać Klienta w Help Desk, by nie miał powodów do niezadowolenia?

Obsługa klienta w Help Desk – szkolenie

Cele szkolenia
Obsługa Klienta w Help Desk

  • Wzrost świadomości specyfiki potrzeb Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w sytuacji, gdy kontaktują się z Help Desk.
  • Poznanie i uwspólnianie zasad obsługi Klienta wewnętrznego i jej znaczenia dla realizacji celów istnienia Help Desk.
  • Doskonalenie umiejętności efektywnego prowadzenie rozmowy i e-korespondencji z Klientem Help Desk.
  • Rozwój umiejętności radzenia sobie z emocjami własnymi i partnera rozmowy w kontaktach z Klientami wewnętrznymi czy zewnętrznymi.
  • Wypracowanie zasad kierujących zachowaniem pracowników Help Desk.

Tematyka szkolenia
Obsługa Klienta w Help Desk

  • Kto dla kogo? – cele istnienia Help Desk.
  • Czego oczekuje współczesny klient – i jakie to ma znaczenie dla Help Desk?
  • Fundamenty skuteczności. Podstawowe zasady profesjonalnej obsługi Klienta (telefon, e-mail).
  • Elementy składowe skutecznej komunikacji bezpośrednia i zdalnej w trakcie obsługi.
  • Symulacja rozmów i obsługi Klienta w Help Desk – videotrening.
  • Trudne sytuacje i wyzwania w obsłudze (warsztat generowania rozwiązań na podstawie sytuacji, które mogą mieć miejsce w Help Desk).
  • Organizacja pracy – priorytety i reagowanie na sytuacje kryzysowe w Help Desk – standardy a możliwości.
  • Zasady obsługi Klienta – workshop. Standardy obsługi Klienta w Help Desk.
  • Podsumowanie szkolenia i zdefiniowanie zadania wdrożeniowego” Action Planu.

Adresaci szkolenia:
Obsługa Klienta w Help Desk

Szkolenie skierowane jest do pracowników Help Desk zarówno wewnętrzne jak i zewnętrznych centrów pomocy.

Interesuje Cię szkolenie Obsługa Klienta w Help Desk? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat: