Nagel-Group – docenia kilkuletnia już współpracę z ProOptima w obszarze Customer Experience Management

tomasz.kras
XNagel poleca prace z ProOptima w obszarze CX i CEM 768x512.jpg.pagespeed.ic .CWiAO vgsS

Znasz Nagel jeśli jesz

To Nagel dba o to by codziennie ponad 500 mln osób w Europie miało dostęp do świeżych produktów spożywczych.
Istnieją od 1935 roku. Zatrudniają 12 tysięcy pracowników w 130 oddziałach. Codziennie 7 tysięcy samochodów w barwach Nagel-Group dostarcza żywność do odbiorców w całej Europie. Dbają o to, aby żywność docierała do odbiorców na czas, zachowując przy tym najwyższą jakość i świeżość.
Ta troska o klienta końcowego przekłada się na troskę o klienta biznesowego oraz pracowników. To dlatego zespół, który troszczy się o klientów poszukiwał partnera do współpracy w obszarze Customer Experience Management.
Pracownicy firmy skorzystali ze szkoleń, wsparcia doradczego, konsultacji w obszarze zarządzania doświadczeniem klienta.
Wybrali nas, ProOptimę i o to jak oceniają współprace z nami:

Nagel-Group – poleca pracę z nami

Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym.

ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach, świetnie wyczuwający trendy współczesnego świata.

Z sukcesem zarazili nas filozofią kultury Customer Expierence w organizacjach, pomogli przejść przez etapy projektowania zmiany i nadal wspierają nas merytoryczną wiedzą i swoim doświadczeniem.

Dzięki nim nasz NPS rośnie z roku na rok a wraz z nim kwitnie zadowolenie klientów i satysfakcja pracowników.

Dziękuję Tomkowi Krasowi i jego zespołowi za ich ciągłe ewangelizowanie. Ogromnie cenimy sobie spotkania i regularne webinaria utwierdzające nas w przekonaniu, że obrana przez nas CX-owa droga rozwoju jest zarówno skuteczna  jak i fascynująca.

 

KAROLINA SEKUŁA – Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group