Skuteczna sprzedaż – fundamenty | szkolenie ProOptima

Jak poznać czego pragnie Klient i pozyskać jego zaufanie?

Kiedy sprzedawcy tracą Klientów? Na czym polega ich najczęstszy błąd?

Bardziej skupiają się na potrzebach swoich niż Klientów. Brak im wtedy wyczucia. Opowiadanie o walorach oferty lub próba domykania sprzedaży bez zdobycia zaufania Klienta na ogół uruchamia jego reakcję obronną.

Zanim Klient rozważy korzyści oferty, wie już czy „kupił” – handlowca.
Co Klienci mówią swym zachowaniem? – „Nie chcę, żebyś mi sprzedawał. Nie chcę popełnić błędu. Chcę dokonać właściwego wyboru.”

Tymczasem handlowcy:
nie umieją pytać,
są niecierpliwi,
wywierają presję na Kliencie,
błagają o zakup,

w efekcie nie stają się partnerem do rozmowy o prawdziwych dylematach Klienta.

Prawdopodobieństwo sukcesu tak realizowanej sprzedaży znacząco podnosi umiejętne słuchanie, obserwacja, a przede wszystkim sprawne posługiwanie się pytaniami. Wszystko po to, by z minuty na minutę budować pełniejszy obraz potrzeb Klienta. Jeśli wiemy czego naprawdę potrzebuje nasz Klient i mamy przekonanie, że dostarczymy mu wartość jakiej oczekuje, wówczas finalizowanie transakcji jest jedynie zapowiedzią końca problemu. Dlaczego zatem się wstrzymywać?

Jeśli chcesz sprawić, aby w głowach Twych Klientów pojawiła się myśl: „Wreszcie rozmawiam z kimś rozsądnym”, weź udział w szkoleniu „Skuteczna sprzedaż – fundamenty”.

Skuteczna rozmowa sprzedażowa – szkolenie dla handlowców

Cele szkolenia
Skuteczna sprzedaż – fundamenty

  • Nabycie umiejętności rozpoznawania emocji Klienta i wypracowanie sposobów reagowania na nie.
  • Wyćwiczenie stosowania mocnych i wartościowych pytań.
  • Wzmocnienie siły perswazji dzięki znajomości potrzeb Klientów i stosowaniu przekonujących argumentów.

Tematyka szkolenia
Skuteczna sprzedaż – fundamenty

  • „Sprzedaż jest możliwa, ponieważ…”. Identyfikacja rozumienia procesu sprzedaży i weryfikacja poczucia wpływu na jego przebieg u każdego z uczestników.
  • Zapewnij sobie 70% sukcesu na początku rozmowy!
  • Symulacja sprzedaży oferty.
  • Model zaangażowania sprzedającego – rozwinięcie.
  • Rozmowa handlowa na podstawie case study z pracy uczestników szkolenia.
  • Dlaczego Klienci nie mówią nam wszystkiego?
  • Jak diagnozować potrzeby?
  • Dopasuj się do klienta, by słuchać i obserwować skutecznie.
  • Pytaj, pytaj i jeszcze raz pytaj po to, by podsumować czego się dowiedziałeś.
  • Sprzedaż oferty firmy. Seria symulacji rozmów handlowych na bazie case’ów opracowanych na etapie przygotowań.
  • Podsumowanie szkolenia i plan rozwoju. Identyfikacja najważniejszego obszaru rozwoju i sformułowanie Action Planu.

Adresaci szkolenia:
Skuteczna sprzedaż – fundamenty

Szkolenie skierowane jest do członków zespołów sprzedażowych, przedstawicieli handlowych.

Interesuje Cię szkolenie Skuteczna sprzedaż – fundamenty? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat: