Next Generation Consumer Care 26-27 września 2019

Za nami już 8. edycja Next Generation Consumer Care. Odbyła się ona w dniach 26-27 września 2019 w Warszawie, a CEM ProOptima była partnerem tego wydarzenia. Organizatorem konferencji było

tomasz.kras
20190927 123447 1 scaled

Za nami już 8. edycja Next Generation Consumer Care. Odbyła się ona w dniach 26-27 września 2019 w Warszawie, a CEM ProOptima była partnerem tego wydarzenia.

Organizatorem konferencji było Trio Conferences, które znakomicie przygotowało i zadbało o Experience uczestników i występujących. Brawo!

To bardzo ciekawe wydarzenie skomponowane było z wystąpień:

  • doświadczonych ekspertów z wnętrza firm, którzy opowiadali i pokazywali jak w praktyce zarządzają doświadczeniem swych klientów (#CustomerExperienceManagement) i to zarówno na rynkach B2C, jak i B2B
  • firm specjalizujących się w realizacji projektów klasy CEM, czyli Customer Experience Management, w tym właśnie ProOptima CEM
  • firm technologicznych, których oprogramowanie pozwala tworzyć architekturę informatyczną pomagajacą zarządzać doświadczeniem klienta.

Ta znakomita mieszanka perspektyw, praktyk i podejść sprawiła, że uczestnicy mogli opuścić konferencję pełni inspiracji i kontaktów do czołówki firm, które w Polsce profesjonalnie zajmują się CEMem.

Drugiego dnia miałem przyjemność na niej wystąpić, a moje wystąpienie nosiło tytuł: „Serce vs Rozum a może Cyfra w Total Experience Management w realiach firm w Polsce”.

  • Łańcuch generowania wartości a efekt dziobania
  • Employee Experience (EX) jest przereklamowane – dlaczego WOW w EX nie pomaga?
  • Fatalne błędy rozumu vs mądre rozwiązania serca w realiach polskich firm (Customer Experience Management w praktyce polskich firm)

|Podczas wystąpienia mówiłem o mechanizmie transferu pozytywnych i negatywnych emocji odnosząc się do metafor ze świata fizyki i zoologi. Pokazywaliśmy z Leną Skałbą-Filip badania, które jako ProOptima zrealizowaliśmy w sierpniu i wrześniu tego roku. O tych badaniach zresztą będziemy jeszcze mówić i publikować wyniki. Lwią część wystąpienia zajęło pokazanie przykładów niewłaściwych i pożądanych praktyk, powołując się w tym ostatnim przypadku na doświadczenia naszych klientów.

Cieszę się, że mogłem pokazać naszą perspektywę i opowiedzieć o tym, jakich błędów warto unikać chcąc budować organizację nastawioną na klienta. Liczę na to, że nasze inspiracje przełożą się na nowe impulsy zmian w organizacjach, ponieważ są one niezbędne dla skuteczniejszego niż do tej pory Zarządzania Doświadczeniem Klienta.

Zapraszam na kolejne wystąpienia, których jesteśmy partnerami:

Tomasz Kras

CEO ProOptima CEM

 

Link do strony wydarzenia: Next Generation Consumer Care

Wystąpienie Next Generation Consumer Care 26-27 września 2019

Za nami już 8. edycja Next Generation Consumer Care. Odbyła się ona w dniach 26-27 września 2019 w Warszawie, a CEM ProOptima była partnerem tego wydarzenia.

Organizatorem konferencji było Trio Conferences, które znakomicie przygotowało i zadbało o Experience uczestników i występujących. Brawo!

To bardzo ciekawe wydarzenie skomponowane było z wystąpień:

  • doświadczonych ekspertów z wnętrza firm, którzy opowiadali i pokazywali jak w praktyce zarządzają doświadczeniem swych klientów (#CustomerExperienceManagement) i to zarówno na rynkach B2C, jak i B2B
  • firm specjalizujących się w realizacji projektów klasy CEM, czyli Customer Experience Management, w tym właśnie ProOptima CEM
  • firm technologicznych, których oprogramowanie pozwala tworzyć architekturę informatyczną pomagajacą zarządzać doświadczeniem klienta.

Ta znakomita mieszanka perspektyw, praktyk i podejść sprawiła, że uczestnicy mogli opuścić konferencję pełni inspiracji i kontaktów do czołówki firm, które w Polsce profesjonalnie zajmują się CEMem.

Drugiego dnia miałem przyjemność na niej wystąpić, a moje wystąpienie nosiło tytuł: „Serce vs Rozum a może Cyfra w Total Experience Management w realiach firm w Polsce”.

  • Łańcuch generowania wartości a efekt dziobania
  • Employee Experience (EX) jest przereklamowane – dlaczego WOW w EX nie pomaga?
  • Fatalne błędy rozumu vs mądre rozwiązania serca w realiach polskich firm (Customer Experience Management w praktyce polskich firm)

|Podczas wystąpienia mówiłem o mechanizmie transferu pozytywnych i negatywnych emocji odnosząc się do metafor ze świata fizyki i zoologi. Pokazywaliśmy z Leną Skałbą-Filip badania, które jako ProOptima zrealizowaliśmy w sierpniu i wrześniu tego roku. O tych badaniach zresztą będziemy jeszcze mówić i publikować wyniki. Lwią część wystąpienia zajęło pokazanie przykładów niewłaściwych i pożądanych praktyk, powołując się w tym ostatnim przypadku na doświadczenia naszych klientów.

Cieszę się, że mogłem pokazać naszą perspektywę i opowiedzieć o tym, jakich błędów warto unikać chcąc budować organizację nastawioną na klienta. Liczę na to, że nasze inspiracje przełożą się na nowe impulsy zmian w organizacjach, ponieważ są one niezbędne dla skuteczniejszego niż do tej pory Zarządzania Doświadczeniem Klienta.

Zapraszam na kolejne wystąpienia, których jesteśmy partnerami:

Tomasz Kras

CEO ProOptima CEM

 

Link do strony wydarzenia: Next Generation Consumer Care

Wystąpienie Next Generation Consumer Care 26-27 września 2019