Skorzystaj z dedykowanych szkoleń, które pomogą Twojej firmie: zarządzanie projektami
Kategorie tematyczne
Tagi
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
- Customer Experience
- Kultura pro-kliecka
- Szkolenia podstawowe
- Szkolenia zaawansowane
- Stres
- Efektywność osobista
- Motywowanie
- szkolenie otwarte
- HR
- COVID
- Kryzys
- Zarządzanie w kryzysie
- odporność psychiczna
- zarządzanie zespołem
- lider
- leadership
- Customer Experience Management
- kompetencje obsługowe
- Cultural Diversity
- międzykulturowość
- współpraca międzykulturowa
- szkolenie online
- praca zdalna
- współpraca zespołów zdalnych
- współpraca
- praca online
- home office
- spotkania online
- zarządzenie zespołem zdalnym
- integracja zdalna
- teambuilding online
- NonViolent Communication
- Komunikacja
- komunikacja bez przemocy
- NVC
- Customer Journey Map
- CJM
- Mapa podróży Klienta
- resilience
- radzenie sobie ze stresem
- przeciążenie
- mindfulness
- równowaga emocjonalna
- zarządzanie czasem
- wielozadaniowość
- asertywność
- kreatywność
- twórczość
- innowacje
- obsługa Klienta
- help desk
- obsługa reklamacji
- reklamacja
- obsługa w zdalnych kanałach
- doskonała obsługa Klienta
- szkolenie menedżerskie
- delegowanie
- zarządzanie projektami
- zaangażowanie pracowników
- feedback
- informacja zwrotna
- zarządzanie zmiana
- awans managera
- prezentacje
- sprzedaz
- szkolenie sprzedazowe
- negocjacje
- storytelling
- inteligencja emocjonalna
- Diversity
- konflikt
Tagi
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
- Customer Experience
- Kultura pro-kliecka
- Szkolenia podstawowe
- Szkolenia zaawansowane
- Stres
- Efektywność osobista
- Motywowanie
- szkolenie otwarte
- HR
- COVID
- Kryzys
- Zarządzanie w kryzysie
- odporność psychiczna
- zarządzanie zespołem
- lider
- leadership
- Customer Experience Management
- kompetencje obsługowe
- Cultural Diversity
- międzykulturowość
- współpraca międzykulturowa
- szkolenie online
- praca zdalna
- współpraca zespołów zdalnych
- współpraca
- praca online
- home office
- spotkania online
- zarządzenie zespołem zdalnym
- integracja zdalna
- teambuilding online
- NonViolent Communication
- Komunikacja
- komunikacja bez przemocy
- NVC
- Customer Journey Map
- CJM
- Mapa podróży Klienta
- resilience
- radzenie sobie ze stresem
- przeciążenie
- mindfulness
- równowaga emocjonalna
- zarządzanie czasem
- wielozadaniowość
- asertywność
- kreatywność
- twórczość
- innowacje
- obsługa Klienta
- help desk
- obsługa reklamacji
- reklamacja
- obsługa w zdalnych kanałach
- doskonała obsługa Klienta
- szkolenie menedżerskie
- delegowanie
- zarządzanie projektami
- zaangażowanie pracowników
- feedback
- informacja zwrotna
- zarządzanie zmiana
- awans managera
- prezentacje
- sprzedaz
- szkolenie sprzedazowe
- negocjacje
- storytelling
- inteligencja emocjonalna
- Diversity
- konflikt

Zostań liderem z naszą pomocą

Od 2006 roku stawiamy sobie za cel zdobywanie, weryfikowanie, a potem upowszechnianie wiedzy na temat sposobów i narzędzi umożliwiających koncentrację na najważniejszym zasobie firmy – Kliencie. Naszą domeną jest kształtowanie postaw pro-klienckich i doskonalenie umiejętności decydujących o wyróżniającej jakości obsługi Klienta, dzięki której firma buduje trwalszą, unikalną wobec rynkowych rywali i trudną do skopiowania przewagę. Uczymy się także od naszych Klientów. Zgromadzone zasoby wiedzy i zweryfikowane praktyki efektywnego dbania o Klientów są do Państwa dyspozycji. Sami zdecydujecie, na jaką skalę zechcecie je wykorzystać.
Jak wygląda współpraca z nami?
Diagnoza i przygotowanie
Ankieta badająca potrzeby szkoleniowe wśród uczestników, wywiady telefoniczne z reprezentatywną grupą uczestników oraz ich przełożonych. przygotowanie scenariusza szkolenia, ćwiczeń i arkuszy.
Realizacja szkolenia
Proponujemy formę warsztatową, na której dominują zajęcia praktyczne rozwijające umiejętności i kształtujące pożądane postawy.
Ewaluacja
Reakcje uczestników badamy za pomocą ankiety ewaluacyjnej. Oferujemy pomoc trenerów w zakresie wspierania zmian rozwojowych oraz weryfikację realizacji Action Planów.
Raport i rekomendacje
Raport opracowany na podstawie wyników ankiet poszkoleniowych oraz obserwacji trenerów, wskazówki dotyczące wspierania dalszego rozwoju umiejętności uczestników szkolenia.
