Wyróżniająca obsługa Klienta | szkolenie ProOptima

Obsługa Klientów w firmie przebiega poprawnie i zgodnie z zasadami. Pracownicy przeważnie wiedzą, jak mają się zachować w kontakcie z Klientem. Czasem zdarzają się wpadki, ale generalnie Klienci nie narzekają.
Czy to już szczyt możliwości? Lepiej nie będzie?
A może nadszedł czas, by pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji? Czym zabłysnąć?
Firma może się wyróżnić będąc bardziej przyjazną dla Klientów. Dzięki zadbaniu o Customer Experience – zyskać ich zachwyt i lojalność.

Profesjonalna obsługa klienta – warsztaty

Cele szkolenia

  • Przeanalizowanie kluczowych obszarów kontaktu z Klientem ze względu na tworzenie pożądanych doświadczeń i emocji (Customer Experience).
  • Wyćwiczenie samodzielnego analizowania procesu powstawania doświadczeń Klienta.
  • Wypracowanie zasad wyróżniającej obsługi przekraczającej oczekiwania Klienta.
  • Nabycie umiejętności pozyskiwania nowych zadowolonych Klientów bez ponoszenia kosztów marketingu i reklamy.

Tematyka szkolenia

  • Twoje – jako Klienta – najlepsze doświadczenie obsługi.
  • Wyróżniająca obsługa (Customer Experience). Czym są doświadczenia Klienta?
  • Jak przyglądać się kontaktom Klienta z firmą?
  • Stworzenie uproszczonej mapy doświadczeń Klienta dla wybranych kluczowych obszarów kontaktu z Klientem. Gdzie powinniśmy skoncentrować energię?
  • Jak to robi Apple i czym się inspirować? APPLE, czyli Podejście, Sondowanie, Prezentacja rozwiązania, Słuchanie, Zakończenie – 5 kroków obsługi Klienta APPLE a realia funkcjonowania miejsca kontaktu z Klientem w mojej firmie.
  • Co chcemy zmienić? Jak możemy się wyróżnić?
  • Wyróżniająca obsługa Klienta – czym się kierować rozmawiając z Klientem?
  • Budowanie doświadczeń Klienta na co dzień – jak radzić sobie w różnych sytuacjach – praca z case study.
  • Zasady wyróżniającej obsługi, która oczarowuje Klienta.
  • Action Plan – tak będę dbać o lepsze doświadczenia klienta.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do pracowników obsługujących Klientów, którzy znają już podstawy obsługi i chcą zdobyć lojalność klientów dzięki dbałości o ich doświadczenia.

Interesuje Cię szkolenie? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat:

Pod kontrolą Klienta czy Klient pod kontrolą? Customer Experience preferencje klienta obsługa klienta szkolenie ProOptima

Obsługa Klienta

Pod kontrolą Klienta czy Klient pod kontrolą?

U pacjentów leczonych w szpitalach zaobserwowano ciekawą prawidłowość. Ci, którzy mieli choćby częściowy…

Trudny klient – klientem wielowymiarowym obsługa trudnego klienta Customer Experience negatywne emocje radzenie sobie z emocjami szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Trudny klient – klientem wielowymiarowym

Czy zastanawialiście się Państwo skąd się biorą tzw. „trudni klienci”? Jak…

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja? profesjonalna obsługa klienta Customer Experience szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Polskie firmy tracą gigantyczne sumy przez złą obsługę Klientów. Jednocześnie niewiele…

Czy godzina godzinie równa? doświadczenia klienta kolejka oczekiwanie etapy obsługa klienta szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Czy godzina godzinie równa?

Nie. To, jak szybko mija czas w naszym odczuciu, zależy od wielu…

Im więcej reklamacji tym... lepiej reklamacja obsługa klienta customer experience szkolenie ProOptima

Obsługa Klienta

Im więcej reklamacji tym… lepiej

Wbrew powszechnemu przekonaniu wzrost liczby reklamacji może zwiększyć Twoje zyski. Jak…

Badanie NPS u dystrybutora sprzętu AGD - CASE STUDY klient net promoter score badanie satysfakcji Customer Experience szkolenie ProOptima

Obsługa Klienta

Badanie NPS u dystrybutora sprzętu AGD – CASE STUDY

Był wtorek tuż przed 16. Do naszego krakowskiego biura zadzwonił Klient. Krótko…