CX Day, czyli Customer Experience Day 2023

Początek października, w tym roku to 3 października to światowy dzień doświadczeń klienta, czyli Customer Experience Day. Niezależnie od tego co zaakcentujemy (dzień czy doświadczenia) to warto wykorzystać ten, coraz mocniej wpisujący

tomasz.kras
CX DAY 2023t

CX DAY 2023 z ProOptima

Początek października, w tym roku to 3 października to światowy dzień doświadczeń klienta, czyli Customer Experience Day.
Niezależnie od tego co zaakcentujemy (dzień czy doświadczenia) to warto wykorzystać ten, coraz mocniej wpisujący się w kalendarze dzień, do zrobienia czegoś na rzecz klienta. Czegoś wartościowego.
  • CX Day to świetna okazja do świętowania z zadowolonymi klientami pozytywnych wyników – jeśli takimi możecie się pochwalić.
  • CX Day to najlepszy pretekst by docenić swoich klientów – każdego lub wszystkich.
  • CX Day to okazja do tego by budować szerokie zainteresowanie tematem doświadczeń klienta (Customer Experience) w całej firmie. Jego nigdy dość bo kultura pro-kliencka oznacza dostarczanie wiedzy, przykładów, praktyk, które intrygują i inspirują do stosowania ich w naszej firmie.
  • CX Day to naturalna okazja do pochwalenia się wewnątrz firmy naszymi dokonaniami i rezultatami
  • CX Day to czas na docenienie pracy wszystkich tych osób w firmie, dzięki którym klienci stają się lojalni i ponawiają zakupy, miesiąc po miesiącu, rok po roku.
  •  CX Day to w końcu okazja do wzmacniania zaangażowania pracowników innych działów w dostarczanie wspaniałych doświadczeń czyli współpracę z zespołami najbliżej i najczęściej wchodzącymi w interakcje z klientami.

Customer Experience Professionals Association (CXPA) przygotowało parę podpowiedzi w temacie. Jakich?

Dlaczego i jak świętować CX Day 2023

 

|

Zapraszając eksperta, który pojawiając się na firmowym spotkaniu, dla większego lub mniejszego grona:
  • udowodni lub wzmocni Wasz przekaz, że o doświadczenia klienta nie tylko warto ale nawet trzeba dbać we współczesnym biznesie
  • uświadomi znaczenie emocji klienta we współczesnym biznesie, zaglądając w głąb umysłu współczesnych konsumentów
  • dostarczy przykładów, ze światowego i krajowego podwórka, tego jak to robić – jak w praktyce dbać o doświadczenia klientów
  • pokaże narzędzia, praktyki, podejście, które pomagają w skutecznym zarządzaniu doświadczeniem klienta (Customer Experience Management)
  • zaintryguje, stawiając czasem kontrowersyjne tezy, o lojalności i zachowaniach klienckich
  • da impuls do nowych inicjatyw w zespole, który już zęby zjadł na obsłudze klienta ale i w tym, który dopiero myśli jak zadbać o klienta lepiej

Zapraszamy, skorzystaj z propozycji: wystąpień, warsztatów, miniwykładów czy Webinaryów na ten wyjątkowy, CXowy dzień.
Porozmawiajmy jak możemy pomóc Wam świętować ten wyjątkowy dzień. Napisz do nas:)

CX DAY 2023 z ProOptima

Początek października, w tym roku to 3 października to światowy dzień doświadczeń klienta, czyli Customer Experience Day.
Niezależnie od tego co zaakcentujemy (dzień czy doświadczenia) to warto wykorzystać ten, coraz mocniej wpisujący się w kalendarze dzień, do zrobienia czegoś na rzecz klienta. Czegoś wartościowego.
  • CX Day to świetna okazja do świętowania z zadowolonymi klientami pozytywnych wyników – jeśli takimi możecie się pochwalić.
  • CX Day to najlepszy pretekst by docenić swoich klientów – każdego lub wszystkich.
  • CX Day to okazja do tego by budować szerokie zainteresowanie tematem doświadczeń klienta (Customer Experience) w całej firmie. Jego nigdy dość bo kultura pro-kliencka oznacza dostarczanie wiedzy, przykładów, praktyk, które intrygują i inspirują do stosowania ich w naszej firmie.
  • CX Day to naturalna okazja do pochwalenia się wewnątrz firmy naszymi dokonaniami i rezultatami
  • CX Day to czas na docenienie pracy wszystkich tych osób w firmie, dzięki którym klienci stają się lojalni i ponawiają zakupy, miesiąc po miesiącu, rok po roku.
  •  CX Day to w końcu okazja do wzmacniania zaangażowania pracowników innych działów w dostarczanie wspaniałych doświadczeń czyli współpracę z zespołami najbliżej i najczęściej wchodzącymi w interakcje z klientami.

Customer Experience Professionals Association (CXPA) przygotowało parę podpowiedzi w temacie. Jakich?

Dlaczego i jak świętować CX Day 2023

 

|

Zapraszając eksperta, który pojawiając się na firmowym spotkaniu, dla większego lub mniejszego grona:
  • udowodni lub wzmocni Wasz przekaz, że o doświadczenia klienta nie tylko warto ale nawet trzeba dbać we współczesnym biznesie
  • uświadomi znaczenie emocji klienta we współczesnym biznesie, zaglądając w głąb umysłu współczesnych konsumentów
  • dostarczy przykładów, ze światowego i krajowego podwórka, tego jak to robić – jak w praktyce dbać o doświadczenia klientów
  • pokaże narzędzia, praktyki, podejście, które pomagają w skutecznym zarządzaniu doświadczeniem klienta (Customer Experience Management)
  • zaintryguje, stawiając czasem kontrowersyjne tezy, o lojalności i zachowaniach klienckich
  • da impuls do nowych inicjatyw w zespole, który już zęby zjadł na obsłudze klienta ale i w tym, który dopiero myśli jak zadbać o klienta lepiej

Zapraszamy, skorzystaj z propozycji: wystąpień, warsztatów, miniwykładów czy Webinaryów na ten wyjątkowy, CXowy dzień.
Porozmawiajmy jak możemy pomóc Wam świętować ten wyjątkowy dzień. Napisz do nas:)