Zaufali nam:
“Z pełnym przekonaniem będę polecała je osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje zawodowe i interpersonalne. Nauka przez doświadczenie, wsparta starannie wyselekcjonowaną i odpowiednio przekazaną teorią sprawiła, że z każdego spotkania wyniosłam dużo przydatnej i cennej wiedzy oraz umiejętności, które chętnie i – mam nadzieje – efektywnie wykorzystuje na co dzień, w swojej pracy zawodowej”
Agnieszka Kliber - Manager ds. HR i komunikacji wewnętrznej w Interia.pl
„Współpraca z ProOptima przyniosła nam wiele korzyści. Pracowaliśmy wspólnie nad zmianą kultury organizacyjnej – bez pomocy ProOptimy na pewno by się nie udało. Pracownicy firmy ProOptima wychodzą poza rolę konsultanta (“ja tu tylko doradzam”) i stymulują osoby wdrażające zmiany. Gorąco polecam!!!”
Szymon Puśledzki - Dyrektor Zarządzający w ZF Group
“Wartość merytoryczna oraz organizacja tych warsztatów zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników spotkania. Udział w zajęciach pozwolił im spojrzeć na wyzwania z innej perspektywy, nabyć motywację do polepszania współpracy wskroś organizacji oraz stosować różne techniki kreatywne w codziennej pracy. Warsztaty przygotowane przez Panią Kingę Bujalską przeprowadzone zostały profesjonalnie z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, dzięki którym nasi pracownicy pogłębili swoją wiedzę w zakresie rozwiązywania problemów. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Trenerem, a także firmą ProOptima”
Joanna Sosnowska - Dyrektor Departamentu Polityki HR w EFL
“Polecam Pro Optima Sp. z o.o. jako firmę realizującą profesjonalne i skuteczne szkolenia o charakterze warsztatowym, dopasowane do specyfiki i potrzeb firmy zlecającej szkolenie”
Magda Sternal - Koordynator Projektu w Deloitte
“Szkolenie zostało przygotowane w sposób profesjonalny – zarówno od strony sprzętu (kamera, środki pomocnicze), jak i przygotowanych materiałów. Dzięki przeprowadzonej wcześniej ankiecie weryfikującej poziom wiedzy oraz oczekiwań, szkolenie zostało dopasowane do konkretnej grupy osób”
Ewa Jurzak - Dyrektor generalny Toshihiro Matsumoto, Koordynator grupy ds. Płac
“Pragniemy zarekomendować ProOptima, jako profesjonalnego i solidnego partnera w realizacji programów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej, szczególnie w zakresie przygotowania do wystąpień publicznych, prezentowania dla różnego audytorium”
Dominika Majchrowicz - HR Planning & Development Team Coordinator w Cemex
“Opinie po zakończeniu szkolenia, wyrażane przez jego uczestników, były bardzo pozytywne. Wszyscy uczestnicy polecają szkolenie z prezentacji realizowane przez trenera, Pana Tomasza Krasa, jako warsztat dostarczający sprawdzonej wiedzy i podnoszący znacząco kompetencje istotne dla przygotowania, a potem prowadzenia wartościowych i skutecznych prezentacji”
Maciej Domański - Dyrektor Sprzedaży w Creaton Polska/EBM/ETEX
“Szkolenie pozwoliło mi pozyskać zupełnie nową wiedzę na temat czynników krytycznych skutecznej prezentacji – zmieniło mój pogląd na to, co jest najważniejsze podczas wystąpień publicznych. (…) W efekcie rozwijam swój potencjał mówcy i szefa – budując własny styl prezentowania, a nie naśladując innych”
Kierownik – Damian Jedliński
Dział Sprzedaży i Leasingu
Damian Jedliński - Kierownik Działu Sprzedaży i Leasingu w Uniqa
“Warsztaty z technik twórczego rozwiązywania problemów oraz kształtowania postawy twórczej w zespole były zrealizowane dla zespołu pracującego nad rozwojem programu narzędziowego dla branży budowlanej. (…) Wartość merytoryczna oraz organizacja tych warsztatów zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników spotkania. Szczególnie podkreślali to, że poprzez udział w zajęciach zobaczyli nieco odmienną perspektywę, poznali techniki twórczego rozwiązywania problemów w praktyce i nabyli motywację do stosowania ich w codziennej pracy”
Senior Software Development Manager
Tomasz Jakubowski - Senior Software Development Manager w Autodesk
“Pan Tomasz Kalawa, trener i coach w firmie doradczo-szkoleniowej ProOptima, prowadził dla naszej firmy dwudniowy warsztat asertywności. (…) W pracy z uczestnikami Pan Tomek był zdecydowany i odważny, co pozwalało im sprawnie konfrontować „swoje stare nawyki” z obszarami asertywności, które chcieli w sobie rozwinąć. Zaangażowanie, troska i rzetelność trenera pozwalały grupie bardziej swobodnie angażować się w zaplanowane aktywności warsztatu, w tym również te wymagające sporej odwagi w obszarze pracy uczestników ze swoimi emocjami”
Blanka Guziak - Specjalista ds. Kadr i Szkoleń w Spinko