Warsztat rozwoju kompetencji współpracy on-line ONLINE - Prooptima - szkolenia, doradztwo

W ostatnim czasie nasz świat zaskakująco szybko uległ przemianie, co nie pozostało bez wpływu na wiele dziedzin życia. Giganci biznesu przechodzą na on-line do odwołania. Z dnia na dzień wiele tysięcy osób zostało w domu, opustoszały biura, open space’y, gabinety dyrektorów. To, co kiedyś było niełatwe w wersji face-to-face, to w wydaniu wirtualnym stało się jeszcze trudniejsze. Musieliśmy sami zorganizować sobie miejsce pracy. Wszyscy byliśmy zdziwieni i wielu z nas popełniło błędy, niektórzy musieli zmierzyć się z trudnościami współdzielenia jednej przestrzeni zawodowej i prywatnej. To zmiana, która najprawdopodobniej zostanie z nami na dłużej.

Aktualnie po kilku miesiącach testowania i dostosowywania się wiemy więcej. Lepiej rozumiemy problemy i potrzeby pracowników i przełożonych. Coraz więcej wymyślamy metod, sposobów i technik wspierających prace on-line. Bardzo dynamicznie rozwijają się aplikacje, narzędzia internetowe. Mamy zdecydowanie większą świadomość niż na początku. Wiemy, że nie ma wyjścia i trzeba się w tym odnaleźć. Rośnie motywacja do poszukiwania sprawdzonych rozwiązań. Przychodzi czas na rozwój, na swoiste odbicie w pozytywną stronę. Proponowany warsztat jest odpowiedzią na obecne wyzwania, a raczej ich nadmiar. Podczas szkolenia poznasz mechanizmy sprawnego działania w nowych warunkach.

Przećwiczone na sobie modele i techniki będziesz w stanie zastosować w swojej praktyce zawodowej już kolejnego dnia. Odpowiemy na nurtujące Was pytania, wypracujemy rozwiązania palących nas kwestii. Wszystko po to, aby łatwiej współpracować, uzyskiwać rezultaty i budować nową jakość kultury organizacyjnej, która będzie stanowić przewagę konkurencyjną, trudną do skopiowania. Zapraszam!

Cele szkolenia
Warsztat rozwoju kompetencji współpracy on-line ONLINE

  • Poznanie psychologicznych aspektów pracy on-line.
  • Poznanie i adaptacja praktyk skutecznych zespołów wirtualnych.
  • Zapoznanie z praktycznymi narzędziami i modelami wspierającymi zespoły rozproszone.
  • Eliminacja błędów i utrudnień w pracy z wykorzystaniem narzędzi on-line.
  • Zwiększenie kontroli i własnego wpływu na przeciwdziałanie ograniczeniom w pracy on-line.
  • Adaptacja praktyk do standardów pracy zespołowej

Tematyka szkolenia
Warsztat rozwoju kompetencji współpracy on-line ONLINE

  • Wartości i rodzaje potrzeb w zespole wirtualnym.
  • Analiza relacji w zespole, wzmacnianie integracji w wersji on-line (sieć relacji, mapa integracji).
  • Cele czy zadania, różnice oraz wpływ na zaangażowanie i wynik.
  • Podział zadań, organizacja dnia pracy, balans pracy, wyzwania pracy z domu (czas, przestrzeń, uwaga).
  • Proste sposoby na zwiększenie jakości komunikacji (feedback, sugestie, emocje, częstotliwość, „technikalia” i złote zasady video i telekonferencji).
  • Wirtualne spotkania nieformalne, budowanie relacji w on-line.
  • Motywujące delegowanie zadań w oparciu o teorię automotywacji, wzbudzanie motywacji wewnętrznej.
  • Model SPA w rozwiązywaniu trudnych sytuacji zespołowych.
  • Zwiększanie zadowolenia z pracy, analiza pogodowa zespołu, barometr zespołu, wersja on-line.
  • Nauka i rozwój dzięki doświadczeniom, matryca doświadczenie-wynik.
  • Najlepsze praktyki pracy on-line (analiza najpopularniejszych problemów, trudności, niewygód i wyzwań świata on-line).
  • Wskaźniki sukcesu zespołu wirtualnego.

Adresaci szkolenia:
Warsztat rozwoju kompetencji współpracy on-line ONLINE

Członkowie zespołów rozproszonych i tych, którzy czasowo pracują zdalnie. Pracownicy pracujący w systemie HomeOffice. Liderzy i menedżerowie zespołów, których czasowe lub stałe zespoły pracują zdalnie lub w systemie mieszanym.

Interesuje Cię szkolenie Warsztat rozwoju kompetencji współpracy on-line ONLINE? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat:

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej Webinar z ProOptima

Komunikacja i współpraca

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej Współczesne, globalne firmy często…

4 kulturowe grzechy główne czyli dlaczego komunikacja międzykulturowa w biznesie ma znaczenie relatywizm błąd podejścia zarządzanie wielokulturowe szkolenie ProOptima

Komunikacja i współpraca

4 kulturowe grzechy główne, czyli dlaczego komunikacja międzykulturowa w biznesie ma znaczenie

Wyobraźmy sobie następującą sytuację: nasze przedsiębiorstwo produkujące plastikowe elementy wykończenia…

Efektywność osobista informacja zwrotna 7 pułapek w zawodowym demaskowaniu kłamstwa | artykuł ProOptima

Komunikacja i współpraca

7 pułapek w zawodowym demaskowaniu kłamstwa

Powszechnie wierzymy, że pracownicy służb mundurowych są o wiele bardziej efektywni i doświadczeni…

Czy zajęcia z savoir-vivre'u i dobrych manier mają sens? Efektywność osobista autoprezentacja savoir vivre w biznesie szkolenia ProOptima

Komunikacja i współpraca

Czy zajęcia z savoir-vivre’u i dobrych manier mają sens?

Jadąc w sobotni poranek na zajęcia z młodzieżą zobaczyłam ogromny billboard, na którym widniał napis:…

Przejrzyście zamiast mgliście wystąpienia publiczne prezentacje techniki prezentowania jasne formułowanie przekazów szkolenia ProOptima

Komunikacja i współpraca

Przejrzyście zamiast mgliście

Większość z nas chce być spostrzegana jako ludzie mądrzy, oczytani, inteligentni,…

Głos jak dzwon! wizerunek emisja głosu techniki posługiwania się głosem wystąpienia publiczne przemówienia prezentacje szkolenia ProOptima

Komunikacja i współpraca

Głos jak dzwon!

13 maja 1940 roku po objęciu urzędu premiera Winston Churchill przekonywał…