Psychologia sprzedaży | szkolenie sprzedażowe ProOptima

Praca Przedstawiciela Handlowego obfituje w wyzwania i dylematy. Jak poradzić sobie z nadmiernym stresem i presją przed negocjacjami z kluczowymi Klientami? Jak „nasze” myśli kreują „nasze” relacje z kluczowymi Klientami? Jaka strategia argumentacji będzie właściwa dla prezentacji oferty? Jak przygotować spotkanie i rozmowę z Klientem, aby nie stracić właściwego celu z pola widzenia?

Warsztaty sprzedażowe – szkolenie dla Przedstawicieli Handlowych

Cele szkolenia

  • Nabycie wiedzy praktycznej potrzebnej do działań Przedstawiciela Handlowego.
  • Ugruntowanie stabilnego poczucia własnej wartości, wiary w siebie i pewności w roli Przedstawiciela Handlowego.
  • Budowanie i wzmacnianie autorytetu Przedstawiciela Handlowego.
  • Nauka radzenia sobie z emocjami w trudnych sytuacjach z kluczowymi Klientami.
  • Przygotowanie do strategicznych rozmów z kluczowymi Klientami.
  • Doskonalenie prowadzenia prezentacji pod hasłem „strategia biznesowa”.
  • Wyćwiczenie umiejętności kreatywnej sprzedaży i jej zamykania.

Tematyka szkolenia

  • Najważniejsze zadania w kontakcie z Klientami – psychologia sprzedaży.
    • Przejście z postawy pasywnej do aktywnej – to Ty inspirujesz Klienta.
    • Typologia Klienta – jak rozpoznać typ Klienta podczas rozmowy.
    • Traktuj Klienta tak, jak sam chciałbyś być traktowany.
  • Poczucie własnej wartości jako fundament realizacji wszelkich okazji. Zależność pomiędzy wysoką samooceną i poczuciem własnej wartości a jakością spełnianej roli.
  • Wpływ myślenia na wynik współpracy z kluczowymi Klientami. Które z moich wewnętrznych przekonań pomagają, a które przeszkadzają?
  • Jak budować naturalny autorytet wobec Klienta?
  • Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami? Jak reagować na emocjonalny atak i szantaż?
  • Rozwiązania na wyjście z impasu w konkretnych sytuacjach:
    • Klient niechętny do kontaktu.
    • Klient zadowolony z innego dostawcy.
    • Klient, który mówi: „Mam już te produkty, jestem zatowarowana”.
    • Klient „negocjator”.
    • Klient niezainteresowany, nie potrzebuje.
    • Klient, który mówi: „muszę to przemyśleć”.
    • Klient, który mówi, że chce porównać kilka cen, zanim podejmie decyzję.
    • Klient, który mówi: „Nie mam na to pieniędzy”.
  • Aktywność w prezentacji – wymagać, pytać, argumentować.
    • Różnica pomiędzy prezentacją a prezentacją biznesową.
    • Innowacyjny sposób prezentowania istotnych tematów (udział w rynku, liczby, promocja, historia współpracy itp.).
    • Co zrobić, żeby Kupiec zapamiętał twoją prezentację z pośród setek innych?
  • Sukces jest przewidywalny – efektywne sposoby zamknięcia sprzedaży.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli handlowych, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności sprzedażowe.

Interesuje Cię szkolenie? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat:

relacje z klientami

Sprzedaż i negocjacje

Sprzedając, pamiętaj o… uśmiechu

Uśmiech jest jednym z najsilniej wpływających na decyzje klienta sposobem, jaki może…

5 najczęstszych błędów telemarketera od których zależy przebieg rozmowy telemarketing obsługa klienta przez telefon szkolenia ProOptima

Sprzedaż i negocjacje

5 najczęstszych błędów telemarketera, od których zależy przebieg rozmowy

Każdy z nas niejednokrotnie odbiera telefony od telemarketerów. Jak to się dzieje, że z jednym…

Złoty Graal sprzedaży - Deming lekiem na całe zło! – cz. 2 sprzedaż obsługa klienta cykl PDCA Deminga budowanie relacji doświadczenie szkolenie ProOptima

Sprzedaż i negocjacje

Złoty Graal sprzedaży – Deming lekiem na całe zło! – cz. 2

Jak wskazówki Deminga może wykorzystać menedżer szukający innowacji w zarządzaniu sprzedażą…

Złoty Graal sprzedaży - Deming lekiem na całe zło! – cz. 1 cykl PDCA Deminga kompetencje sprzedażowe sprzedaż szkolenie ProOptima

Sprzedaż i negocjacje

Złoty Graal sprzedaży – Deming lekiem na całe zło! – cz. 1

Bywa, że jesteśmy zaskakiwani prostotą metod, które pomagają zwiększać skuteczność naszych…

Sprzedaż partnerska czyli budowanie relacji z kluczowymi klientami długofalowa relacja trójstronny model kompetencje wiedza szkolenie ProOptima

Sprzedaż i negocjacje

Sprzedaż partnerska, czyli budowanie relacji z kluczowymi klientami

To, jak dobrze udaje się sprzedawać w zmieniającym środowisku biznesowym, w dużej…

Szkolenia hybrydowe dla handlowców ProOptima sprzedaż szkolenia sprzedażowe kompetencje miękkie i twarde

Sprzedaż i negocjacje

Szkolenia hybrydowe dla handlowców

Nowy sposób na poprawę efektywności sprzedaży. Często słyszymy pytania: Czy można podnosić…