CXM - ProOptima - szkolenia, doradztwo

Tagi

  1. Prezentacje i wystąpienia publiczne
  2. Customer Experience
  3. Kultura pro-kliecka
  4. Szkolenia podstawowe
  5. Szkolenia zaawansowane
  6. Stres
  7. Efektywność osobista
  8. Motywowanie
  9. szkolenie otwarte
  10. HR
  11. COVID
  12. Kryzys
  13. Zarządzanie w kryzysie
  14. odporność psychiczna
  15. zarządzanie zespołem
  16. lider
  17. leadership
  18. Customer Experience Management
  19. kompetencje obsługowe
  20. Cultural Diversity
  21. międzykulturowość
  22. współpraca międzykulturowa
  23. szkolenie online
  24. praca zdalna
  25. współpraca zespołów zdalnych
  26. współpraca
  27. praca online
  28. home office
  29. spotkania online
  30. zarządzenie zespołem zdalnym
  31. integracja zdalna
  32. teambuilding online
  33. NonViolent Communication
  34. Komunikacja
  35. komunikacja bez przemocy
  36. NVC
  37. Customer Journey Map
  38. CJM
  39. Mapa podróży Klienta
  40. resilience
  41. radzenie sobie ze stresem
  42. przeciążenie
  43. mindfulness
  44. równowaga emocjonalna
  45. zarządzanie czasem
  46. wielozadaniowość
  47. asertywność
  48. kreatywność
  49. twórczość
  50. innowacje
  51. obsługa Klienta
  52. help desk
  53. obsługa reklamacji
  54. reklamacja
  55. obsługa w zdalnych kanałach
  56. doskonała obsługa Klienta
  57. szkolenie menedżerskie
  58. delegowanie
  59. zarządzanie projektami
  60. zaangażowanie pracowników
  61. feedback
  62. informacja zwrotna
  63. zarządzanie zmiana
  64. awans managera
  65. prezentacje
  66. sprzedaz
  67. szkolenie sprzedazowe
  68. negocjacje
  69. storytelling
  70. inteligencja emocjonalna
  71. Diversity
  72. konflikt
  73. CX
  74. CEM
  75. klientocentryczna
  76. Customer Experience Management MASTER
  77. szkolenie obsługowe
  78. Prowadzenie efektywnych spotkań firmowych
  79. Prowadzenie spotkań
  80. Mapa podróży
  81. mapowanie podróży klienta
  82. szkolenie mapowanie podróży klienta
  83. CEM Master
  84. CXM

Tagi

  1. Prezentacje i wystąpienia publiczne
  2. Customer Experience
  3. Kultura pro-kliecka
  4. Szkolenia podstawowe
  5. Szkolenia zaawansowane
  6. Stres
  7. Efektywność osobista
  8. Motywowanie
  9. szkolenie otwarte
  10. HR
  11. COVID
  12. Kryzys
  13. Zarządzanie w kryzysie
  14. odporność psychiczna
  15. zarządzanie zespołem
  16. lider
  17. leadership
  18. Customer Experience Management
  19. kompetencje obsługowe
  20. Cultural Diversity
  21. międzykulturowość
  22. współpraca międzykulturowa
  23. szkolenie online
  24. praca zdalna
  25. współpraca zespołów zdalnych
  26. współpraca
  27. praca online
  28. home office
  29. spotkania online
  30. zarządzenie zespołem zdalnym
  31. integracja zdalna
  32. teambuilding online
  33. NonViolent Communication
  34. Komunikacja
  35. komunikacja bez przemocy
  36. NVC
  37. Customer Journey Map
  38. CJM
  39. Mapa podróży Klienta
  40. resilience
  41. radzenie sobie ze stresem
  42. przeciążenie
  43. mindfulness
  44. równowaga emocjonalna
  45. zarządzanie czasem
  46. wielozadaniowość
  47. asertywność
  48. kreatywność
  49. twórczość
  50. innowacje
  51. obsługa Klienta
  52. help desk
  53. obsługa reklamacji
  54. reklamacja
  55. obsługa w zdalnych kanałach
  56. doskonała obsługa Klienta
  57. szkolenie menedżerskie
  58. delegowanie
  59. zarządzanie projektami
  60. zaangażowanie pracowników
  61. feedback
  62. informacja zwrotna
  63. zarządzanie zmiana
  64. awans managera
  65. prezentacje
  66. sprzedaz
  67. szkolenie sprzedazowe
  68. negocjacje
  69. storytelling
  70. inteligencja emocjonalna
  71. Diversity
  72. konflikt
  73. CX
  74. CEM
  75. klientocentryczna
  76. Customer Experience Management MASTER
  77. szkolenie obsługowe
  78. Prowadzenie efektywnych spotkań firmowych
  79. Prowadzenie spotkań
  80. Mapa podróży
  81. mapowanie podróży klienta
  82. szkolenie mapowanie podróży klienta
  83. CEM Master
  84. CXM
ProOptima Doradztwo i szkolenia dla firm szkolenia dedykowane

Zostań liderem z naszą pomocą

ProOptima Doradztwo i szkolenia dla firm szkolenia dedykowane

Od 2006 roku stawiamy sobie za cel zdobywanie, weryfikowanie, a potem upowszechnianie wiedzy na temat sposobów i narzędzi umożliwiających koncentrację na najważniejszym zasobie firmy – Kliencie. Naszą domeną jest kształtowanie postaw pro-klienckich i doskonalenie umiejętności decydujących o wyróżniającej jakości obsługi Klienta, dzięki której firma buduje trwalszą, unikalną wobec rynkowych rywali i trudną do skopiowania przewagę. Uczymy się także od naszych Klientów. Zgromadzone zasoby wiedzy i zweryfikowane praktyki efektywnego dbania o Klientów są do Państwa dyspozycji. Sami zdecydujecie, na jaką skalę zechcecie je wykorzystać.

Jak wygląda współpraca z nami?

Diagnoza i przygotowanie ProOptima

Diagnoza i przygotowanie

Ankieta badająca potrzeby szkoleniowe wśród uczestników, wywiady telefoniczne z reprezentatywną grupą uczestników oraz ich przełożonych. przygotowanie scenariusza szkolenia, ćwiczeń i arkuszy.

Realizacja szkolenia ProOptima

Realizacja szkolenia

Proponujemy formę warsztatową, na której dominują zajęcia praktyczne rozwijające umiejętności i kształtujące pożądane postawy.

Ewaluacja ProOptima

Ewaluacja

Reakcje uczestników badamy za pomocą ankiety ewaluacyjnej. Oferujemy pomoc trenerów w zakresie wspierania zmian rozwojowych oraz weryfikację realizacji Action Planów.

Raport i rekomendacje ProOptima

Raport i rekomendacje

Raport opracowany na podstawie wyników ankiet poszkoleniowych oraz obserwacji trenerów, wskazówki dotyczące wspierania dalszego rozwoju umiejętności uczestników szkolenia.

Zaufali nam:

„Z pełnym przekonaniem będę polecała je osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje zawodowe i interpersonalne. Nauka przez doświadczenie, wsparta starannie wyselekcjonowaną i odpowiednio przekazaną teorią sprawiła, że z każdego spotkania wyniosłam dużo przydatnej i cennej wiedzy oraz umiejętności, które chętnie i – mam nadzieje – efektywnie wykorzystuje na co dzień, w swojej pracy zawodowej”

Agnieszka Kliber - Manager ds. HR i komunikacji wewnętrznej w Interia.pl

„Współpraca z ProOptima przyniosła nam wiele korzyści. Pracowaliśmy wspólnie nad zmianą kultury organizacyjnej – bez pomocy ProOptimy na pewno by się nie udało. Pracownicy firmy ProOptima wychodzą poza rolę konsultanta („ja tu tylko doradzam”) i stymulują osoby wdrażające zmiany. Gorąco polecam!!!”

