Szkolenie zaawansowane
Obsługa Klientów w firmie przebiega poprawnie i zgodnie z zasadami. Pracownicy przeważnie wiedzą, jak mają się zachować w kontakcie z Klientem. Czasem zdarzają się wpadki, ale generalnie Klienci nie narzekają.
Czy to już szczyt możliwości? Lepiej nie będzie?
A może nadszedł czas, by pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji? Czym zabłysnąć?
Firma może się wyróżnić będąc bardziej przyjazną dla Klientów. Dzięki zadbaniu o Customer Experience – zyskać ich zachwyt i lojalność.
Profesjonalna obsługa klienta – warsztaty
Cele szkolenia
Wyróżniająca obsługa Klienta
- Przeanalizowanie kluczowych obszarów kontaktu z Klientem ze względu na tworzenie pożądanych doświadczeń i emocji (Customer Experience).
- Wyćwiczenie samodzielnego analizowania procesu powstawania doświadczeń Klienta.
- Wypracowanie zasad wyróżniającej obsługi przekraczającej oczekiwania Klienta.
- Nabycie umiejętności pozyskiwania nowych zadowolonych Klientów bez ponoszenia kosztów marketingu i reklamy.
Tematyka szkolenia
Wyróżniająca obsługa Klienta
- Twoje – jako Klienta – najlepsze doświadczenie obsługi.
- Wyróżniająca obsługa (Customer Experience). Czym są doświadczenia Klienta?
- Jak przyglądać się kontaktom Klienta z firmą?
- Stworzenie uproszczonej mapy doświadczeń Klienta dla wybranych kluczowych obszarów kontaktu z Klientem. Gdzie powinniśmy skoncentrować energię?
- Jak to robi Apple i czym się inspirować? APPLE, czyli Podejście, Sondowanie, Prezentacja rozwiązania, Słuchanie, Zakończenie – 5 kroków obsługi Klienta APPLE a realia funkcjonowania miejsca kontaktu z Klientem w mojej firmie.
- Co chcemy zmienić? Jak możemy się wyróżnić?
- Wyróżniająca obsługa Klienta – czym się kierować rozmawiając z Klientem?
- Budowanie doświadczeń Klienta na co dzień – jak radzić sobie w różnych sytuacjach – praca z case study.
- Zasady wyróżniającej obsługi, która oczarowuje Klienta.
- Action Plan – tak będę dbać o lepsze doświadczenia klienta.
Adresaci szkolenia:
Wyróżniająca obsługa Klienta
Szkolenie skierowane jest do pracowników obsługujących Klientów, którzy znają już podstawy obsługi i chcą zdobyć lojalność klientów dzięki dbałości o ich doświadczenia.
Interesuje Cię szkolenie Wyróżniająca obsługa Klienta? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!
Przeczytaj więcej na ten temat: