Jak zarządzać zespołem sprzedażowym, by odnosił sukcesy w kontakcie z Klientami?
Cele szkolenia
Zarządzanie sprzedażą
- Uzyskanie profesjonalnej wiedzy i umiejętności niezbędnych do prowadzenia działalności wymagającej dużo samodzielności i ukierunkowanej na świadome osiąganie wysokich rezultatów sprzedaży.
- Poznanie funkcjonalnych i skutecznych narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy z zespołem sprzedażowym, Klientem i samym sobą.
Tematyka szkolenia
Zarządzanie sprzedażą
- Wpływ myślenia na wynik codziennej pracy – rozwijanie osobistej odpowiedzialności sprzedawców za generowane efekty.
- Wysokie PWW (poczucie własnej wartości) i zdrowa samoocena sprzedawców – budowanie niezbędnej bazy do odnoszenia sukcesów we współpracy z Klientami.
- Jak przeciwdziałać rutynie w sprzedaży i zachować „świeżość” dla każdego Klienta?
- Jak rozwijać motywację wewnętrzną zespołu sprzedażowego?
- Metoda siedmiu faz sprzedaży: faza przygotowania – faza kontaktu – analizy potrzeb klienta – skutecznej argumentacji – radzenia sobie z obiekcjami – faza zakończenia – faza „opieki posprzedażowej”.
- Typologia Klienta – jak rozpoznać typ Klienta podczas rozmowy.
- Rozwijanie zdolności pozytywnej werbalizacji i stosowanie motywującego słownictwa w relacjach z zespołem i Klientami.
- Określenie trudnych sytuacji w kontaktach z Klientem.
- Skuteczne sposoby radzenia sobie z reklamacjami i atakami Klienta.
- Taktyki negocjacyjne sprzedających i kupujących.
- Podsumowanie kluczowych zasad zarządzania sprzedażą.
Adresaci szkolenia:
Zarządzanie sprzedażą
Szkolenie skierowane jest do osób zarządzających sprzedażą: kierowników i menedżerów sprzedaży.
Interesuje Cię szkolenie Zarządzanie sprzedażą? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!
Przeczytaj więcej na ten temat: