Wyróżniająca obsługa Klienta | szkolenie ProOptima

Szkolenie zaawansowane

Obsługa Klientów w firmie przebiega poprawnie i zgodnie z zasadami. Pracownicy przeważnie wiedzą, jak mają się zachować w kontakcie z Klientem. Czasem zdarzają się wpadki, ale generalnie Klienci nie narzekają.
Czy to już szczyt możliwości? Lepiej nie będzie?
A może nadszedł czas, by pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji? Czym zabłysnąć?

Wyrozniajaca obsluga Klienta - szkolenie z ProOptima
Firma może się wyróżnić będąc bardziej przyjazną dla Klientów. Dzięki zadbaniu o Customer Experience – zyskać ich zachwyt i lojalność.

Profesjonalna obsługa klienta – warsztaty

Cele szkolenia
Wyróżniająca obsługa Klienta

  • Przeanalizowanie kluczowych obszarów kontaktu z Klientem ze względu na tworzenie pożądanych doświadczeń i emocji (Customer Experience).
  • Wyćwiczenie samodzielnego analizowania procesu powstawania doświadczeń Klienta.
  • Wypracowanie zasad wyróżniającej obsługi przekraczającej oczekiwania Klienta.
  • Nabycie umiejętności pozyskiwania nowych zadowolonych Klientów bez ponoszenia kosztów marketingu i reklamy.

Tematyka szkolenia
Wyróżniająca obsługa Klienta

  • Twoje – jako Klienta – najlepsze doświadczenie obsługi.
  • Wyróżniająca obsługa (Customer Experience). Czym są doświadczenia Klienta?
  • Jak przyglądać się kontaktom Klienta z firmą?
  • Stworzenie uproszczonej mapy doświadczeń Klienta dla wybranych kluczowych obszarów kontaktu z Klientem. Gdzie powinniśmy skoncentrować energię?
  • Jak to robi Apple i czym się inspirować? APPLE, czyli Podejście, Sondowanie, Prezentacja rozwiązania, Słuchanie, Zakończenie – 5 kroków obsługi Klienta APPLE a realia funkcjonowania miejsca kontaktu z Klientem w mojej firmie.
  • Co chcemy zmienić? Jak możemy się wyróżnić?
  • Wyróżniająca obsługa Klienta – czym się kierować rozmawiając z Klientem?
  • Budowanie doświadczeń Klienta na co dzień – jak radzić sobie w różnych sytuacjach – praca z case study.
  • Zasady wyróżniającej obsługi, która oczarowuje Klienta.
  • Action Plan – tak będę dbać o lepsze doświadczenia klienta.

Adresaci szkolenia:
Wyróżniająca obsługa Klienta

Szkolenie skierowane jest do pracowników obsługujących Klientów, którzy znają już podstawy obsługi i chcą zdobyć lojalność klientów dzięki dbałości o ich doświadczenia.

Interesuje Cię szkolenie Wyróżniająca obsługa Klienta? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

    Przeczytaj więcej na ten temat: