Jak radzić sobie z niedotrzymanymi obietnicami i niewłaściwym zachowaniem współpracowników?
Zarządzanie ludzmi to nieustanna komunikacja – prowadzenie rozmów. Jedne z nich są łatwe i przyjemne ale są i takie, które wymagają swoistej odwagi ze strony menedżera.
Odwagi związanej z konfrontacją, asertywnością, radzeniem sobie z potencjalnym konfliktem, emocjami pracownika i swoimi własnymi. Rozmowy te są trudne i wymagające przygotowania.
Cele szkolenia
Trudne rozmowy menedżerskie
- Zapoznanie uczestników ze sprawdzonym procesem skutecznego radzenia sobie z niepożądanymi zachowaniami pracowników.
- Nauczenie uczestników metod wypracowywania zasad kierujących zachowaniem pracowników i konsekwentnego ich przestrzegania.
- Dostarczenie uczestnikom wiedzy i praktyki komunikowania pracownikowi trudnych dla niego informacji w sposób akceptowany społecznie.
Tematyka szkolenia
Trudne rozmowy menedżerskie
- Z jakiego powodu warto uczyć się rozmawiać na trudne tematy?
- Co robić przed rozmowami konfrontacyjnymi – jak przygotowywać się do rozmów.
- Co zrobić, by najpierw myśleć a potem otwierać usta.
- Jak rozpocząć trudną rozmowę?
- Jak pomóc rozmówcy podjąć działanie – zmianę postępowania?
- Jak sprawić, by dotrzymywanie obietnic było bezbolesne?
- Co robić w trakcie trudnej rozmowy: jak radzić sobie z emocjami i stresem swoim i drugiej osoby.
- Co robić, gdy druga osoba: toczy dygresje, złości się, czuje się niepewnie, nie dotrzymuje postanowień, przytacza jeszcze większy problem?
- Najtrudniejsze sytuacje w życiu zawodowym i jak sobie z nimi radzić?
Interesuje Cię szkolenie Trudne rozmowy menedżerskie? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!
Przeczytaj więcej na ten temat: