Profesjonalna obsługa Klienta | szkolenie ProOptima

Jak zapewniać profesjonalną obsługę w trakcie komunikacji z Klientem?

Pracownicy obsługi Klienta codziennie są wizytówką firmy. To, jak traktują Klientów, wpływa na opinie o firmie, a w dalszej perspektywie też na lojalność Klientów.
Jak reaguje Klient, gdy pracownik nie jest zainteresowany jego potrzebami i zachowuje się jakby nie rozumiał jego intencji?  Jest niepewny i zdezorientowany. Czy taka postawa może wzbudzić zaufanie? Raczej prowokuje do agresji, a w najlepszym razie do jak najszybszego zakończenia tego nieudanego spotkania.
O pracowników obsługi Klienta trzeba zadbać. Wyposażony w podstawową wiedzę o zasadach doskonałej obsługi Klienta, wyćwiczony w optymalnych zachowaniach i wreszcie zmotywowany do rozwoju – oto krótki przepis na skuteczny zespół pracowników obsługi Klienta niezależnie od branży (sklep, Call Center, hotel, urząd, placówka medyczna, e-commerce itd.).

Elementy i jakość obsługi Klienta

Cele szkolenia
Profesjonalna obsługa Klienta

  • Zbudowanie motywacji uczestników do doskonalenia sposobu obsługiwania Klientów a szerzej dbania o Customer Experience.
  • Wzrost świadomości własnej roli w procesie budowania satysfakcji klienta
  • Poznanie zasad i kluczowych elementów doskonałej obsługi Klienta.
  • Praktyczne wyćwiczenie doskonałej obsługi Klienta.

Tematyka szkolenia
Profesjonalna obsługa Klienta

  • Rynek sprzedawców stał się rynkiem Klienta. Dlaczego musimy walczyć o zadowolenie współczesnego Klienta? Era Customer Experience!
  • Kto dla kogo? Co jest celem obsługi Klienta i kto jest za nią odpowiedzialny?
  • Czego oczekują współcześni polscy Klienci, a czego nienawidzą? – rola szacunku i zaufania.
  • Ja jako obsługujący… kim jestem dla Klienta i co chcę osiągnąć obsługując go?
  • Profesjonalna obsługa klienta – czym się kierować rozmawiając z Klientem?
  • Mapa 36 znakomitych zwrotów i technik w obsłudze Klienta.
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego w kanałach zdalnych i bezpośredniej obsłudze.
  • Katalog krytycznych umiejętności komunikacyjnych dla doskonałej obsługi Klienta.
  • Jak rozmawiać z Klientem? Praktyka obsługi Klienta – doskonalenie umiejętności podczas scenek z wykorzystaniem scenariuszy z życia firmowego „wziętych” –
  • Analiza własnych mocnych stron w kontakcie z Klientem oraz obszarów, które wymagają wzmocnienia. Indywidualny kontrakt na rozwój.

Adresaci szkolenia:
Profesjonalna obsługa Klienta

Szkolenie z obsługi Klienta

 

Szkolenie skierowane jest do pracowników na co dzień obsługujących Klientów: sprzedawców, pracowników Biur Obsługi Klienta> Skorzystają z niego także pracownicy okazjonalnie kontaktujący klientów ale, od których zależy wizerunek, sprzedaż czy lojalność klienta.

Interesuje Cię szkolenie Profesjonalna obsługa Klienta? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat:

CJM po KRYSYSIE - webinar 10.06.2020 z Tomasz Kras ProOptima

Obsługa Klienta

Customer Journey Map po kryzysie – mapowanie podróży klienta na nowo?

Customer Journey Map po kryzysie- mapowanie podróży klienta na nowo? Nawyki konsumentów…

Klient trudny klientem wymagającym

Obsługa Klienta

Klient trudny czy wymagający?

„Klient nasz pan.” A może jednak nie…? „Tych klientów nie obsługujemy!” –…

Pod kontrola Klienta czy Klient pod kontrola? Customer Experience preferencje klienta obsluga klienta szkolenie ProOptima

Obsługa Klienta

Pod kontrolą Klienta czy Klient pod kontrolą?

U pacjentów leczonych w szpitalach zaobserwowano ciekawą prawidłowość. Ci, którzy mieli choćby częściowy…

Trudny klient – klientem wielowymiarowym obsługa trudnego klienta Customer Experience negatywne emocje radzenie sobie z emocjami szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Trudny klient – klientem wielowymiarowym

Czy zastanawialiście się Państwo skąd się biorą tzw. „trudni klienci”? Jak…

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja? profesjonalna obsługa klienta Customer Experience szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Polskie firmy tracą gigantyczne sumy przez złą obsługę Klientów. Jednocześnie niewiele…

Czy godzina godzinie równa? doświadczenia klienta kolejka oczekiwanie etapy obsługa klienta szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Czy godzina godzinie równa?

Nie. To, jak szybko mija czas w naszym odczuciu, zależy od wielu…