Zgłoś udział

Voucher na  usługi rozwojowe ProOptima

Wiele firm działa w oparciu o budżet. A budżet niewykorzystany przepada.

Wychodząc na przeciw tej praktyce proponujemy zakup Voucher na  usługi rozwojowe ProOptima, który pozwala wykorzystać tegoroczny budżet na rozwój w kolejnym roku.

Sfinansuj przyszłoroczny rozwój z ProOptima wykorzystując tegoroczny budżet 🙂

Wejdź na naszą stronę i napisz. Przygotujemy indywidualną ofertę.

Tomek Kras

CEO ProOptima Sp. o.o.

Dlaczego warto wykupić Voucher rozwojowy?

Wychodząc naprzeciw potrzebom wielu firm, przygotowaliśmy specjalną propozycję, która daje możliwość  efektywnego wykorzystania budżetu szkoleniowego.

Voucher rozwojowy ProOptima to zakup usługi szkoleniowej, doradztwa, rozwojowej już teraz oraz możliwość wyboru terminu i szkolenia w ciągu 12 miesięcy od zakupu.

Korzyści dla Ciebie:

  1. Nie tracisz zabudżetowanych środków i wykorzystujesz aktualny budżet szkoleniowy z tego roku finansowego.
  2. Twój pracownik ma zaplanowane szkolenie – a zatem realizujesz plan szkoleniowy, mimo, że jeszcze nie wybraliście tematu/terminu lub nie możecie go teraz wykorzystać np. w wyniku sytuacji pandemii.
  3. Zyskujesz wygodne rozwiązanie w sytuacji, gdy nie możesz aktualnie zrealizować szkolenia bp np. Twój ulubiony trener nie ma już dostępnych terminów w tym roku kalendarzowym.
  4. Boisz się zmniejszonego budżetu w przyszłym roku? Zabezpiecz go voucherami.
  5. Voucher też możesz kupić w każdym momencie jako rodzaj prezentu dla wybranej przez Ciebie osoby.

Korzyści dla firmy:

  1. Dbasz o rozwój i motywację swojego zespołu, nie mając np. zbadanych jeszcze potrzeb szkoleniowych.
  2. Wykupienie voucheru szkoleniowego w danym roku rozliczeniowym jest korzystne dla kwestii księgowości firmy.
  3. Masz aż 12 miesięcy na podjęcie decyzji na co wykorzystać voucher.
  4. Jest to również dobry przykład prezentu dla pracownika, którego chcesz zmotywować lub wynagrodzić za wyniki z tego roku. Może to być również dobry zamiennik dla podwyżki.

Dla kogo Voucher rozwojowy?

Nie wiesz jakiej usługi potrzebujesz?

  • Voucher wykupujesz teraz, a usługę możesz wybrać później.
  • Chętnie Ci w tym pomożemy – jeden z naszych konsultantów dokona analizy Twoich potrzeb rozwojowych i pomoże Ci dobrać usługę

Jakiej usługi może dotyczyć Voucher rozwojowy?

Masz możliwość skorzystania z całej oferty ProOptima.

Usługa została stworzona z myślą o:

  • Pracownikach działów HR.
  • Pracownikach działów odpowiadających za rozwój kompetencji pracowników.
  • Pracownikach samodzielnie wybierających szkolenia.
  • Menedżerach zespołów.
  • Specjalistach zajmujących się rozwojem talentów pracowników.
  • Właścicielach firm.

Skontakuj się z nami i wybierz wartość Vouchera

Co mówią o nas Klienci

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie.

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dzięki Tomkowi zaczęliśmy analizować i zmieniać wiele procesów, tak aby były one dla naszych Klientów. Aktualnie wdrażamy nowoczesne systemy po to, żeby doświadczenia naszych Klientów były najlepsze, bez względu na to z kim nasi Klienci się kontaktują. 

DAIKIN

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

DAIKIN

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach

więcej

Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach, świetnie wyczuwający trendy współczesnego świata.

Z sukcesem zarazili nas filozofią kultury Customer Experience w organizacjach, pomogli przejść przez etapy projektowania zmiany i nadal wspierają nas merytoryczną wiedzą i swoim doświadczeniem. Dzięki nim nasz NPS rośnie z roku na rok a wraz z nim kwitnie zadowolenie klientów i satysfakcja pracowników. Dziękuję Tomkowi Krasowi i jego zespołowi za ich ciągłe ewangelizowanie. Ogromnie cenimy sobie spotkania i regularne webinaria utwierdzające nas w przekonaniu, że obrana przez nas CX-owa droga rozwoju jest zarówno skuteczna jak i fascynująca.

Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

Nagel-Group

Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

Nagel-Group

Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima – entuzjasci z ogromną, fachową wiedzą o CX

więcej

Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima. Właściciel to entuzjasta z ogromną, fachową wiedzą i takich też ludzi zatrudnia. Zawsze można liczyć na najwyższy poziom prowadzonych szkoleń. Firma prowadzi wnikliwe badania i analizy, nie tylko dla największych graczy, którzy korzystają z jej usług konsultingowych, ale również na potrzeby własnych szkoleń. Dzięki temu przekazują na nich najbardziej aktualną wiedzę praktyczną. Polecam również poczytać artykuły na ich stronie. Widać, że tworzą to ludzie z pasją.

Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką – eksperci z zakresu Customer Experience

więcej

Współpracę z firmą ProOptima rozpoczęliśmy jeszcze przed pandemią. Udało nam się zrobić analizę obecnego stanu, badanie spójności oraz określić mapę drogową do wdrożenia zmian. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Pomogli nam przebrnąć przez procesy na styku z klientem i rozpoznać punkty bólu. Współpraca przebiegała bardzo dobrze i sprawnie. Tomasz chętnie dzielił się wiedzę i doświadczeniami z innych projektów. To wyjątkowy ekspert z zakresu Customer Experience.

Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

Aquanet

Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

Aquanet

Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji – to kurs z kategorii 'must’ 🙂

więcej

Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji. Kurs jest prowadzony tylko przez praktyków, co podnosi efektywność nauki i dostarcza narzędzi do wdrożenia 'na już’. Jest to też kurs z kategorii 'must’ także dla tych, którzy 'biegną’ z działaniami proklienckimi nie widząc jeszcze dużego obrazka CX i wielu powiązań, które ta tematyka ma z innymi działami firmy.”

Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

więcej

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience. I have had the pleasure to meet Tomasz on several CEX events and have been consistently impressed with his level of knowledge, professionalism, and dedication to providing outstanding CEM knowledge. His expertise in the field convinced me to cooperate with ProOptima on training project for CS team what delivered measurable results. Tomasz is a true thought leader in the industry, and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Interesuje Cię ta usługa?

Wykorzystaj niezbędną wiedzę i narzędzia ProOptima

Zamawiam jako

Krok 1 Podaj dane
osoby zgłaszającej
Krok 2 Podaj dane
firmy
Krok 3 Podaj dane
uczestników

Podając dane innej osoby w celu zgłoszenia, potwierdzasz że masz na to jej zgodę.

Koszt szkolenia dla uczestnika:

1000,00  (1230,00  z VAT)

Wstecz Dalej