Za nami już 8. edycja Next Generation Consumer Care. Odbyła się ona w dniach 26-27 września 2019 w Warszawie, a CEM ProOptima była partnerem tego wydarzenia.
Organizatorem konferencji było Trio Conferences, które znakomicie przygotowało i zadbało o Experience uczestników i występujących. Brawo!
To bardzo ciekawe wydarzenie skomponowane było z wystąpień:
- doświadczonych ekspertów z wnętrza firm, którzy opowiadali i pokazywali jak w praktyce zarządzają doświadczeniem swych klientów (#CustomerExperienceManagement) i to zarówno na rynkach B2C, jak i B2B
- firm specjalizujących się w realizacji projektów klasy CEM, czyli Customer Experience Management, w tym właśnie ProOptima CEM
- firm technologicznych, których oprogramowanie pozwala tworzyć architekturę informatyczną pomagajacą zarządzać doświadczeniem klienta.
Ta znakomita mieszanka perspektyw, praktyk i podejść sprawiła, że uczestnicy mogli opuścić konferencję pełni inspiracji i kontaktów do czołówki firm, które w Polsce profesjonalnie zajmują się CEMem.
Drugiego dnia miałem przyjemność na niej wystąpić, a moje wystąpienie nosiło tytuł: „Serce vs Rozum a może Cyfra w Total Experience Management w realiach firm w Polsce”.
- Łańcuch generowania wartości a efekt dziobania
- Employee Experience (EX) jest przereklamowane – dlaczego WOW w EX nie pomaga?
- Fatalne błędy rozumu vs mądre rozwiązania serca w realiach polskich firm (Customer Experience Management w praktyce polskich firm)
|Podczas wystąpienia mówiłem o mechanizmie transferu pozytywnych i negatywnych emocji odnosząc się do metafor ze świata fizyki i zoologi. Pokazywaliśmy z Leną Skałbą-Filip badania, które jako ProOptima zrealizowaliśmy w sierpniu i wrześniu tego roku. O tych badaniach zresztą będziemy jeszcze mówić i publikować wyniki. Lwią część wystąpienia zajęło pokazanie przykładów niewłaściwych i pożądanych praktyk, powołując się w tym ostatnim przypadku na doświadczenia naszych klientów.
Cieszę się, że mogłem pokazać naszą perspektywę i opowiedzieć o tym, jakich błędów warto unikać chcąc budować organizację nastawioną na klienta. Liczę na to, że nasze inspiracje przełożą się na nowe impulsy zmian w organizacjach, ponieważ są one niezbędne dla skuteczniejszego niż do tej pory Zarządzania Doświadczeniem Klienta.
Zapraszam na kolejne wystąpienia, których jesteśmy partnerami:
- 5. Customer Congress ! #NAFALIZMIAN (Warszawa, 26-27 listopada 2019).
- Customer Care Management Summit (Warszawa, 4-5 grudnia 2019).
CEO ProOptima CEM
Link do strony wydarzenia: Next Generation Consumer Care