Customer Journey Map po kryzysie - mapowanie podróży klienta na nowo? - Prooptima - szkolenia, doradztwo

Customer Journey Map po kryzysie- mapowanie podróży klienta na nowo?

Nawyki konsumentów się zmieniają. Klienci zachowują się inaczej. Ich ścieżki podróży się zmieniły. To fakt.
Czy i jak mapować ich podróże z pomocą Customer Journey Map?

Jedni powiedzą trzeba mapować na nowo! Inni, że nic nie trzeba robić, a nasze mapy są aktualne!

Kryzys to czas zmiany u konsumentów i klientów ale czy to czas na zmiany w naszym podejściu do mapowania?
Czas na mapowanie czyli Customer Journey Map

Zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego dowiecie się o m.in o tym:

  • Jak bardzo zmieniły się ścieżki klienta, który przeżył pandemię – co już wiemy a czego jeszcze nie?
  • Czy (to oczywiste, że tak) ale kiedy mapować? Teraz, za 3 miesiące, za rok?
  • Krok po kroku – proces mapowania podróży klienta by ProOptima

 

KIEDY? 10 czerwca 2020, START godzina 11:00 Zapraszamy webinar jest BEZPŁATNY!

REJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ KLIKAJĄC TEN LINK:)

CJM po KRYSYSIE - webinar 10.06.2020 z Tomasz Kras ProOptima

REJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ KLIKAJĄC TEN LINK:)

Powrót do kategorii:

Przeczytaj więcej na ten temat:

CJM po KRYSYSIE - webinar 10.06.2020 z Tomasz Kras ProOptima

Obsługa Klienta

Customer Journey Map po kryzysie – mapowanie podróży klienta na nowo?

Customer Journey Map po kryzysie- mapowanie podróży klienta na nowo? Nawyki konsumentów…

Klient trudny klientem wymagającym

Obsługa Klienta

Klient trudny czy wymagający?

„Klient nasz pan.” A może jednak nie…? „Tych klientów nie obsługujemy!” –…

Pod kontrola Klienta czy Klient pod kontrola? Customer Experience preferencje klienta obsluga klienta szkolenie ProOptima

Obsługa Klienta

Pod kontrolą Klienta czy Klient pod kontrolą?

U pacjentów leczonych w szpitalach zaobserwowano ciekawą prawidłowość. Ci, którzy mieli choćby częściowy…

Trudny klient – klientem wielowymiarowym obsługa trudnego klienta Customer Experience negatywne emocje radzenie sobie z emocjami szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Trudny klient – klientem wielowymiarowym

Czy zastanawialiście się Państwo skąd się biorą tzw. „trudni klienci”? Jak…

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja? profesjonalna obsługa klienta Customer Experience szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Polskie firmy tracą gigantyczne sumy przez złą obsługę Klientów. Jednocześnie niewiele…

Czy godzina godzinie równa? doświadczenia klienta kolejka oczekiwanie etapy obsługa klienta szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Czy godzina godzinie równa?

Nie. To, jak szybko mija czas w naszym odczuciu, zależy od wielu…