Wykorzystaj niezbędną wiedzę i narzędzia do stosowania w zespołach troszczących się o Customer i Employee Experience
Poznaj narzędzia do stosowania na co dzień w zespołach troszczących się o klientów i pracowników, by wdrażać Customer i Employee Experience. Naucz się poprawiać doświadczenia klienta czy pracownika na każdym etapie rozwoju relacji z marką. Angażuj liderów i pracowników, do troski o CX i EX.

Poznaj niezbędną wiedzę i narzędzia do stosowania w zespołach troszczących się o Customer i Employee Experience
Cele szkolenia
Poznaj i stosuj narzędzia empatii - szkolenie otwarte ONLINE
Warsztaty ONLINE dostarczą bazowej wiedzy i narzędzi do stosowania na co dzień w zespole, by skutecznie wdrażać podejście Customer i EmployeeExperienc i poprawiać doświadczenia pracowników i klientów.
Uczestnicy po szkoleniu ONLINE
- zrozumieją, na czym polega empatia emocjonalna i poznawcza i jak ją stosować w biznesie, w miejscu pracy (w relacji z klientem czy pracownikiem)
- nauczą się odróżniać empatię dojrzałą od niedojrzałej, gdyż ta niedojrzała wyczerpuje emocjonalnie i jest jednym z czynników wypalenia zawodowego
- otrzymają narzędzia wspierania i doceniania pracowników oraz dbania poczucie sensu pracy i współpracy
- poznają obwód empatii w mózgu, dzięki czemu lepiej zrozumieją schemat działania emocji i zachowań empatycznych lub nieempatycznych
- nauczą się rozpoznawać blokery empatii, które niekorzystnie wpływają na pracowników i na klientów
Warsztat ten jest minimalną wersją szkolenia 2-dniowego, który realizujemy dla zamkniętych grup szkoleniowych na sali
Tematyka szkolenia
Poznaj i stosuj narzędzia empatii - szkolenie otwarte ONLINE
Zagadnienia:
- Czym empatia jest, a czym nie jest, czyli definicje neuronaukowe, mity o empatii, budowa mózgu, która uzasadnia prawidłowe funkcjonowanie obwodu empatii i rozwój empatii emocjonalnej oraz poznawczej.
- Przykład empatycznych i nieempatycznych zachowań, czyli przejawy zdrowej – dojrzałej empatii w pracy oraz przykłady obciążającej i wyczerpującej niedojrzałej empatii wobec pracowników.
- Empatia w praktyce, czyli przykłady dobrych i złych praktyk traktowania pracowników w trudnych, początkowych i końcowych momentach.
- Model HALT- 4 blokery empatii i 3 błędy poznawcze, które utrudniają pracę, współpracę, efektywną komunikację i budowanie relacji na linii manager-pracownik, pracownik-pracownik, pracownik-klient
Agenda szkolenia:
Moduł 1 – rozpoznawanie emocji pracowników i klientów – 3 ćwiczenia
- Koło emocji, interpretacja mimiki i nastroju
- Strefy emocjonalne
- Nazywanie emocji i pytanie o emocje
Moduł 2 – podstawy komunikacji empatycznej – 2 ćwiczenia
- Język żyrafy i szakala
- Życzliwa i adekwatna komunikacja trudnych zagadnień
Moduł 3 – wchodzenie w perspektywę pracownika / klienta – 3 ćwiczenia
- Aktywne słuchanie – „YES AND’, „O, TO CIEKAWE!”
- Mapa empatii – 6 pytań
- W cudzych butach na 5 minut – „Service Safari”
Moduł 4 – Pułapki empatii – 2 ćwiczenia
- Przekonania i trigery, które wywołują w nas pozorną empatię
- Odblokuj HALT – zarządzanie własnym stanem emocjonalnym (Hungry, Angry, Lonely, Tired)
Szkolenie w formule otwartej ONLINE trwa 4 godziny.
Adresaci szkolenia:
Poznaj i stosuj narzędzia empatii - szkolenie otwarte ONLINE
Szkolenie przeznaczone jest dla świadomych liderów:
- dyrektorów,
- managerów,
- kierowników, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze empatii.
- pracowników działy HR
Dla osób, które zarządzają zespołami i chcą lepiej rozumieć swoich pracowników, czy klientów i stosować adekwatne narzędzia z obszaru empatii by sprawniej komunikować się w zespole, efektywniej osiągać cele zespołowe.
Szkolenie w formule otwartej pozwala także zweryfikować treść, metody i przydatność takiego szkolenia, które może być w wersji 2 dniowego warsztatu dedykowanego zrealizowane dla pracowników firmy.
Interesuje Cię szkolenie Poznaj i stosuj narzędzia empatii - szkolenie otwarte ONLINE? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!
Przeczytaj więcej na ten temat: