spis treści

Opinie o szkoleniach i współpracy z ProOptim

tomasz.kras
X2 980x686.png.pagespeed.ic .mwKYoctryQ

Oskar Malina z XTRF Management Systems S.A poleca szkolenie Customer Experience Management MASTER

Ilona Bauza z LiNA Medical Poland poleca szkolenie Customer Experience Management MASTER

Joanna Sobyra z Segafredo Zanetti poleca szkolenie z mapowania podróży klienta (Customer Journey Map)

Konrad Misiak CMO & Product Manager w Caldo-Izolacja Group poleca szkolenie z mapowania podróży Klienta z ProOptima

Katarzyna Szram Kierownik działu obsługi klienta w Aquanet SA . poleca współpracę z ProOptima

Magdalena Leszkowska Media, Communication & Market Research Manager w Kärcher Sp. z o.o. poleca szkolenia ProOptima

Kornel Dulęba CEO w Harbingers poleca szkolenia i współpracę z ProOptima

Agata Rzeszótko Customer Service Manager Poland & CEE w ANSWEAR.com poleca szkolenia i współpracę z ProOptima

Tomasz Łysoń Prezes Zarządu w Przedsiębiorstwie Pszczelarskim Łysoń poleca szkolenia i współpracę z ProOptima

Szymon Puśledzki Dyrektor zarządzający w TRW a potem ZF poleca ProOptimę

Piotr Piątek Dyrektor Marketingu w WAGO Polska poleca szkolenie z Mapowania podróży klienta i firmę ProOptimę

Adam Nowicki Senior Logistics and Supply Chain Manager for Central and Eastern Europe w Daikin Airconditioning Poland poleca współpracę z ProOptimą

Natalia Pielowska Omnichannel Customer Experience Manager | Customer Service Manager w SZOPEX DUTKIEWICZ Sp. z o. o., Sp. K. poleca współpracę z ProOptima

Rafał Nowa Plant General Manager w ZF Steering Systems Poland poleca współpracę z ProOptima

Artur Połeć z NEUCA poleca współpracę z ProOptima w obszarze Customer Experience i szkoleń

Monika Dutkiewicz prezes Segafredo Zanetti poleca współpracę z ProOptima

Łukasz Grajewski Dyrektor e-commerce w SZOPEX DUTKIEWICZ Sp. z o. o., Sp. K. poleca współpracę z ProOptima w obszarze CX i CEM

Andrzej Podgórski Kierownik badań rynkowych w Grupa NEUCA poleca współpracę z ProOptima w obszarze Customer Experience i szkoleń