W różnorodnym świecie kultur biznesu | szkolenie ProOptima

Komunikacja międzykulturowa

Jeśli:

  • masz problemy w bieżącej współpracy z zagranicznymi partnerami,
  • zarządzasz międzynarodowym zespołem,
  • zamierzasz rozpocząć współpracę z nowymi zagranicznymi klientami,
  • chcesz ograniczyć koszty wynikające z błędów wejścia na nowy rynek zagraniczny,
  • zależy Ci na usprawnieniu komunikacji z kulturowo odmiennymi klientami,
  • zamierzasz możliwie najbardziej dopasować proponowany produkt/usługę do kulturowych potrzeb klientów,
  • pragniesz zrozumieć sposób myślenia, działania, komunikowania i wartościowania świata przez partnerów spoza Twojego kręgu kulturowego,

to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Komunikacja międzykulturowa – warsztaty

Cele szkolenia
W różnorodnym świecie kultur biznesu

  • Zwiększenie efektywności komunikowania się z partnerami zagranicznymi.
  • Poznanie specyfiki działania biznesu w innych kulturach.
  • Zapoznanie się ze sposobami radzenia sobie z kulturowo odmiennymi, a przez to trudnymi klientami.
  • Rozwinięcie relatywizmu kulturowego, czyli technik nieoceniania odmienności innych.
  • Nabycie umiejętności sprawnego i szybkiego dostrzegania potrzeb klientów zagranicznych oraz ustrzegania się przed sytuacjami kryzysowymi w komunikacji.

Tematyka szkolenia
W różnorodnym świecie kultur biznesu

  • Wielki podział kultur świata biznesu, czyli partnerstwo czy transakcja?
  • Ceremonialność kultur biznesowych.
  • Czas – kultura – działanie.
  • Stereotypy, kalki kulturowe i przekonania w komunikacji kulturowej.
  • Odmienne kultury pracy i co z tego?
  • Kulturowe savoir-vivre.
  • Obsługa klienta kulturowo odmiennego (obsługa na odległość i bezpośrednia).

Adresaci szkolenia:
W różnorodnym świecie kultur biznesu

Szkolenie przeznaczone jest dla firm współpracujących z zagranicznymi partnerami oraz/lub chcących usprawnić komunikację z zagranicznymi klientami. Konstrukcja szkolenia w zależności od indywidualnych potrzeb klienta może być ukierunkowane ściśle na określony rynek (np. niemiecki, krajów skandynawskich, francuski, chiński, indyjski, amerykański, itd.).

Interesuje Cię szkolenie W różnorodnym świecie kultur biznesu? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat:

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

Zaangażowany zdalny zespół – czy to jest możliwe?

Zaangażowanie pracowników już od kilku lat urosło do największego wyzwania dla firm,…

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej Webinar z ProOptima

Komunikacja i współpraca

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej Współczesne, globalne firmy często…

4 kulturowe grzechy główne czyli dlaczego komunikacja międzykulturowa w biznesie ma znaczenie relatywizm błąd podejścia zarządzanie wielokulturowe szkolenie ProOptima

Komunikacja i współpraca

4 kulturowe grzechy główne, czyli dlaczego komunikacja międzykulturowa w biznesie ma znaczenie

Wyobraźmy sobie następującą sytuację: nasze przedsiębiorstwo produkujące plastikowe elementy wykończenia…

Efektywność osobista informacja zwrotna 7 pułapek w zawodowym demaskowaniu kłamstwa | artykuł ProOptima

Komunikacja i współpraca

7 pułapek w zawodowym demaskowaniu kłamstwa

Powszechnie wierzymy, że pracownicy służb mundurowych są o wiele bardziej efektywni i doświadczeni…

Czy zajęcia z savoir-vivre'u i dobrych manier mają sens? Efektywność osobista autoprezentacja savoir vivre w biznesie szkolenia ProOptima

Komunikacja i współpraca

Czy zajęcia z savoir-vivre’u i dobrych manier mają sens?

Jadąc w sobotni poranek na zajęcia z młodzieżą zobaczyłam ogromny billboard, na którym widniał napis:…

Przejrzyście zamiast mgliście wystąpienia publiczne prezentacje techniki prezentowania jasne formułowanie przekazów szkolenia ProOptima

Komunikacja i współpraca

Przejrzyście zamiast mgliście

Większość z nas chce być spostrzegana jako ludzie mądrzy, oczytani, inteligentni,…