Jak obsługiwać Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w Help Desk?
Help Desk to w dosłownym tłumaczeniu „biuro pomocy”. Odpowiada za to, żeby wszelkie zgłoszenia problemów technicznych zostały przyjęte, odnotowane i rozwiązane przez właściwe osoby. Klienci najczęściej jednak narzekają na to, że w Help Desk: nikt ich nie wysłuchał, nie mogli się dodzwonić, zostali źle zrozumiani, nie mogli doczekać się odpowiedzi, nikt nie poinformował ich o rozwiązaniu sprawy itd. Lista narzekań prędko się nie kończy.
Jak profesjonalnie obsługiwać Klienta w Help Desk, by nie miał powodów do niezadowolenia?
Obsługa klienta w Help Desk – szkolenie
Cele szkolenia
Obsługa Klienta w Help Desk
- Wzrost świadomości specyfiki potrzeb Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w sytuacji, gdy kontaktują się z Help Desk.
- Poznanie i uwspólnianie zasad obsługi Klienta wewnętrznego i jej znaczenia dla realizacji celów istnienia Help Desk.
- Doskonalenie umiejętności efektywnego prowadzenie rozmowy i e-korespondencji z Klientem Help Desk.
- Rozwój umiejętności radzenia sobie z emocjami własnymi i partnera rozmowy w kontaktach z Klientami wewnętrznymi czy zewnętrznymi.
- Wypracowanie zasad kierujących zachowaniem pracowników Help Desk.
Tematyka szkolenia
Obsługa Klienta w Help Desk
- Kto dla kogo? – cele istnienia Help Desk.
- Czego oczekuje współczesny klient – i jakie to ma znaczenie dla Help Desk?
- Fundamenty skuteczności. Podstawowe zasady profesjonalnej obsługi Klienta (telefon, e-mail).
- Elementy składowe skutecznej komunikacji bezpośrednia i zdalnej w trakcie obsługi.
- Symulacja rozmów i obsługi Klienta w Help Desk – videotrening.
- Trudne sytuacje i wyzwania w obsłudze (warsztat generowania rozwiązań na podstawie sytuacji, które mogą mieć miejsce w Help Desk).
- Organizacja pracy – priorytety i reagowanie na sytuacje kryzysowe w Help Desk – standardy a możliwości.
- Zasady obsługi Klienta – workshop. Standardy obsługi Klienta w Help Desk.
- Podsumowanie szkolenia i zdefiniowanie zadania wdrożeniowego” Action Planu.
Adresaci szkolenia:
Obsługa Klienta w Help Desk
Szkolenie skierowane jest do pracowników Help Desk zarówno wewnętrzne jak i zewnętrznych centrów pomocy.
Interesuje Cię szkolenie Obsługa Klienta w Help Desk? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!
Przeczytaj więcej na ten temat: