Początek października, w tym roku to 3 października to światowy dzień doświadczeń klienta, czyli Customer Experience Day.
Niezależnie od tego co zaakcentujemy (dzień czy doświadczenia) to warto wykorzystać ten, coraz mocniej wpisujący się w kalendarze dzień, do zrobienia czegoś na rzecz klienta. Czegoś wartościowego.
- CX Day to świetna okazja do świętowania z zadowolonymi klientami pozytywnych wyników – jeśli takimi możecie się pochwalić.
- CX Day to najlepszy pretekst by docenić swoich klientów – każdego lub wszystkich.
- CX Day to okazja do tego by budować szerokie zainteresowanie tematem doświadczeń klienta (Customer Experience) w całej firmie. Jego nigdy dość bo kultura pro-kliencka oznacza dostarczanie wiedzy, przykładów, praktyk, które intrygują i inspirują do stosowania ich w naszej firmie.
- CX Day to naturalna okazja do pochwalenia się wewnątrz firmy naszymi dokonaniami i rezultatami
- CX Day to czas na docenienie pracy wszystkich tych osób w firmie, dzięki którym klienci stają się lojalni i ponawiają zakupy, miesiąc po miesiącu, rok po roku.
- CX Day to w końcu okazja do wzmacniania zaangażowania pracowników innych działów w dostarczanie wspaniałych doświadczeń czyli współpracę z zespołami najbliżej i najczęściej wchodzącymi w interakcje z klientami.
Customer Experience Professionals Association (CXPA) przygotowało parę podpowiedzi w temacie. Jakich?
|
Zapraszając eksperta, który pojawiając się na firmowym spotkaniu, dla większego lub mniejszego grona:
- udowodni lub wzmocni Wasz przekaz, że o doświadczenia klienta nie tylko warto ale nawet trzeba dbać we współczesnym biznesie
- uświadomi znaczenie emocji klienta we współczesnym biznesie, zaglądając w głąb umysłu współczesnych konsumentów
- dostarczy przykładów, ze światowego i krajowego podwórka, tego jak to robić – jak w praktyce dbać o doświadczenia klientów
- pokaże narzędzia, praktyki, podejście, które pomagają w skutecznym zarządzaniu doświadczeniem klienta (Customer Experience Management)
- zaintryguje, stawiając czasem kontrowersyjne tezy, o lojalności i zachowaniach klienckich
- da impuls do nowych inicjatyw w zespole, który już zęby zjadł na obsłudze klienta ale i w tym, który dopiero myśli jak zadbać o klienta lepiej