Buduj pozytywne doświadczenia KLIENTA w czasach BANI
Jak każda świadoma znaczenia CX firma Media Markt w Polsce świętowała edukacyjnie CX Day. W tym roku, 2022 zrobili to z ProOptima:)
Bardzo cieszy nas wybór Kamilli Panasiuk, Customer Care Managera z Działu Budowania Doświadczeń Klienta Media Markt naszej firmy.
Marcin Supranowicz i ja, Tomasz Kras zrealizowaliśmy dla prawie 200 odbiorców, Dyrektorów i kierowników sklepów w całej Polsce interaktywny webinar w dniu święta CX czyli 4 października 2022.
Czy przedsięwzięcie było udane? Oddajmy głos Kamili:
Panowie 😊
Dziękuję to za mało 😊
Spełniliście moje marzenia 😊 doprecyzujmy – w zakresie tego webinaru 😊
Dokładnie tak chciałam, aby to wyglądało, żeby mówiąc wprost wycięło nas z naszego schematu, żeby było inspirująco i ciekawie.
I tak właśnie było.
Dodatkowo prowadzenie przez Was w duecie dodatkowo nadawało dynamiki – wiecie sami jak to jest nawet mega ciekawy i inspirujący materiał potrafi uśpić i nie chodzi ani o materiał, ani o podanie go 😊
Wspaniała robota.
Bardzo Wam jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia, usłyszenia – myślę, że to dobre rozpoczęcie zarówno znajomości jak i dalszej współpracy 😊
Kamilla Panasiuk,
Customer Care Manager z Działu Budowania Doświadczeń Klienta Media Markt