Trudne rozmowy menedżerskie | szkolenie ProOptima

Jak radzić sobie z niedotrzymanymi obietnicami i niewłaściwym zachowaniem współpracowników?

Cele szkolenia
Trudne rozmowy menedżerskie

  • Zapoznanie uczestników ze sprawdzonym procesem skutecznego radzenia sobie z niepożądanymi zachowaniami pracowników.
  • Nauczenie uczestników metod wypracowywania zasad kierujących zachowaniem pracowników i konsekwentnego ich przestrzegania.
  • Dostarczenie uczestnikom wiedzy i praktyki komunikowania pracownikowi trudnych dla niego informacji w sposób akceptowany społecznie.

Tematyka szkolenia
Trudne rozmowy menedżerskie

  • Z jakiego powodu warto uczyć się rozmawiać na trudne tematy?
  • Co robić przed rozmowami konfrontacyjnymi – jak przygotowywać się do rozmów.
  • Co zrobić, by najpierw myśleć a potem otwierać usta.
  • Jak rozpocząć trudną rozmowę?
  • Jak pomóc rozmówcy podjąć działanie – zmianę postępowania?
  • Jak sprawić, by dotrzymywanie obietnic było bezbolesne?
  • Co robić w trakcie trudnej rozmowy: jak radzić sobie z emocjami i stresem swoim i drugiej osoby.
  • Co robić, gdy druga osoba: toczy dygresje, złości się, czuje się niepewnie, nie dotrzymuje postanowień, przytacza jeszcze większy problem?
  • Najtrudniejsze sytuacje w życiu zawodowym i jak sobie z nimi radzić?

Interesuje Cię szkolenie Trudne rozmowy menedżerskie? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat:

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

Zaangażowany zdalny zespół – czy to jest możliwe?

Zaangażowanie pracowników już od kilku lat urosło do największego wyzwania dla firm,…

Dlaczego warto budować kulturę Lean w organizacji post linked WEBINARY

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

Kultura LEAN leadership pomogła firmom w czasie pandemii – zobacz jak i dlaczego!

W tym artykule przedstawię kilka argumentów, dlaczego Ty i Twoja firma powinna…

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

AGILE. Skuteczne Zarządzanie w kryzysie – WEBINAR ProOptima by Ludmiła Pisiewicz 20.05.2020

AGILE. Skuteczne Zarządzanie w kryzysie. WEBINAR   #Zwinny#Przewodnik. Jak działać w sytuacji…

Informacja zwrotna - Feedback

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

Kultura feedbacku – idealizowanie pięknoduchów czy konieczność dziejowa?

Na początku mojej pracy w roli trenera, do moich zadań należało, między innymi, odwiedzanie i wspieranie…

3 mity o motywowaniu pracownikow motywacja pieniadze nagrody i kary artykul szkolenia ProOptima

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

3 mity o motywowaniu pracowników

Motywacja – wyświechtany zwrot, czy prawdziwe panaceum na wszelkie dolegliwości? Czy wystarczy ją…

Niedoceniane docenianie motywowanie pracowników motywacja zaangażowanie wypalenie zawodowe szkolenie ProOptima

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

Niedoceniane docenianie

Dominika, menedżer sklepu z Kwiatowej, pracuje dla mnie od 4 lat. Kiedy…