Słownik CX

Słownik CX Wszystko co chcesz wiedzieć o pojęciach jakimi posługujemy się w świecie CX, czyli Customer Experience Poniżej znajdziesz poszczególne, wybrane pojęcia CX uporządkowane alfabetycznie. Jeśli nie widzisz wszystkich

ProOptima

Słownik CX

Wszystko co chcesz wiedzieć o pojęciach jakimi posługujemy się w świecie CX, czyli Customer Experience

Poniżej znajdziesz poszczególne, wybrane pojęcia CX uporządkowane alfabetycznie. Jeśli nie widzisz wszystkich liter to znaczy, że pojęcia jeszcze nie opisaliśmy. Warto więc sugerować jakie pojęcie warto tu dodać.
A
B
N – jak Net Promoter Score – NPS
C – jak Customer Journey Map
V – jak Voice of Customer – VoC

A - jak 

A

B jak 

B

C - jak

C

D jak 

D

E - jak 

E

F jak 

F

G - jak 

G

H - jak 

H

I jak 

I

J jak 

J

K jak

K

L - jak 

L

Ł - jak 

Ł

M - jak Mapa Podroży Klienta

M – mapa podroży klienta, zwana z angielska Customer Journey Map

 

N - jak Net Promoter Score – NPS

N – jak Net Promoter Score – NPS

O - jak 

O

P - jak 

P

R - jak 

R

S - jak

S

Ś - jak 

Ś

T- jak

T

U - jak

U

W - jak

Z - jak

Z

Ź - jak 

Ź

Ż - jak

Ż