Automatyzacja w marketingu czyli czyli czym się różni marketing automation od e-mail marketingu
Wyzwaniem dla wielu osób, które zarządzają doświadczaniem klienta jest znalezienie sposobu na to by dotrzeć do swoich klientów i zbudować pozytywne doświadczenia (Customer Experience).
Rozwiązaniem jest wykorzystanie moc automatyzacji w marketingu. Automatyzuje się na potęgę wiele działań i procesów, które w załażeniu mają uwolnić zasoby ludzkie na inne ważne, także dla budowania pożądanych doświadczeń klientów. Czy te automatyzacje są dobrze robione? Czy w efekcie poprawiają CX klientów?
Zapraszamy na bezpłatny Webinary z Justyną Jakubek pt. Automatyzacja w marketingu czyli czyli czym się różni marketing automation od e-mail marketingu
W trakcie Webinaryu z Justyna odpowie na pytania:
- Na czym polega automatyzacja marketingu?
- Czy marketing automation daje lepsze efekty niż sam e-mail marketing i jaka jest różnica?
- Jak marketing automation wpływa na budowanie doświadczeń klienta?
- Na co zwracać uwagę wybierając narzędzie do marketing automation?
Kiedy?
10 października 2023 g 9:30-10:30
Rejestracja na bezpłatny Webinary: TUTAJ