Poznaj i stosuj narzędzia empatii - szkolenie otwarte ONLINE - ProOptima - szkolenia, doradztwo

Wykorzystaj niezbędną wiedzę i narzędzia do stosowania w zespołach troszczących się o Customer i Employee Experience

Poznaj narzędzia do stosowania na co dzień w zespołach troszczących się o klientów i pracowników, by wdrażać Customer i Employee Experience. Naucz się poprawiać doświadczenia klienta czy pracownika na każdym etapie rozwoju relacji z marką. Angażuj liderów i pracowników, do troski o CX i EX.

Poznaj niezbędną wiedzę i narzędzia do stosowania w zespołach troszczących się o Customer i Employee Experience

Cele szkolenia
Poznaj i stosuj narzędzia empatii - szkolenie otwarte ONLINE

Warsztaty ONLINE dostarczą bazowej wiedzy i narzędzi do stosowania na co dzień w zespole, by skutecznie wdrażać podejście Customer i EmployeeExperienc i poprawiać doświadczenia pracowników i klientów.

Uczestnicy po szkoleniu ONLINE

  1. zrozumieją, na czym polega empatia emocjonalna i poznawcza i jak ją stosować w biznesie, w miejscu pracy (w relacji z klientem czy pracownikiem)
  2. nauczą się odróżniać empatię dojrzałą od niedojrzałej, gdyż ta niedojrzała wyczerpuje emocjonalnie i jest jednym z czynników wypalenia zawodowego
  3. otrzymają narzędzia wspierania i doceniania pracowników oraz dbania poczucie sensu pracy i współpracy
  4. poznają obwód empatii w mózgu, dzięki czemu lepiej zrozumieją schemat działania emocji i zachowań empatycznych lub nieempatycznych
  5. nauczą się rozpoznawać blokery empatii, które niekorzystnie wpływają na pracowników i na klientów

Warsztat ten jest minimalną wersją szkolenia 2-dniowego, który realizujemy dla zamkniętych grup szkoleniowych na sali

Tematyka szkolenia
Poznaj i stosuj narzędzia empatii - szkolenie otwarte ONLINE

Zagadnienia:

  • Czym empatia jest, a czym nie jest, czyli definicje neuronaukowe, mity o empatii, budowa mózgu, która uzasadnia prawidłowe funkcjonowanie obwodu empatii i rozwój empatii emocjonalnej oraz poznawczej.
  • Przykład empatycznych i nieempatycznych zachowań, czyli przejawy zdrowej – dojrzałej empatii w pracy oraz przykłady obciążającej i wyczerpującej niedojrzałej empatii wobec pracowników.
  • Empatia w praktyce, czyli przykłady dobrych i złych praktyk traktowania pracowników w trudnych, początkowych i końcowych momentach.
  • Model HALT- 4 blokery empatii i 3 błędy poznawcze, które utrudniają pracę, współpracę, efektywną komunikację i budowanie relacji na linii manager-pracownik, pracownik-pracownik, pracownik-klient

Agenda szkolenia:

Moduł 1 – rozpoznawanie emocji pracowników i klientów  – 3 ćwiczenia

  1. Koło emocji, interpretacja mimiki i nastroju
  2. Strefy emocjonalne
  3. Nazywanie emocji i pytanie o emocje

Moduł 2 – podstawy komunikacji empatycznej – 2 ćwiczenia

  1. Język żyrafy i szakala
  2. Życzliwa i adekwatna komunikacja trudnych zagadnień

Moduł 3 – wchodzenie w perspektywę pracownika / klienta – 3 ćwiczenia

  1. Aktywne słuchanie – „YES AND’, „O, TO CIEKAWE!”
  2. Mapa empatii – 6 pytań
  3. W cudzych butach na 5 minut – „Service Safari”

Moduł 4 – Pułapki empatii – 2 ćwiczenia

  1. Przekonania i trigery, które wywołują w nas pozorną empatię
  2. Odblokuj HALT – zarządzanie własnym stanem emocjonalnym (Hungry, Angry, Lonely, Tired)

Szkolenie w formule otwartej ONLINE trwa 4 godziny.

Adresaci szkolenia:
Poznaj i stosuj narzędzia empatii - szkolenie otwarte ONLINE

Szkolenie przeznaczone jest dla świadomych liderów:

  • dyrektorów,
  • managerów,
  • kierowników, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze empatii.
  • pracowników działy HR

Dla osób, które zarządzają zespołami i chcą lepiej rozumieć swoich pracowników, czy klientów i stosować adekwatne narzędzia z obszaru empatii by sprawniej komunikować się w zespole, efektywniej osiągać cele zespołowe.

Szkolenie w formule otwartej pozwala także zweryfikować treść, metody i przydatność takiego szkolenia, które może być w wersji 2 dniowego warsztatu dedykowanego zrealizowane dla pracowników firmy.

 

Interesuje Cię szkolenie Poznaj i stosuj narzędzia empatii - szkolenie otwarte ONLINE? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

    Przeczytaj więcej na ten temat:

    Zamawiam jako

    Dane osoby rejestrującej

    Dane firmy

    Uczestnicy

    Podając dane innej osoby w celu zgłoszenia, potwierdzasz że masz na to jej zgodę.

    Koszt szkolenia dla uczestnika:

    399,00  (490,77  z VAT)

    Wstecz Dalej