Customer Experience (CX) w praktyce obsługi Klienta – współczesne standardy obsługi, najlepsze praktyki

tomasz.kras
XDedykowane warsztaty szkoleniowe Customer Experience 768x512.jpg.pagespeed.ic .0bOIam8fFI

Customer Experience (CX) w praktyce obsługi Klienta – współczesne standardy obsługi, najlepsze praktyki

UTA wybrała ProOptima do realizacji szkoleń z zakresu Customer Experience

Firma UTA Edenred doskonali kompetencje zespołów, które kontaktują się z jej klientami. Szukając inspiracji rynkowych trafia na ProOptimę i tematykę związaną z Customer Experience.

Podczas warsztatów, każdy z uczestników miał okazję zdobyć wiedzę w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta w duchu Customer Experience, zwiększyć poziom swoich umiejętności w komunikacji z Klientem (w kanałach zdalnych: mail oraz telefon) i przećwiczyć nowe umiejętności. Przełożeni zespołu otrzymali informację zwrotną w zakresie przepracowanego materiału, tak aby mogli kontynuować rozpoczęty proces rozwoju.

Co było celem szkoleń w UTA?

Celem zrealizowanych szkoleń było:

  • Przekazanie wiedzy o tym, jak ważną rolę odgrywa wysoka jakość obsługi Klienta, dbanie o Customer Experience
  • Zwiększenie świadomości oraz umiejętności budowania relacji z Klientem – w różnej sytuacji i z różnymi potrzebami wchodzącego w interakcję z firmą
  • Zwiększenie umiejętności prowadzenia efektywnych rozmów z Klientami zarówno kanałem telefonicznym jak i zdalnym
  • Zdobycie wiedzy o najlepszych praktykach i aktualnych standardach profesjonalnej obsługi dbającej o Experience klienta
  • Zwiększenie umiejętności proaktywnego budowania pozytywnych doświadczeń w sytuacjach obsługi
  • Lepsze radzenie sobie z emocjami własnymi, klienta, stresem w pracy.

Jak firma ocenia naszą pracę?

NPS od uczestników szkolenia dla Eli Gierczyńskiej, która prowadziła szkolenie wyniósł: 90!

Uważam, że Ela jako trenerka jest świetna i jest to właściwy człowiek na właściwym miejscu. ‘Zarządzanie’ energią grupy na przestrzeni 8h trwania szkolenia było wg mnie bardzo dobre. Dzięki regularnym przerwom oraz ćwiczeniom z ciałem, mogłam się lepiej skupić na teorii i dyskusji. Poza tym ogrom doświadczenia biznesowego, a jak się uczyć, to tylko od najlepszych!

 

Ela, bardzo dziękuję i szczerze liczę, że będę miała jeszcze kiedyś okazję z Tobą współpracować. 🙂

 

Tematyka szkolenia jest dla każdego, kto pracuje z klientem w dzisiejszym świecie, praca nad emocjami i zapanowaniem nad stresem jest bardzo ważna

“Szkolenie “Customer Experience (CX) w praktyce obsługi Klienta” dla zespołów Obsługi Klienta zrobiło furorę! Bardzo dziękujemy za tak profesjonalne, a zarazem pełne pozytywnej energii merytoryczne szkolenie.”

Magda Smólczyńska, HR Business Partner CEE w UTA Sp. z o.o.