Automatyzacja w marketingu czyli czyli czym się różni marketing automation od e-mail marketingu 

Automatyzacja w marketingu czyli czyli czym się różni marketing automation od e-mail marketingu Wyzwaniem dla wielu osób, które zarządzają doświadczaniem klienta jest znalezienie sposobu na to by dotrzeć do swoich klientów

tomasz.kras
Automatyzacja w marketingu czyli czyli czym sie rozni marketing automation od e mail marketingu

Automatyzacja w marketingu czyli czyli czym się różni marketing automation od e-mail marketingu

Wyzwaniem dla wielu osób, które zarządzają doświadczaniem klienta jest znalezienie sposobu na to by dotrzeć do swoich klientów i zbudować pozytywne doświadczenia (Customer Experience).

Rozwiązaniem jest wykorzystanie moc automatyzacji w marketingu. Automatyzuje się na potęgę wiele działań i procesów, które w załażeniu mają uwolnić zasoby ludzkie na inne ważne, także dla budowania pożądanych doświadczeń klientów. Czy te automatyzacje są dobrze robione? Czy w efekcie poprawiają CX klientów?

Zapraszamy na bezpłatny Webinary z Justyną Jakubek pt. Automatyzacja w marketingu czyli czyli czym się różni marketing automation od e-mail marketingu 

W trakcie Webinaryu z Justyna odpowie na pytania:

  • Na czym polega automatyzacja marketingu?
  • Czy marketing automation daje lepsze efekty niż sam e-mail marketing i jaka jest różnica?
  • Jak marketing automation wpływa na budowanie doświadczeń klienta?
  • Na co zwracać uwagę wybierając narzędzie do marketing automation?

Automatyzacja w marketingu czyli czyli czym się różni marketing automation od e-mail marketingu 

 

Kiedy?

10 października 2023 g 9:30-10:30

Rejestracja na bezpłatny Webinary: TUTAJ

 

Automatyzacja w marketingu czyli czyli czym się różni marketing automation od e-mail marketingu

Wyzwaniem dla wielu osób, które zarządzają doświadczaniem klienta jest znalezienie sposobu na to by dotrzeć do swoich klientów i zbudować pozytywne doświadczenia (Customer Experience).

Rozwiązaniem jest wykorzystanie moc automatyzacji w marketingu. Automatyzuje się na potęgę wiele działań i procesów, które w załażeniu mają uwolnić zasoby ludzkie na inne ważne, także dla budowania pożądanych doświadczeń klientów. Czy te automatyzacje są dobrze robione? Czy w efekcie poprawiają CX klientów?

Zapraszamy na bezpłatny Webinary z Justyną Jakubek pt. Automatyzacja w marketingu czyli czyli czym się różni marketing automation od e-mail marketingu 

W trakcie Webinaryu z Justyna odpowie na pytania:

  • Na czym polega automatyzacja marketingu?
  • Czy marketing automation daje lepsze efekty niż sam e-mail marketing i jaka jest różnica?
  • Jak marketing automation wpływa na budowanie doświadczeń klienta?
  • Na co zwracać uwagę wybierając narzędzie do marketing automation?

Automatyzacja w marketingu czyli czyli czym się różni marketing automation od e-mail marketingu 

 

Kiedy?

10 października 2023 g 9:30-10:30

Rejestracja na bezpłatny Webinary: TUTAJ