Szymon Puśledzki - Dyrektor Zarządzający w ZF Group

„Wartość merytoryczna oraz organizacja tych warsztatów zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników spotkania. Udział w zajęciach pozwolił im spojrzeć na wyzwania z innej perspektywy, nabyć motywację do polepszania współpracy wskroś organizacji oraz stosować różne techniki kreatywne w codziennej pracy. Warsztaty przygotowane przez Panią Kingę Bujalską przeprowadzone zostały profesjonalnie z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, dzięki którym nasi pracownicy pogłębili swoją wiedzę w zakresie rozwiązywania problemów. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Trenerem, a także firmą ProOptima”

Joanna Sosnowska - Dyrektor Departamentu Polityki HR w EFL

„Polecam Pro Optima Sp. z o.o. jako firmę realizującą profesjonalne i skuteczne szkolenia o charakterze warsztatowym, dopasowane do specyfiki i potrzeb firmy zlecającej szkolenie”

Magda Sternal - Koordynator Projektu w Deloitte

„Szkolenie zostało przygotowane w sposób profesjonalny – zarówno od strony sprzętu (kamera, środki pomocnicze), jak i przygotowanych materiałów. Dzięki przeprowadzonej wcześniej ankiecie weryfikującej poziom wiedzy oraz oczekiwań, szkolenie zostało dopasowane do konkretnej grupy osób”

Ewa Jurzak - Dyrektor generalny Toshihiro Matsumoto, Koordynator grupy ds. Płac

„Pragniemy zarekomendować ProOptima, jako profesjonalnego i solidnego partnera w realizacji programów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej, szczególnie w zakresie przygotowania do wystąpień publicznych, prezentowania dla różnego audytorium”

Dominika Majchrowicz - HR Planning & Development Team Coordinator w Cemex

„Opinie po zakończeniu szkolenia, wyrażane przez jego uczestników, były bardzo pozytywne. Wszyscy uczestnicy polecają szkolenie z prezentacji realizowane przez trenera, Pana Tomasza Krasa, jako warsztat dostarczający sprawdzonej wiedzy i podnoszący znacząco kompetencje istotne dla przygotowania, a potem prowadzenia wartościowych i skutecznych prezentacji”

Maciej Domański - Dyrektor Sprzedaży w Creaton Polska/EBM/ETEX

„Szkolenie pozwoliło mi pozyskać zupełnie nową wiedzę na temat czynników krytycznych skutecznej prezentacji – zmieniło mój pogląd na to, co jest najważniejsze podczas wystąpień publicznych. (…) W efekcie rozwijam swój potencjał mówcy i szefa – budując własny styl prezentowania, a nie naśladując innych”

Kierownik – Damian Jedliński
Dział Sprzedaży i Leasingu

Damian Jedliński - Kierownik Działu Sprzedaży i Leasingu w Uniqa

„Warsztaty z technik twórczego rozwiązywania problemów oraz kształtowania postawy twórczej w zespole były zrealizowane dla zespołu pracującego nad rozwojem programu narzędziowego dla branży budowlanej. (…) Wartość merytoryczna oraz organizacja tych warsztatów zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników spotkania. Szczególnie podkreślali to, że poprzez udział w zajęciach zobaczyli nieco odmienną perspektywę, poznali techniki twórczego rozwiązywania problemów w praktyce i nabyli motywację do stosowania ich w codziennej pracy”

Senior Software Development Manager

Tomasz Jakubowski - Senior Software Development Manager w Autodesk

Pan Tomasz Kalawa, trener i coach w firmie doradczo-szkoleniowej ProOptima, prowadził dla naszej firmy dwudniowy warsztat asertywności. (…) W pracy z uczestnikami Pan Tomek był zdecydowany i odważny, co pozwalało im sprawnie konfrontować „swoje stare nawyki” z obszarami asertywności, które chcieli w sobie rozwinąć. Zaangażowanie, troska i rzetelność trenera pozwalały grupie bardziej swobodnie angażować się w zaplanowane aktywności warsztatu, w tym również te wymagające sporej odwagi w obszarze pracy uczestników ze swoimi emocjami”

Blanka Guziak - Specjalista ds. Kadr i Szkoleń w Spinko