Warsztat dla Przedstawicieli Handlowych
Praca Przedstawiciela Handlowego obfituje w wyzwania i dylematy. Jak poradzić sobie z nadmiernym stresem i presją przed negocjacjami z kluczowymi Klientami? Jak „nasze” myśli kreują „nasze” relacje z kluczowymi Klientami? Jaka strategia argumentacji będzie właściwa dla prezentacji oferty? Jak przygotować spotkanie i rozmowę z Klientem, aby nie stracić właściwego celu z pola widzenia?
Warsztaty sprzedażowe – szkolenie dla Przedstawicieli Handlowych
Cele szkolenia
Psychologia sprzedaży
- Nabycie wiedzy praktycznej potrzebnej do działań Przedstawiciela Handlowego.
- Ugruntowanie stabilnego poczucia własnej wartości, wiary w siebie i pewności w roli Przedstawiciela Handlowego.
- Budowanie i wzmacnianie autorytetu Przedstawiciela Handlowego.
- Nauka radzenia sobie z emocjami w trudnych sytuacjach z kluczowymi Klientami.
- Przygotowanie do strategicznych rozmów z kluczowymi Klientami.
- Doskonalenie prowadzenia prezentacji pod hasłem „strategia biznesowa”.
- Wyćwiczenie umiejętności kreatywnej sprzedaży i jej zamykania.
Tematyka szkolenia
Psychologia sprzedaży
- Najważniejsze zadania w kontakcie z Klientami – psychologia sprzedaży.
-
- Przejście z postawy pasywnej do aktywnej – to Ty inspirujesz Klienta.
- Typologia Klienta – jak rozpoznać typ Klienta podczas rozmowy.
- Traktuj Klienta tak, jak sam chciałbyś być traktowany.
- Poczucie własnej wartości jako fundament realizacji wszelkich okazji. Zależność pomiędzy wysoką samooceną i poczuciem własnej wartości a jakością spełnianej roli.
- Wpływ myślenia na wynik współpracy z kluczowymi Klientami. Które z moich wewnętrznych przekonań pomagają, a które przeszkadzają?
- Jak budować naturalny autorytet wobec Klienta?
- Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami? Jak reagować na emocjonalny atak i szantaż?
- Rozwiązania na wyjście z impasu w konkretnych sytuacjach:
-
- Klient niechętny do kontaktu.
- Klient zadowolony z innego dostawcy.
- Klient, który mówi: „Mam już te produkty, jestem zatowarowana”.
- Klient „negocjator”.
- Klient niezainteresowany, nie potrzebuje.
- Klient, który mówi: „muszę to przemyśleć”.
- Klient, który mówi, że chce porównać kilka cen, zanim podejmie decyzję.
- Klient, który mówi: „Nie mam na to pieniędzy”.
- Aktywność w prezentacji – wymagać, pytać, argumentować.
- Różnica pomiędzy prezentacją a prezentacją biznesową.
- Innowacyjny sposób prezentowania istotnych tematów (udział w rynku, liczby, promocja, historia współpracy itp.).
- Co zrobić, żeby Kupiec zapamiętał twoją prezentację z pośród setek innych?
- Sukces jest przewidywalny – efektywne sposoby zamknięcia sprzedaży.
Adresaci szkolenia:
Psychologia sprzedaży
Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli handlowych, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności sprzedażowe.
Interesuje Cię szkolenie Psychologia sprzedaży? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!
Przeczytaj więcej na ten temat: